The Movies
Sztab VVeteranów
Tytuł: The Movies
Producent: LionHead Studios
Dystrybutor: Licomp Empik Multimedia
Gatunek: Ekonomiczna
Premiera Pl:2006-01-13
Premiera Świat:
Autor: 91
Tytuł: The Movies
Producent: LionHead Studios
Dystrybutor: Licomp Empik Multimedia
Gatunek: Ekonomiczna
Premiera Pl:2006-01-13
Premiera Świat:
Autor: 91
The Movies | ||||
Walka o nagrody
Co pięć lat odbywa się ceremonia wręczenia nagród dla najlepszych dzieł, aktorów i potentatów przemysłu filmowego. Nie jest to wyłącznie dodatek rozrywkowy, ale potężne narzędzie pozwalające usprawnić twój rozwój. Wraz z przyznaniem każdej nagrody idzie w parze premia technologiczna - dostęp do unikatowych technik filmowych czy też większa popularność wszystkich kręconych filmów. Staraj się więc zdobyć jak najwięcej tych wirtualnych Oskarów. Sposób na zostanie laureatem jest teoretycznie prosty: postaw na jakość, a nie na ilość! Zamiast kręcić 30 filmów w pięć lat, zrealizuj 3 - jednak takie, które będą hitami. Osiągniesz to, stosując się do rad opisanych w poprzednich akapitach poradnika. Wystarczy, że zamiast męczyć gwiazdy udziałami w przeciętnych i hurtowych produkcjach, wykorzystasz ten czas na ich trening.
Ubiegając się o zwycięstwo w kategorii najlepszego studia, pamiętaj, że najważniejszym czynnikiem jest twój kapitał gotówki. Dlatego nie szastaj pieniędzmi i nie buduj każdego planu filmowego, jaki możesz (z czasem będą ich setki). Kupuj wyłącznie te, które są niezbędne do realizacji 2 gatunków, na które się wcześniej zdecydowałeś. Ciągły rozwój Jeśli sam jesteś miłośnikiem filmów, to dokładnie zdajesz sobie sprawę z tego, że czynnikiem, który przyciąga ludzi do kina, często są najnowsze technologie realizacji. Doskonałe kostiumy i efekty specjalnie nawet z pozbawionego sensownej fabuły filmu potrafią zrobić hit. W The Movies dostęp do nowych technologii zyskujesz na trzy sposoby. Po pierwsze, dzięki wspomnianym już nagrodom akademii filmowej. Po drugie, samoistnie, dzięki naturalnemu postępowi cywilizacyjnemu. I wreszcie po trzecie, dzięki własnym badaniom. I tu rada też jest bardzo prosta - pojęcie "zbyt wielu naukowców" w tej grze nie istnieje. Zatrudnij każdego mózgowca, który będzie prosił o pracę. Dzięki temu po kilkunastu latach będziesz miał doskonałą ekipę, która będzie wyznaczać trendy i standardy.
Ponieważ masz wpływ na to, co będzie wynajdywane, zawsze zlecaj swoim ludziom prace nad pakietami poświeconymi produkcji filmowej, bowiem to właśnie z nich jest największa korzyść. | ||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | następna >> |