Rise of Nations: Rise of Legends
Sztab VVeteranów
Tytuł: Rise of Nations: Rise of Legends
Producent: Big Huge Games
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2006-07-14
Premiera Świat:
Autor: 91
Tytuł: Rise of Nations: Rise of Legends
Producent: Big Huge Games
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2006-07-14
Premiera Świat:
Autor: 91
Rise of Nations: Rise of Legends | ||||||||
Alini Siła Alinów tkwi w ich liczebności, żadna inna frakcja nie jest w stanie wystawić jak licznych oddziałów. Jednostki są podzielone na 3 odrębne kategorie: Piasek, Powietrze i Szkło. Każda z nich posiada oddzielny budynek oraz herosa specjalizującego się w dowodzeniu daną grupą. Największą zaletą Alinów jest błyskawiczny rozwój, co czyni ich idealną frakcją dla graczy którzy uwielbiają "rush'ować"Jednostki Piasku: Pustynni piechurzy (Desert Walkers) Podstawowa jednostka Alinów. Tania lecz słaba. Nie posiada żadnych szczególnych bonusów przeciwko przeciwnikom, posiada za to zdecydowaną wadę - jest niezwykle podatna na masowe obrażenia. Rada - jeśli tworzyć Desert Walkers to tylko w dużych ilościach i jak nigdy nie rzucać ich do walki przeciwko oddziałom wroga potrafiącym jednocześnie razić duży obszar (np. Salamandry lub Bombowce).
Łowca dusz (Heartseeker) Typowa jednostka przeciw powietrzna, niezwykle skuteczna z wszystkimi latającymi jednostkami wroga. Niestety w walce z piechotą radzi już sobie znacznie gorzej. Rada - Doskonała jednostka na starcie albowiem rekrutując ja płaci się wyłącznie złotem. Dobra jako zwiadowca i niezbędna w walkach powietrznych. Trzymaj ją z dala od jednostek walczących w zwarciu.
Skorpion (Scorpion) Super przydatny w ataku przeciwko piechocie. Potrafi tratować i przewracać wrogów oraz zadawać obrażenia trucizną. Uwaga, Skorpiony nie mogą walczyć na dystans i co się z tym łączy - atakować jednostek powietrznych. Jednostka dostępna dopiero po znacznym rozbudowaniu miasta. Rada - Wykorzystaj Skorpiony do pierwszego uderzenia. Rozbij nimi szyk piechoty wroga dając czas pozostałym swoim jednostkom na spokojne wystrzelanie leżących na ziemi nieprzyjaciół. Gdy wróg zaatakuje z powietrza - uciekaj.
Piaskowy smok (Sand Dragon) Bardzo silna jednostka skuteczna zarówno przeciwko oddziałom naziemnym jak i powietrznym. Brak słabych stron. Jednostka dostępna dopiero po pełnym rozbudowaniu miasta, bardzo droga. Rada - Sprawa jest prosta - jeśli cię stać - kupuj. Każdy kolejny smok kosztuje więcej jednak na 2 lub 3 zazwyczaj można sobie pozwolić. Smoki doskonale nadają się do dokonywania szybkich ataków na zaplecze gospodarcze wroga - w czasie niespodziewanego ataku na kopalnie wroga, w kilka chwil wybijesz wszystkich jego górników.
| ||||||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | następna >> |