Rise of Nations: Rise of Legends
Sztab VVeteranów
Tytuł: Rise of Nations: Rise of Legends
Producent: Big Huge Games
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2006-07-14
Premiera Świat:
Autor: 91
Tytuł: Rise of Nations: Rise of Legends
Producent: Big Huge Games
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2006-07-14
Premiera Świat:
Autor: 91
Rise of Nations: Rise of Legends | ||||||
Cuotle Specyficzna frakcja wymagająca nieco wprawy. Trochę słabsi niż Vinci lecz podobnie jak oni posiadają bardzo dobrze zbalansowane odziały, pozwalające dominować zarówno na lądzie jak i w powietrzu. Kluczem do sukcesu jest zróżnicowanie armii w skład której powinny wejść niemal wszystkie możliwe rodzaje jednostek. Jednostki rekrutowane w Świątyni (Fane): Strażnicy (Sentinel) Podstawowe jednostki Cuotli, zadziwiająco silne i skuteczne. Z równą łatwością niszczą piechotę jak i lotnictwo oraz budynki. Uniwersalni, warto w dużej mierze oprzeć na nich swoją armię i to bez względu na etap gry. Rada - Awansuj piechotę na Strażników a następnie na Obrońców- podwoi to ich siłę bojową
Jaguar słońca (Sun Jaguar) Znacznie szybszy i wytrzymalszy niż piechota. Niestety również znacząco droższy. Podobnie jak jednostki piechoty, Jaguary są obrażone w umiejętności Tarczy (zmniejsza otrzymywane obrażenia) oraz Płaszcza (tymczasowa niewidzialność). W zależności od stylu gry przeciwnika powinny być albo trzonem armii, albo jedynie uzupełniać piechotę. Rada - Jeśli planujesz korzystać z Jaguarów pamiętaj by jak najszybciej przyzwać bohatera Xil, który znacząco wpływa na ich siłę.
Wąż śmierci (Death Snake) Odpowiednik Skorpionów i Pająków w armiach przeciwnika. Wytrzymałe, lecz stosunkowo słabe i powolne. Zupełnie bezbronne w starciu z flotą powietrzną. Rada - Wykorzystaj je do tratowania jednostek nieprzyjaciela. Węże warto tworzyć jedynie jeśli przeciwnik opiera swoją armię na piechocie.
| ||||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | następna >> |