Rise of Nations: Rise of Legends
Sztab VVeteranów
Tytuł: Rise of Nations: Rise of Legends
Producent: Big Huge Games
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2006-07-14
Premiera Świat:
Autor: 91
Tytuł: Rise of Nations: Rise of Legends
Producent: Big Huge Games
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2006-07-14
Premiera Świat:
Autor: 91
Rise of Nations: Rise of Legends | ||||||||||
Odziały rekrutowane dzięki Wspaniałemu Posągowi (Glorious Statue): Elitarna gwardia doży (Elitarna Doge's Elite Guard)Alternatywa dla zwykłej piechoty. Silniejsi od zwykłych Muszkieterów i dodatkowo już od samego początku wyposażeni we umiejętność Szturmu i Luźnego Szyku. Prawdopodobnie najlepsza jednostka piechoty w grze, niestety dość droga. Rada - Jeśli planujesz używać piechoty, używaj tylko ich. Sądzę jednak, iż w późniejszym etapie gry trzon armii stanowić powinny znacznie silniejsze jednostki.
Piechur Doży (Doge Walker) Mini czołg, skuteczny przeciwko średnim i dużym jednostkom nieprzyjaciela. Mocno opancerzony, przez co bardzo trudny do zniszczenia. Niezwykle mobilny - potrafi prowadzić obstrzał w trakcie jazdy. Jedyna wada - dość wygórowana cena sprawia, iż ciężko posiadać ich więcej niż 4. Rada - Najlepsza jednostka w środkowym etapie gry, po prostu nie ma sobie równych. Jednak po zyskaniu możliwości tworzenia Juggernaut, należy już zaprzestać ich produkcji.
Oddziały tworzone w Fortecy Parowej (Steam Fortress): Działo parowe (Steam Cannon) Artyleria. Ultra skuteczna przeciwko budynkom i całkiem efektywna w walce z piechotą (w porównaniu z działami innych frakcji). Niezbędne w każdej ofensywnej armii, powinny kroczyć za siłami pierwszego uderzenia. Mało wytrzymała (brak możliwości obrony przeciwko jednostkom powietrznym) lecz stosunkowo tania, co pozwala szybko ją uzupełniać w przypadku zniszczenia. Rada - Działa sprawdzają się wyłącznie w ofensywie. W trakcie obrony są mało skuteczne i bardzo łatwo je zniszczyć
Kolos (Juggernaut) Najsilniejsza jednostka konwencjonalna w całej grze. Ciężko opancerzona o tak wielkiej sile niszczenia, iż jedną salwą zmiecie oddział piechoty. Posiada dodatkowe bonusy w starciu z silnie opancerzonymi przeciwnikami. Jedyna poważna wada - bezbronność wobec jednostek powietrznych. Jednostka dostępna dopiero po znacznym rozbudowaniu miasta, wymagająca olbrzymich ilości Timonium. Rada - Zapomnij o piechocie, zapomnij o pozostałych jednostkach. Kilka Czołgów, kilka Dział, wsparcie lotnictwa i nikt cię nie powstrzyma.
Lewiatan (Land Leviathan) Jednostka mityczna, wymagająca pełnego rozbudowania miasta i olbrzymich nakładów finansowych. Chodzące piekło, praktycznie nie do powstrzymania przez żaden oddział konwencjonalny. Dodatkowo posiada 3 unikalne umiejętności (teleportacja w dowolne miejsce, strzał snajperski i autoreperacja). Rada - Po prostu ją stwórz i zabijaj! Wykorzystaj strzał snajperski do wyeliminowania herosa wroga, reperacje do przywrócenia straconych punktów życiowych i teleportacje do ucieczki gdy ponownie odniesiesz obrażenia. Lewiatana nic nie jest w stanie powstrzymać.
| ||||||||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | następna >> |