Civilization 4: Warlords
Sztab VVeteranów
Tytuł: Civilization 4: Warlords
Producent: Firaxis Games
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2006-08-25
Premiera Świat:
Tytuł: Civilization 4: Warlords
Producent: Firaxis Games
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2006-08-25
Premiera Świat:
Gry z serii Civilization sprzedane w 33-milionowym nakładzie
Od 1991 roku 66 wersji Cywilizacji zameldowało się na różnego rodzaju platformach. Seria w tym czasie dobiła do 33 milionów sprzedanych egzemplarzy, z czego aż 8 milionów do puli dołożyło Civilization V wraz z dodatkami. Na Steamie rozegrano już ponad miliard godzin. Firaxis Games obchodząc ćwierćwiecze istnienia swojego flagowego produktu może zatem dumnie wypinać pierś.
Właśnie z okazji 25-lecia Cywilizacji głos podczas DICE Summit zabrał sam Sid Meier. W swoim wystąpieniu wrócił do tego, jak kształtowała się pierwsza odsłona tak popularnej dziś serii. - Czuliśmy, że gra zapewnia dobrą zabawę. Nie było drugiej takiej produkcji. Mogliśm
y wejść na zupełnie nowy grunt i sprawić, że to zaskoczy. Były sygnały, że strategia może być czymś fajnym - wspominał.
- Chcieliśmy stworzyć coś dużego. A może by tak wziąć się za historię cywilizacji? Inspiracje czerpaliśmy z SimCity. Rdzeniem była określona liczba prostych systemów: ekonomii, walki, wzrostu. Wszystko było zrozumiałe samo w sobie, a kiedy zaczęło ze sobą współdziałać, gracz miał przed sobą wiele interesujących decyzji - dodał Meier.
Źródło:
Patryk Purczyński - gram.pl
Autor: Klemens
Właśnie z okazji 25-lecia Cywilizacji głos podczas DICE Summit zabrał sam Sid Meier. W swoim wystąpieniu wrócił do tego, jak kształtowała się pierwsza odsłona tak popularnej dziś serii. - Czuliśmy, że gra zapewnia dobrą zabawę. Nie było drugiej takiej produkcji. Mogliśm
- Chcieliśmy stworzyć coś dużego. A może by tak wziąć się za historię cywilizacji? Inspiracje czerpaliśmy z SimCity. Rdzeniem była określona liczba prostych systemów: ekonomii, walki, wzrostu. Wszystko było zrozumiałe samo w sobie, a kiedy zaczęło ze sobą współdziałać, gracz miał przed sobą wiele interesujących decyzji - dodał Meier.
Źródło:
Patryk Purczyński - gram.pl
Autor: Klemens
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
09.04.2015 |
Romeus »
Dobry dodatek, choć nie tak dobry jak "Beyond The
więcej komentarzy
dodaj komentarz