Spore: Kosmiczne przygody
Sztab VVeteranów
Tytuł: Spore: Kosmiczne przygody
Producent: Maxis
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: sim
Premiera Pl:2009-06-26
Premiera Świat:
Autor: Villemo
Tytuł: Spore: Kosmiczne przygody
Producent: Maxis
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: sim
Premiera Pl:2009-06-26
Premiera Świat:
Autor: Villemo
Spore: Kosmiczne Przygody
Co więc nas czeka w drugim dodatku (pierwszym był Śmieszne i Straszne, lecz nie wniósł on do gry zbyt wielu innowacji, nie licząc walorów estetycznych)? Będzie to w pewnym sensie kontynuacja „podstawki”. Rozgrywka opierać się będzie na dalszej ekspansji kosmosu, podbijaniu obcych terenów i ogólnie pojętych wojnach międzygalaktycznych. Interesującą wydaje się możliwość samodzielnego udania się na wrogą planetę i rozpoczęcie ataku. Do dyspozycji będziemy mieć wiele nowoczesnych maszyn i broni, same walki mają wyglądać niezwykle efektownie i być o wiele bardziej rozbudowane niż było to w podstawowej części gry. Naszym zadan
iem wciąż będzie rozbudowa rodzinnego miasta, unowocześnianie go oraz poprawianie umiejętności naszego gatunku.
Na ogromny plus zasługuje pojawienie się ośmiu mini kampanii, które pozwolą wybrać naszemu gatunkowi, najbardziej odpowiednią drogę. Będzie to ścieżka szamana, wojownika, naukowca, kupca, dyplomaty, barda czy ekologa, dadzą one graczowi możliwość zdobycia zróżnicowanych nagród specjalnych (coś podobnego spotkaliśmy już w The Sims 2)- a będzie ich ponad 30 (między innymi oszałamiający urok, unoszenie się, ostrze energii).
Dla tych wszystkich, którym wciąż jest mało, twórcy zapewnili Kreator przygód. Jak sama nazwa wskazuje, da on graczowi możliwość stworzenia własnego scenariusza, przygody, w którym umieści swoich podopiecznych. Na pewno wydłuży to nieco rozgrywkę jak również zachęci do gry ludzi z dużymi pokładami wyobraźni. Na oficjalnej stronie gry będzie można podzielić się swoimi tworami, tak by inni mogli skorzystać z naszej pomysłowości.
Wszystkie te elementy na pewno wpłyną korzystnie na grę i zostaną docenione przez fanów. Do tej pory Spore nie było zbyt rozbudowaną grą i, przynajmniej w moim wypadku, szybko się nudziło. Wprowadzenie rozbudowanej kampanii wojennej, nowe obiekty czy Kreator przygód, mogą sprawić, że rozgrywka stanie się bardziej emocjonująca i przytrzyma graczy nieco dłużej przy ich podopiecznych.
Autor: Villemo
Na ogromny plus zasługuje pojawienie się ośmiu mini kampanii, które pozwolą wybrać naszemu gatunkowi, najbardziej odpowiednią drogę. Będzie to ścieżka szamana, wojownika, naukowca, kupca, dyplomaty, barda czy ekologa, dadzą one graczowi możliwość zdobycia zróżnicowanych nagród specjalnych (coś podobnego spotkaliśmy już w The Sims 2)- a będzie ich ponad 30 (między innymi oszałamiający urok, unoszenie się, ostrze energii).
Dla tych wszystkich, którym wciąż jest mało, twórcy zapewnili Kreator przygód. Jak sama nazwa wskazuje, da on graczowi możliwość stworzenia własnego scenariusza, przygody, w którym umieści swoich podopiecznych. Na pewno wydłuży to nieco rozgrywkę jak również zachęci do gry ludzi z dużymi pokładami wyobraźni. Na oficjalnej stronie gry będzie można podzielić się swoimi tworami, tak by inni mogli skorzystać z naszej pomysłowości.
Wszystkie te elementy na pewno wpłyną korzystnie na grę i zostaną docenione przez fanów. Do tej pory Spore nie było zbyt rozbudowaną grą i, przynajmniej w moim wypadku, szybko się nudziło. Wprowadzenie rozbudowanej kampanii wojennej, nowe obiekty czy Kreator przygód, mogą sprawić, że rozgrywka stanie się bardziej emocjonująca i przytrzyma graczy nieco dłużej przy ich podopiecznych.
Autor: Villemo