Ordo Et Chao: New World
Sztab VVeteranów
Tytuł: Ordo Et Chao: New World
Producent: Kobold Workforce Studios
Dystrybutor: Kobold Workforce Studios
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2019-03-15
Premiera Świat:
Autor: tenshi_chan
Tytuł: Ordo Et Chao: New World
Producent: Kobold Workforce Studios
Dystrybutor: Kobold Workforce Studios
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2019-03-15
Premiera Świat:
Autor: tenshi_chan
Ordo Et Chao: New World
Ordo et Chao już jest grą dosyć interesującą, o specyficznej, acz mającej coś w sobie grafice. Soundtrack też nie wybija się przed szereg, ale nie drażni ucha, dzięki czemu osadę buduje się dość przyjemnie o ile załapiemy zasady. Niestety wiele budowli może powstać tylko w konkretnych miejscach. Brakuje jeszcze samouczka i brakuje podświetlonych pól, gdzie można by daną budowlę postawić, w
ięc wiele razy na początku szurałam po mapie z budynkiem mając nadzieję, że gdzieś w końcu wypatrzę zielone pole. Przeszkadza to mocno w planowaniu, a jedzenie musi się zgadzać z liczbą ludności, jednak jest to pierdoła, jedna z bolączek early accessu, jak długie wczytywanie się gry, czy fakt, że wrogowie docierający pod nasze bramy potrafią grzecznie zaczekać z atakiem, aż wyprodukujemy armię.
Mimo to gra się całkiem przyjemnie, nie jest za prosto, ani za trudno, by utknąć. Można zobaczyć już wszystkie pierwsze pomysły twórców. Martwi trochę mało strategiczna walka, gdzie jednostki nie zawsze się nas słuchają, jest ich też strasznie mało, tak samo budynków - jest niewiele rodzai, wiec tu twórcy mają szerokie pole do popisu. Jeśli zachowują dużą różnorodność gra może być świetna, na razie jednak możemy zobaczyć tylko podstawy mechaniki i wesprzeć rozwój gry inwestując z nadzieją.
Autor: tenshi_chan
Mimo to gra się całkiem przyjemnie, nie jest za prosto, ani za trudno, by utknąć. Można zobaczyć już wszystkie pierwsze pomysły twórców. Martwi trochę mało strategiczna walka, gdzie jednostki nie zawsze się nas słuchają, jest ich też strasznie mało, tak samo budynków - jest niewiele rodzai, wiec tu twórcy mają szerokie pole do popisu. Jeśli zachowują dużą różnorodność gra może być świetna, na razie jednak możemy zobaczyć tylko podstawy mechaniki i wesprzeć rozwój gry inwestując z nadzieją.
Autor: tenshi_chan