Warlords Battlecry

Warlords Battlecry
Sztab VVeteranów
Tytuł: Warlords Battlecry
Producent: Strategic Studies Group
Dystrybutor: Play It
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2000-10-05
Premiera Świat:
Autor: MAO
Ocena
czytelników 70 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Warlords Battlecry

Epizod 2- Orcgate

Cel: Zabić wszystkich Nieumarłych i Orki znajdujące się w okolicy. Robert, Minos, Elana i nasz bohater muszą przeżyć.

Misja będzie dość trudna i długa. Standardowo zaczynamy od wybudowania Pałacu i udajemy się na zwiad. Tuż obok na wschodzie znajdują się kopalnie Złota (3) i Rudy (3), dalej na wschodzie kopalnia węgla (2) i Złota (3) a także cztery wagony złota. Odbijamy na północ i natrafiamy na kolejny wagon wypełniony złotem i skrzynię ze skarbem. Na północnym zachodzie znajdują się kolejne dwie kopalnie Ruda (2) i Złoto (3), uważajcie, albowiem jest to już terytorium Orków. Na zachodzie, w pobliżu wielkiej bramy natrafimy na jeszcze trzy kopalnie- Węgiel (3) x2 i Kryształ (3), lecz z ich przejęciem i utrzymaniem mogą być poważne problemy- one również znajdują się na obrzeżach terytorium wroga. Na zachód od naszego Pałacu znajdują się kopalnię Węgla (3) i Kryształu (3), a także skrzynia ze skarbem. Dalej na południowym zachodzie natrafimy na kopalnie Złota (2) i na północy na trzy wagony wypełnione węglem, złotem i kryształami. Wciąż posuwamy się na północ, aż natrafimy na kopalnie Kryształu (3) i Mauzoleum w którym standardowo otrzymamy zadanie do wykonania. To by były na tyle naszych wycieczek- więcej kopalni nie uda się nam raczej opanować. Pora na samą rozgrywką. Na północnym zachodzie znajduje się baza Nieumarłych, na północnym wschodzie Orków. Obie nacje nie są ze sobą sprzymierzone, to też nie ma co się dziwić ich częstym potyczkom. To ułatwi nam nieco sprawę. Zapowiada się trudna, początkowo chaotyczna walka. Rozbudowujemy naszą bazę (prawdopodobnie brakować będzie Rudy- warto stworzyć kilku wieśniaków i umieścić ich w kopalni) równocześnie odpierając ataki na nasze kopalnie (szczególnie te położone na wschodzie). Za wszelką cenę starajcie się zlikwidować wrogich bohaterów (zarówno Orki jak i Nieumarli dysponują jednym)- wtedy ataki powinny ustać. Nie będzie to proste, albowiem ranny bohater szybciutko ucieka do bazy- pościg można sobie darować. Uszczelnijcie też północną część naszej bazy- kilka Zombii będzie starało się przedrzeć i na południowym zachodzie wybudować druga bazę Nieumarłych. Grupa Łuczników bez większych problemów powinno poradzić sobie z tym zadaniem. Jak już wspomniałem cały czas rozbudowujemy naszą bazę, rekrutujemy jednostki i ulepszamy ich wyposażenie. Zwróćcie uwagę na to, że możemy rozbudować nasz Pałac do piątego poziomu. Dzięki temu możemy rekrutować Czerwonych i Czarnych Magów, a także rozbudować Gniazdo do trzeciego poziomu i trenować Smoki. Jest to jednak zbyt czasochłonna i kosztowna inwestycja- w tej potyczce poradzimy sobie mniejszym nakładem środków. Tworzymy armię składającą się z 8 Wspaniałych Paladynów, 5 Pegazów i czterech Białych Magów którzy będą leczyć rany. Przydałoby się kilka katapult, ale ich produkcja trwa zbyt długo, a i szybkość działania pozostawia dużo do życzenia. Pikinierów i Łuczników nie ma sensu trenować- ich wartość bojowa jest znikoma- co jedynie przydadzą się do bronienia naszej bazy. Wyruszamy z pierwszym atakiem. Wcześniej warto posłać jednego Pegaza przodem by dokładnie poznał rozmieszczanie budynków a w szczególności w bazie wroga. Najpierw proponuję uderzyć w silniejszego wroga którym powinni okazać się Nieumarli. Wkraczamy do osady, standardowo zaczynamy od niszczenia wież (a tych będzie dość sporo). Magów trzymamy poza ich zasięgiem, gdy tylko któryś z naszych Paladynów odniesie poważniejsze rany- natychmiast go wycofujemy i leczymy. To uchroni nas przed zbyt dużymi stratami. Po uporaniu

się z Nieumarłymi, uzupełniamy straty, odbijamy na wschód i rozbijamy w proch Orki. Scenariusz identyczny, jednak tym razem powinno być dużo łatwiej. Nasz Bohater otrzyma 26 punktów doświadczenia, a na wzmocnienia możemy przeznaczyć aż 14 punktów.
Epizod 3- The Blue Shard

Cel: Nasz Bohater musi odkryć źródło mocy Nieumarłych. Robert, Minos, Elana i nasz bohater muszą przeżyć.

Bardzo łatwa misja którą można ukończyć stosunkowo szybko. Zaczynamy budować naszą bazę i jednocześnie wybieramy się na zwiad. Na wschodzie natrafimy na kopalnie Rudy (3), Węgla (2) i Rudy (2), a na południowym wschodzie Magiczne źródełko. Mieszka w nim kilka Impów które zechcą zasilić szyki naszej drużyny. Stworzonka nie są zbyt silne czy też wytrzymałe, ale za to niesamowicie szybkie- idealni zwiadowcy. W pobliżu, na północnym wschodzie znajduje się pierwsza baza Nieumarłych- mobilizujemy wszystkie nasze jednostki i przystępujemy do natychmiastowego ataku. Chwilowo Nieumarli nie zdołali jeszcze wystawić szyków obrony, tak więc ich unicestwienie nie będzie zbyt trudne- wspomagajcie się czarami które zna nasz Heros. Postarajcie się zgładzić wrogiego Bohatera- to definitywnie przesądzi los "czerwonych" Nieumarłych. W pobliżu znajduje się bardzo dużo kopalń nad którymi oczywiście należy przejąć kontrolę: Ruda (3) x2, Węgiel (3) x2, Złoto (3) x2 i Kryształ (3). Takie zaplecze surowcowe pozwoli na szybki rozwój naszej bazy. Zawracamy. Na północ od miejsca z którego zaczynaliśmy znajdują się trzy Mauzolea- oznacza to oczywiście trzy zadania do wykonania. Na zachodzie natrafimy na kopalnie Złota (3), Kryształu (3), Węgla (2) i Kryształu (3), a na południowym zachodzie znajduje się Katedra nad którą bez problemów możemy przejąć kontrolę. Dość blisko, na północnym zachodzie (położona symetrycznie do poprzedniej bazy Nieumarłych) znajduje się kolejna baza wroga. I ponownie bez zastanowienia atakujemy. Wprawdzie nieprzyjaciel miał trochę więcej czasu niż jego poprzednik, jednak mimo wszystko bez większych problemów powinniśmy zwyciężyć. I ponownie przypominam o zgładzeniu wrogiego Bohatera. W okolicy znajdują się kolejne kopalnie: Ruda (3) x2, Kryształ (3) x2, Złoto (3) x2 i Węgiel (3). No to teraz mamy surowca aż za dużo! Co więcej, nasi najważniejsi przeciwnicy zostali zlikwidowani i bez żadnych obaw możemy spokojnie się rozwijać. Nie będzie to jednak zbytnio potrzebne. Na północy, w centrum mapy, pomiędzy górami, znajduje się ostatnia baza wroga. Jest ona bardzo dobrze broniona, jednak pamiętajcie, że my wcale nie mamy rozkazów by ją zniszczyć! Wystarczy odkryć źródło mocy Nieumarłych, a do tego wcale nie będzie potrzebna super silna drużyna- kilka Jednorożców i Rycerzy w zupełności wystarczy. Udajemy się na północny wschód, aż do narożnika mapy i odbijamy na zachód. Bez większych problemów wkraczamy do bazy wroga i ignorując wrogie jednostki (osłaniajcie jedynie naszego Bohatera) posuwamy się w głąb. W centrum znajduje się specyficzna dziura w ziemi. I właśnie to miejsce mieliśmy odnaleźć. To już koniec, prawda, że banalne zadanie? Co ciekawe, za jego wykonanie dostaniemy 39 punktów doświadczenia co razem da już 188 i nasz Bohater awansuje na kolejny poziom. 5 Punktów umiejętności przeznaczamy na naukę zaklęć Blessing i Invigorate (kanon magii Uzdrawiania) i podniesienie biegłości w rzucaniu czarów Uzdrawiania i Natury o +1, tak by osiągnęły wartość 4. Ten zabieg zwiększy skuteczność naszych zaklęć. Na wzmocnienia możemy przeznaczyć tylko 8 punktów- w kolejnej potyczce bardzo przyda się Orzeł.

skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
11.11.2008 | Klemens » Zły adres, siwku123, my nie popieramy piractwa...
09.11.2008 | siwek123 » siema ej przyslij mi ta gre na poczte plx 3 wersje
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - 1 ŚREDNIA OCENA - 95%
I i II to najlepsze części tej gry.
Szymiii - 95%
więcej recenzji dodaj recenzję