Warlords Battlecry

Warlords Battlecry
Sztab VVeteranów
Tytuł: Warlords Battlecry
Producent: Strategic Studies Group
Dystrybutor: Play It
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2000-10-05
Premiera Świat:
Autor: MAO
Ocena
czytelników 70 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Warlords Battlecry

Epizod 4- The Seer (Film)

Epizod 5- King's Bridge

Cel: Zdobyć Doki w King's Bridge i następnie zbudować cztery Okręty Transportowe. Robert, Gront i nasz Bohater muszą przeżyć.

Trudna misja, wymagająca nieco czasu i dzięki temu pozwalająca się nam lepiej przyjrzeć możliwościom budowlanym naszych nowych sprzymierzeńców. Szybko budujemy Pałac i przechodzimy do przejmowania okolicznych kopalni. Cztery znajdują się w pobliżu (Kryształ (3), Złoto (3), Węgiel (3) i Ruda (3), jedna blisko na wschodzie (Węgiel (1) i dwie na wzgórzu na północnym wschodzie (Ruda (2), Złoto (2). Dalszą drogę na wschód uniemożliwia nam rzeka- jedyny most znajduje się na północy i jest niezwykle dobrze strzeżony. Na północ od naszej bazy znajdują się dwie wieże przeciwnika które uniemożliwiają nam wyprawę w tamtym kierunku. Bardzo szybko je burzymy- wojsko którym dysponujemy na starcie powinno wystarczyć. Dzięki temu możemy przejąć znajdującą się w pobliżu kopalnie Złota (1), a także odbić na zachód i przejąć tamtejsze złoża Węgla (1). Na północ od nich natrafimy na kolejną kopalnię Węgla (1) a tuż obok na zachodzie znajduje się Mauzoleum (i jak zwykle zadanie). Dalej na północy znajduje się jeszcze jedna kopalnia Węgla (1). Odbijając na południowy wschód natrafimy na kopanie Węgla (2) i Kryształu (2), należy jednak uważać albowiem tuż obok na wschodzie znajduje się most pilnie strzeżony przez siły nieprzyjaciela. Można odbić jeszcze na północ i zająć kopalnie Złota (2) Rudy (2), a także odwiedzić kolejne Mauzoleum. Przeciwnik z którym mamy się zmierzyć znajduje się po drugiej stronie rzeki i od początku dysponuje znaczną przewagą liczebną. Lepiej unikać zbyt szybkiej konfrontacji, może okazać się ona dla nas śmiertelna. Co jedynie spróbuje zlikwidować Herosa nieprzyjaciela który stosunkowo szybko wyruszy by przejąć nasze położone na północy kopalnie. Jest on dość wytrzymały i dysponuje silnymi zaklęciami z kanonu magii Piromanicji- czar Resist Fire będzie niezbędny. Wróg bardzo szybko będzie się rozwijał, przekroczy most i w jego pobliżu zacznie stawiać swoje budynki. Dlatego my również musimy się spieszyć i szybko zebrać dość silną armię. Czas działa na naszą niekorzyść. Rozbudowę ograniczamy do postawienia dwóch Areny i dwóch Jaskiń. Od samego początku gry rekrutujemy jak najwięcej jednostek- Orków w Arenie, Wilczych Jeźdźców i Bazyliszków w Jaskiniach. Szczególnie te ostatnie bardzo przypadły mi do gustu i na nich proponuję oprzeć naszą Armię. Do przeprowadzenia skutecznego ataku powinno wystarczyć 7 Orków, 7 Wilczych Jeźdźców i 10 Bazyliszków odpowiednio wspieranych czarami przez naszego Bohatera. Ruszamy na wroga, niszczymy wszystkie wieże i budynki znajdujące się po nasz

ej stronie rzeki, leczymy rany, przekraczamy most i przystępujemy do decydującego uderzenia. Zalecam ostrożność przy niszczeniu Katedry- jak pamiętacie może ona uwolnić zaklęcie Święte Słowa co skutecznie porazi wszystkie naszej jednostki znajdujące się w jej pobliżu. Po wyeliminowaniu nieprzyjaciela, przejmujemy kontrolę nad Dokami które znajdują się na północy i przystępujemy do budowania czterech Okrętów Transportowych. Potrwa to trochę, więc proponuję by nasz Bohater w tym czasie udał się na południowy wschód. Odnajdzie tam trzy skrzynie z magicznymi przedmiotami i kolejne Mauzoleum. Dzięki zwycięstwu otrzymamy 66 punktów doświadczenia (razem 572), a na rekrutację nowych jednostek możemy przeznaczyć 8 punktów (przydadzą się jednostki latające).
Epizod 6- Dark Straits

Cel: Dotrzeć do Yrm. Spalić Mglistą Wieżę. Robert, Gront i nasz Bohater muszą przeżyć.

Bardzo łatwa misja. Na starcie dysponujemy robiącą wrażenie armią. Jeśli macie w szeregach jakieś jednostki latające to proponuję wysłać je na zwiad (i poznać ustawienie okrętów wojennych naszych przeciwników). Tymczasem szybko ładujemy całe towarzystwo do Promów i płyniemy na północ. Znajduje się tu spora wyspa zamieszkana przez Orki (Heros, Olbrzym i kilkunastu budowniczych. Lądujemy na plaży i po krótkiej bitwie przejmujemy kontrolę nad znajdującymi się w pobliżu Dokami. Warto zaopiekować się również tymi 19 wagonami surowca które znajdują się w pobliżu! Dzięki temu jesteśmy wstanie wystawić całkiem przyzwoitą Flotę- proponuję skupić się na produkcji Krążowników. Potrwa to trochę, więc w wolnym czasie nasz Bohater może korzystać z nadwyżek punktów magii i przeznaczać je na przywoływanie Jednorożców- zawsze to jakieś wzmocnienie. Na północnym wschodzie skupiona jest flota Wysokich Elfów (bardzo dużo Galeonów), a w narożniku mapy przebywa dowódca wraz z wojskiem- nie ma sensu mu w tym przeszkadzać ;-). Na północnym zachodzie natrafimy na wyspę na której spokojnie czeka na nas skrzynia z magicznym przedmiotem, a płynąc na zachód bez większych problemów dotrzemy do lądu zamieszkanego przez Elfy Ciemności. Desant najlepiej przeprowadzić od południa albowiem znajduje się tam tylko jedna wieża. Grupujemy nasze oddziały i kierujemy się na północ. Czeka nas tylko jedna potyczka z Bohaterem przeciwnika i kilkoma jednostkami Magów przez niego dowodzonymi- mamy olbrzymią przewagę liczebną więc nie powinno być żadnych problemów. Na wzgórzu znajduje się Mglista Wieża- jej zniszczenie będzie jedynie formalnością. Zdobędziemy 66 punktów doświadczania (razem 638), a 15 punktów umiejętności jakimi dysponujemy przeznaczamy na zdolność Mistrzostwo w Czarach. Na wzmocnienia możemy przeznaczyć 14 punktów.

skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
11.11.2008 | Klemens » Zły adres, siwku123, my nie popieramy piractwa...
09.11.2008 | siwek123 » siema ej przyslij mi ta gre na poczte plx 3 wersje
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - 1 ŚREDNIA OCENA - 95%
I i II to najlepsze części tej gry.
Szymiii - 95%
więcej recenzji dodaj recenzję