Star Wars: Squadrons
Sztab VVeteranów
Tytuł: Star Wars: Squadrons
Producent: Motive Studios
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: Zręcznościowa
Premiera Pl:2020-10-02
Premiera Świat:
Tytuł: Star Wars: Squadrons
Producent: Motive Studios
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: Zręcznościowa
Premiera Pl:2020-10-02
Premiera Świat:
W Star Wars: Squadrons spersonalizujemy kokpit i HUD
Producent potwierdził, że w trybie multiplayer możliwa będzie zmiana wewnętrznego i zewnętrznego wyglądu maszyn. Dotyczy to m.in. dekorowania kokpitu figurkami czy nanoszenia barw na poszczególne elementy statków. Wszystkie modyfikacje mają być jednak zgodne z duchem oryginału, dlatego nie powinno (raczej) dojść do pojawienia się pojazdów całkowicie oderwanych od świata Gwiezdnych wojen.
Co z graczami, którzy chcą oglądać tylko klasyczne modele? Frazier zapowiedział, że specjalnie dla nich powstała funkcja wyłączenia widoczności zmian kosmetycznych u innych uczestników zabawy. Innymi słowy, będziemy mogli przygotować wymarzonego TIE-Fightera, a jednocześnie nie ujrzymy modyfikacji tworzonych przez inne osoby. Brzmi to jak świetna opcja dla konserwatywnych fanów, którzy nie chcą nagle zostać zaatakowani przez gromadę różowych U-Wingów.
W rozmowie powrócił także temat HUD-a, o którym
ws,W-Star-Wars--Squadrons-zagramy-tylko-z-widokiem-FPP,21752.html">wspominaliśmy w czerwcu. Wiadomo już, że w Star Wars: Squadrons zagramy tylko z widokiem pierwszoosobowym. Gracze sami zdecydują, czy będą chcieli, by dodatkowe informacje wyświetlały się na ekranie, czy też zdadzą się wyłącznie na aparaturę dostępną w statkach.Co z graczami, którzy chcą oglądać tylko klasyczne modele? Frazier zapowiedział, że specjalnie dla nich powstała funkcja wyłączenia widoczności zmian kosmetycznych u innych uczestników zabawy. Innymi słowy, będziemy mogli przygotować wymarzonego TIE-Fightera, a jednocześnie nie ujrzymy modyfikacji tworzonych przez inne osoby. Brzmi to jak świetna opcja dla konserwatywnych fanów, którzy nie chcą nagle zostać zaatakowani przez gromadę różowych U-Wingów.
W rozmowie powrócił także temat HUD-a, o którym
Frazier potwierdził też, że wewnętrzne wyposażenie wystarczy do wykonania wszystkich operacji. Zrozumiałe jest jednak, że nie każdy gracz będzie chciał mierzyć się z takim poziomem realizmu. Mimo to opcja samodzielnego decydowania o przesyłaniu mocy do konkretnych podzespołów brzmi bardzo intrygująco. Pomysł nasuwa skojarzenia z grą FTL: Faster Then Light, w której należało wydawać rozkazy załodze i kontrolować zachowanie statku.
Źródło:
"Bebop" - GRY-OnLine
Autor: Klemens