Star Wars: Empire at War
Sztab VVeteranów
Tytuł: Star Wars: Empire at War
Producent: Petroglyph
Dystrybutor: Licomp Empik Multimedia
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2006-02-24
Premiera Świat:
Tytuł: Star Wars: Empire at War
Producent: Petroglyph
Dystrybutor: Licomp Empik Multimedia
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2006-02-24
Premiera Świat:
Petroglyph o kontynuacji Star Wars: Empire at War
Wydawca, dysponujący pełnią praw do produkcji gier z uniwersum Star Wars, nie odniósł się jednak do propozycji deweloperów. Nie wzbudziło to jednak wśród nich zbyt dużego zdziwienia. Jak stwierdził jeden z nich:
To coś związanego bezpośrednio z korporacyjną strategią Electronic Arts. Nie dysponuję pełnymi detalami, ale EA posiada licencję na produkcję wszystkich gier z uniwersum Star Wars i wydaje się skupione jedynie na tworzeniu minimalnej liczby nowych tytułów, odznaczających się najwyższą jakością wykonania. Wykorzystują do tego pełnię swoich zasobów. Tak więc, jeżeli nie pracujesz nad FPS-ami, to nie znajdujesz się na liście priorytetów. Kilka razy próbowaliśmy już skontaktować się z EA, aby przekonać się, czy wydawca jest potencjalnie zainteresowany Empire at War II, któr
e byłoby wykonane w podobnej skali co pozostałe projekty firmy, ale do tej pory wysiłki te spełzły na niczym.
Szanse na pojawienie się nowego RTS-a w uniwersum Gwiezdnych Wojen są więc na razie wyjątkowo nikłe. Fanom gatunku pozostaje na razie ponownie zainstalować Empire at War, które w ubiegłym roku przeżyło mały renesans, odzyskując moduł zabawy wieloosobowej oraz otrzymując nową łatkę, a także pełne wsparcie dla modów poprzez serwis Steam. Przypomnijmy, że w 2013 roku Electronic Arts zakupiło wieloletnią licencję na produkcje gier ze Star Wars w tytule. Umowa zawarta z firmą Disney wygaśnie najprawdopodobniej dopiero w 2023 roku.
Źródło:
"Ender" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
To coś związanego bezpośrednio z korporacyjną strategią Electronic Arts. Nie dysponuję pełnymi detalami, ale EA posiada licencję na produkcję wszystkich gier z uniwersum Star Wars i wydaje się skupione jedynie na tworzeniu minimalnej liczby nowych tytułów, odznaczających się najwyższą jakością wykonania. Wykorzystują do tego pełnię swoich zasobów. Tak więc, jeżeli nie pracujesz nad FPS-ami, to nie znajdujesz się na liście priorytetów. Kilka razy próbowaliśmy już skontaktować się z EA, aby przekonać się, czy wydawca jest potencjalnie zainteresowany Empire at War II, któr
Szanse na pojawienie się nowego RTS-a w uniwersum Gwiezdnych Wojen są więc na razie wyjątkowo nikłe. Fanom gatunku pozostaje na razie ponownie zainstalować Empire at War, które w ubiegłym roku przeżyło mały renesans, odzyskując moduł zabawy wieloosobowej oraz otrzymując nową łatkę, a także pełne wsparcie dla modów poprzez serwis Steam. Przypomnijmy, że w 2013 roku Electronic Arts zakupiło wieloletnią licencję na produkcje gier ze Star Wars w tytule. Umowa zawarta z firmą Disney wygaśnie najprawdopodobniej dopiero w 2023 roku.
Źródło:
"Ender" - GRY-OnLine
Autor: Klemens