Sims 4
Sztab VVeteranów
Tytuł: Sims 4
Producent: Maxis
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: sim
Premiera Pl:2014-09-04
Premiera Świat:
Tytuł: Sims 4
Producent: Maxis
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: sim
Premiera Pl:2014-09-04
Premiera Świat:
Kluczowa postać odpowiedzialna za The Sims 4 odchodzi z EA Maxis. Gracze świętują
Rodiek to postać ważna i dobrze znana wśród fanów serii The Sims. Deweloper ten jest jednym z trzech głównych producentów czwartej części cyklu; pracował również przy bardziej lubianych przez graczy The Sims 3 i The Sims 2.
Wiadomość o jego odejściu oburzyła wielu fanów. Najbardziej kontrowersyjna okazała się ta część postu Granta Rodieka:
Zawsze jest jakiś kamień milowy do osiągnięcia. Funkcja, którą chcesz dostarczyć graczom. [...] Moje dzieci, które muszą jeść.
Gracze otwarcie zakpili z tego wyznania, twierdząc, że pracownik dochodowego studia, które wydaje masę płatnych dodatków do The Sims 4, z pewnością ma pieniądze na utrzymanie swojej rodziny. Niektórym fanom nie spodobało się również to, że według Rodieka „jedną z fajniejszych rzeczy mających obecnie miejsce w branży” jest stosowanie sztucznej inteligencji w grach (wiele kontrowersji wywołało ostatnio wykorzystywanie AI do odtwarzania głosów aktorów).
Chociaż są osoby, które życzą Grantowi Rodiekowi szczęścia w przyszłości, zdec
ydowanie przeważają komentarze fanów cieszących się z jego odejścia. Deweloper był bowiem znany ze swoich ostrych wypowiedzi broniących działań EA.
Rodiek twierdził, że uniemożliwienie graczom kontrolowania psów i kotów w The Sims 4 było „w 100% dobrą decyzją” (w poprzedniej części było to możliwe) – to samo tyczy się braku bud dla czworonogów.
Grantowi Rodiekowi dostawało się również za wypowiedzi na temat (kontrowersyjnego) rozwoju „czwórki”. Za przykład można dać chociażby wywiad z deweloperem, w którym wymieniał on nowości dodane do gry lata po jej premierze, a które według części społeczności powinny być w tytule od samego początku.
Wiemy, że Grant Rodiek pracował także nad projektem Rene (nazywanym potocznie The Sims 5). Deweloper będzie teraz szukał zatrudnienia w innym studiu tworzącym gry.
Źródło:
"ZuzoliK" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Wiadomość o jego odejściu oburzyła wielu fanów. Najbardziej kontrowersyjna okazała się ta część postu Granta Rodieka:
Zawsze jest jakiś kamień milowy do osiągnięcia. Funkcja, którą chcesz dostarczyć graczom. [...] Moje dzieci, które muszą jeść.
Gracze otwarcie zakpili z tego wyznania, twierdząc, że pracownik dochodowego studia, które wydaje masę płatnych dodatków do The Sims 4, z pewnością ma pieniądze na utrzymanie swojej rodziny. Niektórym fanom nie spodobało się również to, że według Rodieka „jedną z fajniejszych rzeczy mających obecnie miejsce w branży” jest stosowanie sztucznej inteligencji w grach (wiele kontrowersji wywołało ostatnio wykorzystywanie AI do odtwarzania głosów aktorów).
Chociaż są osoby, które życzą Grantowi Rodiekowi szczęścia w przyszłości, zdec
Rodiek twierdził, że uniemożliwienie graczom kontrolowania psów i kotów w The Sims 4 było „w 100% dobrą decyzją” (w poprzedniej części było to możliwe) – to samo tyczy się braku bud dla czworonogów.
Grantowi Rodiekowi dostawało się również za wypowiedzi na temat (kontrowersyjnego) rozwoju „czwórki”. Za przykład można dać chociażby wywiad z deweloperem, w którym wymieniał on nowości dodane do gry lata po jej premierze, a które według części społeczności powinny być w tytule od samego początku.
Wiemy, że Grant Rodiek pracował także nad projektem Rene (nazywanym potocznie The Sims 5). Deweloper będzie teraz szukał zatrudnienia w innym studiu tworzącym gry.
Źródło:
"ZuzoliK" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
25.02.2019 |
tenshi_chan »
Dla mnie najlepsza była 2. Wszystko co tworzyli po
więcej komentarzy
dodaj komentarz