Red Dead Redemption 2
Sztab VVeteranów
Tytuł: Red Dead Redemption 2
Producent: Rockstar Games
Dystrybutor:
Gatunek: gra akcji
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Tytuł: Red Dead Redemption 2
Producent: Rockstar Games
Dystrybutor:
Gatunek: gra akcji
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Red Dead Redemption 2 - im lepszy masz komputer, tym Arthur jest bardziej głodny
Premiera Red Dead Redemption 2 na komputerach osobistych mogła przebiec o wiele lepiej. Wie o tym każdy, kto spotkał się z jednym z wielu błędów powodujących przymusowe zamknięcie się gry albo wręcz nie pozwalających na jej uruchomienie. Najgorsze z nich rozwiązały kolejne patche, niemniej wciąż pozostaje garść mniej lub bardziej irytujących niedoróbek. Jedna z nich dotyczy… metabolizmu Arthura Morgana. Gracze zauważyli, że rdzenie reprezentujące zdrowie, kondycję oraz tzw. Zabójczy instynkt opróżniają się znacznie szybciej w wersji PC niż na konsolach. W teorii częste posiłki powinny temu zapobiec, jednak w pecetowym wydaniu bohater zaczyna błyskawicznie tracić na wadze bez względu na ilość przyjętego pożywienia.
Sprawą zainteresował się jeden z użytkowników serwisu Reddit o pseudonimie Jimmyoneshot. Po porównaniu z wydaniem na PlayStation 4 zauważył, że rdzenie zużywane są aż czterokrotnie szybciej podczas zabawy na komputerze. Jak łatwo zgadnąć, skutecznie zepsuło to wrażenia z rozgrywki, ale też naprowadziło internautę na przyczynę całego problemu. Na pececie gracza Red Dead Redemption 2 działało w 120 klatkach na sekundę –
cztery razy szybciej niż na konsoli. Po dalszych testach, uwzględniających ograniczenie liczby FPS-ów do 30, użytkownik uzyskał pewność. Okazało się, że gra powiązała metabolizm bohatera z liczbą wyświetlanych klatek na sekundę. Dodatkowym potwierdzeniem okazała się próba zabawy w 160 klatkach FPS-ach. Efekt – rdzenie opróżniały się całkowicie w ciągu zaledwie minuty.
Błędy spowodowane powiązaniem mechanik z prędkością wyświetlania animacji nie są niczym nowym. Fani Dark Souls mogą pamiętać podobny problem z pecetowego wydania drugiej odsłony cyklu, powodujący, że bronie traciły wytrzymałość w zastraszającym tempie. Jednak w RDR2 nie ogranicza się to tylko do jednego elementu. W wątku założonym przez Jimmyoneshota gracze podają inne przykłady przyśpieszonego upływu czasu na PC: błyskawicznie przemijające burze, pory dnia trwające chwilę itd. Wypada więc dopisać to do długiej listy błędów, którymi uraczył pecetowców western Rockstara.
Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Sprawą zainteresował się jeden z użytkowników serwisu Reddit o pseudonimie Jimmyoneshot. Po porównaniu z wydaniem na PlayStation 4 zauważył, że rdzenie zużywane są aż czterokrotnie szybciej podczas zabawy na komputerze. Jak łatwo zgadnąć, skutecznie zepsuło to wrażenia z rozgrywki, ale też naprowadziło internautę na przyczynę całego problemu. Na pececie gracza Red Dead Redemption 2 działało w 120 klatkach na sekundę –
Błędy spowodowane powiązaniem mechanik z prędkością wyświetlania animacji nie są niczym nowym. Fani Dark Souls mogą pamiętać podobny problem z pecetowego wydania drugiej odsłony cyklu, powodujący, że bronie traciły wytrzymałość w zastraszającym tempie. Jednak w RDR2 nie ogranicza się to tylko do jednego elementu. W wątku założonym przez Jimmyoneshota gracze podają inne przykłady przyśpieszonego upływu czasu na PC: błyskawicznie przemijające burze, pory dnia trwające chwilę itd. Wypada więc dopisać to do długiej listy błędów, którymi uraczył pecetowców western Rockstara.
Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
Autor: Klemens