Jagged Alliance 2: Wildfire
Sztab VVeteranów
Tytuł: Jagged Alliance 2: Wildfire
Producent: I-Deal Games Studios
Dystrybutor: TopWare Poland
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2005-12-09
Premiera Świat:
Tytuł: Jagged Alliance 2: Wildfire
Producent: I-Deal Games Studios
Dystrybutor: TopWare Poland
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2005-12-09
Premiera Świat:
Twórca Jagged Alliance 2 opowiada o pracy nad grą
Szczególnie teraz, kiedy przestał być nazwiskiem w spisie twórców czy twarzą Generała Krotta, a pokazał się ze swojej ludzkiej strony. Fani długo poszukiwali twórców Jagged Alliance aż w końcu trafili na Normana Olsena, który zgodził się na wywiad. Co warto dodać - jest to pierwszy wywiad z jednym z twórców serii od ponad 6 lat! Tak więc, niesamowity jest sam fakt, że fanom w ogóle udało się do niego dotrzeć. Efekty rozmowy można podziwiać w tym miejscu, tekst dostępny jest w dwóch wersjach językowych.
Olsen w wywiadzie zdradził nieco szczegółów o tym jak powstawała druga część ww. serii. Z tego co wyczytaliśmy, pracowano wówczas nad wprowadzeniem trybu multiplayer (!) oraz miotaczami ogni jako broni. Dodatkowo, sprawdziły się podejrzenia fanów, na pytanie „Dlaczego JA2: Unfinished Business jest takie krótk
ie” stwierdził, że to pomogło firmie zarobić na kolejnej odsłonie przy minimalnych kosztach produkcji. Jednak najbardziej zaskakująca jest odpowiedź w której opowiada o Jagged Alliance 3 nad którym pracowano już w 2001 r. Norman, powiedział bowiem, że gra powstawała na trójwymiarowym silniku, który (najprawdopodobniej) nie był autorski. Niestety, z wywiadu nie dowiemy się jak idą prace nad współczesnym JA3 (ponieważ nie bierze udziału w produkcji) za to cofniemy się w przeszłość. A to powinno zaciekawić każdego, kto choć przez chwilę miał styczność z Jagged Alliance.
Zapis całego wywiadu
Źródło:
Len - Jagged Alliance Center
Autor: Klemens
Olsen w wywiadzie zdradził nieco szczegółów o tym jak powstawała druga część ww. serii. Z tego co wyczytaliśmy, pracowano wówczas nad wprowadzeniem trybu multiplayer (!) oraz miotaczami ogni jako broni. Dodatkowo, sprawdziły się podejrzenia fanów, na pytanie „Dlaczego JA2: Unfinished Business jest takie krótk
Zapis całego wywiadu
Źródło:
Len - Jagged Alliance Center
Autor: Klemens