Ghosts of Memories
Sztab VVeteranów
Tytuł: Ghosts of Memories
Producent: Paplus International
Dystrybutor:
Gatunek: Logiczna
Premiera Pl:2015-10-16
Premiera Świat:
Tytuł: Ghosts of Memories
Producent: Paplus International
Dystrybutor:
Gatunek: Logiczna
Premiera Pl:2015-10-16
Premiera Świat:
Ghosts of Memories - premiera polskiej gry logicznej inspirowanej Monument Valley
Obecnie gra dostępna jest wyłącznie na urządzenia mobilne działające w oparciu o systemy iOS i Android. Jest to produkcja premium, a więc nieposiadająca mikropłatności.
Fabuła gry jest mocno enigmatyczna. Wcielamy się w podróżnika z magicznym berłem, który wędruje przez przedziwną krainę, będącą miejscem styku wielu wymiarów. Na początku przygody nie posiadamy praktycznie żadnej wiedzy o tym świecie, ani kierowanej przez nas postaci. Wiemy jedynie, że za pomocą berła komunikuje się z nami kobieta potrzebująca pomocy. Wraz z pokonywaniem etapów gracz odkrywa kolejne skrawki fabuły, co pozwala krok po kroku uzupełnić brakujące informacje i ostatnie złożyć je w jedną całość.
W grze obserwujemy akcję z perspektywy izometrycznej. Na każdym poziomie naszym zadaniem jest doprowadzenie po
staci od punktu startowego do wyjścia – a miejsc tych oczywiście nigdy nie łączy prosty szlak. Sprawia to, że musimy go wykreować, korzystając z własnego sprytu i wyobraźni. Gracze mogą manipulować elementami otoczenia, przestawiając jego elementy oraz korzystając z różnorodnych urządzeń. Ponadto kierowany przez nas podróżnik posiada specjalne berło wyposażone w szereg magicznych mocy, pomagających w osiągnięciu sukcesu. Oczywiście, nie otrzymujemy dostępu do tych wszystkich zdolności od razu. Zamiast tego w trakcie kampanii co pewien czas uczymy się nowej mocy, co pozwoliło autorom na regularne zmiany części zasad rządzących rozgrywką i wprowadzanie świeżych łamigłówek.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Fabuła gry jest mocno enigmatyczna. Wcielamy się w podróżnika z magicznym berłem, który wędruje przez przedziwną krainę, będącą miejscem styku wielu wymiarów. Na początku przygody nie posiadamy praktycznie żadnej wiedzy o tym świecie, ani kierowanej przez nas postaci. Wiemy jedynie, że za pomocą berła komunikuje się z nami kobieta potrzebująca pomocy. Wraz z pokonywaniem etapów gracz odkrywa kolejne skrawki fabuły, co pozwala krok po kroku uzupełnić brakujące informacje i ostatnie złożyć je w jedną całość.
W grze obserwujemy akcję z perspektywy izometrycznej. Na każdym poziomie naszym zadaniem jest doprowadzenie po
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens