Cities: Skylines II
Sztab VVeteranów
Tytuł: Cities: Skylines II
Producent: Colossal Order
Dystrybutor:
Gatunek: sim
Premiera Pl:2023-10-24
Premiera Świat:
Tytuł: Cities: Skylines II
Producent: Colossal Order
Dystrybutor:
Gatunek: sim
Premiera Pl:2023-10-24
Premiera Świat:
Twórcy Cities: Skylines 2 zdradzają, czego zabraknie w kontynuacji doskonałej strategii
Bez wątpienia kwestią ważną dla zaangażowanej społeczności są modyfikacje. Twórcy, zapytani o potencjalne wsparcie dla fanowskich treści przygotowanych z myślą o pierwszej części, odpowiadają jasno:
Cities: Skylines 2 to zupełnie nowa gra. Obecne treści z Warsztatu [Steam – dop. red.] najpewniej będą musiały zostać przerobione lub zaadaptowane [do nowej gry – dop. red.].
Colossal Order zobowiązało się również powrócić do tematu związanego z modyfikacjami w przyszłości.
Ważną informacją jest ta sugerująca brak trybu wieloosobowego w CS2. Choć pierwsza część gry również pozbawiona była podobnej funkcji (a przynajmniej nie bez użycia zewnętrznych modów), tak część graczy zainteresowana była potencjalnym wprowadzeniem takiego trybu w sequelu. Jak skomentow
ali jednak sami twórcy:
Zaimplementowanie wsparcia dla multiplayera zajmuje mnóstwo czasu oraz zasobów, które zostałyby odjęte od prac nad rdzeniem budującym doświadczenie z gry, które usiłujemy stworzyć.
Choć przytoczony cytat nie przekreśla jednoznacznie szans na multiplayer, tak sugeruje jasno, że funkcja ta nie znajduje się wysoko na liście priorytetów Colossal Order.
Pozostałe treści opublikowane przez twórców zasadniczo potwierdzają wcześniejsze doniesienia. Potwierdzona została chociażby informacja dotycząca użytego silnika. Cities: Skylines 2 korzysta z Unity.
Źródło:
Adam Celarek - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Cities: Skylines 2 to zupełnie nowa gra. Obecne treści z Warsztatu [Steam – dop. red.] najpewniej będą musiały zostać przerobione lub zaadaptowane [do nowej gry – dop. red.].
Colossal Order zobowiązało się również powrócić do tematu związanego z modyfikacjami w przyszłości.
Ważną informacją jest ta sugerująca brak trybu wieloosobowego w CS2. Choć pierwsza część gry również pozbawiona była podobnej funkcji (a przynajmniej nie bez użycia zewnętrznych modów), tak część graczy zainteresowana była potencjalnym wprowadzeniem takiego trybu w sequelu. Jak skomentow
Zaimplementowanie wsparcia dla multiplayera zajmuje mnóstwo czasu oraz zasobów, które zostałyby odjęte od prac nad rdzeniem budującym doświadczenie z gry, które usiłujemy stworzyć.
Choć przytoczony cytat nie przekreśla jednoznacznie szans na multiplayer, tak sugeruje jasno, że funkcja ta nie znajduje się wysoko na liście priorytetów Colossal Order.
Pozostałe treści opublikowane przez twórców zasadniczo potwierdzają wcześniejsze doniesienia. Potwierdzona została chociażby informacja dotycząca użytego silnika. Cities: Skylines 2 korzysta z Unity.
Źródło:
Adam Celarek - GRY-OnLine
Autor: Klemens