LOGOWANIE
Zarejestruj sie

Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: 5920
Ocena
czytelników GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI % procent
Heroes Of Might And Magic IV

Heroes Of Might And Magic IV

W tym tekscie chcę napisać w jaki sposób będziemy mieli okazję walczyć. Walka to chyba najważniejszy element gry bo jak wygrać wojnę bez walki? Jeżeli nie walczymy to nie jest to wojna. Chyba że zimna wojna;). Nie będę przynudzał- oto te informacje.

  • W Heroesie IV jednostki wyposażone w ręce;)- one mieć własne księgi magii oraz napoje lecznicze, siły, many, szybkości, itp. Na pewno bardzo pożyteczne.

  • Jednostki zdecydowane obracać się w 8 kierunkach a nie w dwóch jak do tej pory (w prawo i w lewo). W końcu ma byc 3D. Choć mi to nie potrzebne.

  • Jak już wspomniałem w informacjach co do terenu ale tyczy się to rownież walki więc na wszelki wypadek powtórzę. Teren gdzie będzie walka przedstawiony został w izometrycznym rzucie i pełen jest pagorków za którymi będzie można ukryć jednostki przed ostrzałem nieprzyjaciela.

  • Teraz o jednostkach-miotaczach czyli wszelakiego rodzaju łucznikach. Jednostki miotacze nie w stanie zaatakować wrogich jednostek które zostały ukryte za pasem strzału czyli nie będzie prostych lub złamanych strzał, teraz będzie strzała lub jej nie będzie wcale;). Można więc będzie ochronić słabe jednostki przed ostrzałem nieprzyjaciela poprzez ukrycie ich za innymi jednostkami pieszymi lub za pagórkami znajdującymi się na polu walki. Jeżeli naszego jednostkę-miotacza zaatakuje jednostka miotająca nieprzyjaciela to nasza jednostka nie będzie się temu bezkarnie przypatrywać tylko będzie kontratakować.

  • W trakcie walki jednostki zadawać obrażenia w tym samym czasie a nie jak miało to miejsce do tej pory że jednostka atakuje i uderza pierwsza a przeciwnik oddaje jak już poniesie straty. Co urzeczywistni rozgrywkę.

  • Jednostki posiadać teraz dwie rzeczy speed i zasięg. Ta pierwsza oznacza kolej ruchu podczas walki natomiast ta druga oznacza jej promień ruchu po polu bitwy.

  • Dawniej pisałem już o zmianach jakie zaszły w moralach i powodzeniu ale pozwolę sobie je przypomnieć. Morale będzie teraz decydowało o tym jak szybko jednostka zaatakuje przeciwnika. Wysokie morale spowoduje że jednostka zaatakuje rychlej od wroga a niskie morale spowoduje odwrotny skutek. Natomiast powodzenie da wszystkim jednostkom szansę na zmniejszenie obrażeń (czyli armia z dużym powodzeniem będzie miała sznasę na otrzymanie mniejszych obrażeń niż armia z małym powodzeniem). Znacznie zmieni sie skala. Morale i powodzenie będzie teraz w skali od -10 do +10.


    Heroes Of Might And Magic IV 161332,1

    Przed nami krainy pełne niebezpieczeństw


    Teraz na zakończenie kilka słów o walce na zamkach.

  • W miastach nie będzie juz katapult. Natomiast będzie je można zakupić ale do ich obsługi potrzebne Halflingi.

  • Jednostki w zamku naturalnie mieć wybór atakowania przez mury.

  • Aby dostać się do zamku będzie trzeba zniszczyć bramę- wjazd z powodu braku katapult. Chyba że je posiadamy wtedy mamy większe pole do popisu.

  • Sztuczna inteligencja komputera będzie znacznie wyższa.

    To tyle o walce. Jak zwykle mam nadzieję, że zaspokoiłem wasze pragnienie.

    Agent
    agent@pub.e.pl

    Heroes Of Might And Magic IV



  • Autor: 5920
    skomentuj
    KOMENTARZE NA TEMAT GRY
    30.08.2022 | m237 » "Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
    28.11.2017 | -1" or 1=((SELECT 1 FROM (SELECT SLEEP(25))A))+" » 1' AND IFNULL(ASCII(SUBSTRING((SELECT @@VERSION),1
    28.11.2017 | -1" or 1=((SELECT 1 FROM (SELECT SLEEP(25))A))+" » 1' AND IFNULL(ASCII(SUBSTRING((SELECT @@VERSION),1
    28.11.2017 | -1" or 1=((SELECT 1 FROM (SELECT SLEEP(25))A))+" » 1' AND IFNULL(ASCII(SUBSTRING((SELECT @@VERSION),1
    28.11.2017 | -1" or 1=((SELECT 1 FROM (SELECT SLEEP(25))A))+" » 1' AND IFNULL(ASCII(SUBSTRING((SELECT @@VERSION),1
    więcej komentarzy dodaj komentarz
    RECENZJE CZYTELNIKÓW
    ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję