Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI % procent
Gothic II

Miasto Khorinis, dzielnica mistrzów.

Gothic II 154729,1
1- Brama południowa 2- Dom Matteo 3- Dom Bospera 4- Dom Thorbena i Gritty 5- Kuźnia Kowala Harada 6- Brama do górnego miasta 7- Zejście do dzielnicy portowej 8- Dom alchemika Constantino 9- Gospoda 10- Ołtarz 11- Targ 12- Hotel 13- Koszary, kwatera lorda Andre 14- Wschodnia brama 15- Magazyn 16- Warsztat Garvela 17- Kartograf 18- Gospoda Kardifa 19- Alrik 20- Dom Fellana 21- Lichwiarz Lehmar 22- Alchemik Ignaz 23- Edda 24- Sklep rybny 25- Dom publiczny 26- Droga do portu 27- Wejście do kanałów 28- Ratusz, kwatera Paladynów 29- Fernando 30- Sprzedawca Lutero 31- Sklep z miksturami Salandrila


Przywita nas Lothar dzięki któremu dowiemy się wiele o samym mieście i panujących tu zwyczajach. Naszym celem jest dostanie się do górnego miasta (10) na rozmowę z przywódca Paladynów, jednak by to uczynić musimy być pełnoprawnym obywatelem miasta. Oznacza to, iż musimy wcześniej zdobyć pracę i zostać u kogoś czeladnikiem (11). Podążamy przed siebie wchodząc do pierwszego budynku z lewej strony- sklepu Mattea (rys. 18).

Gothic II 154730,2


Obiecuje on wykorzystać swoje wpływy by przyjęto nas na czeladnika, pod warunkiem, że odzyskamy dług od Gritty (12) winnej kupcowi 100 złotych monet.. Dowiemy się, że możemy zostać czeladnikiem u jednego z czterech mistrzów- Bospera łuczarza, Harada kowala, alchemika Constantino i stolarza Thorbena. Co więcej zgodnie z zasadami każdy z pięciu mistrzów (w tym Matteo) musi wyrazić zgodę jeśli abyśmy zostali uczniem któregoś z nich- zapowiada się więc dużo pracy. Istotna uwaga- oszczędnie wydawajcie złoto, albowiem w początkowym etapie gry wciąż będzie go brakować. Zauważcie, iż ceny w sklepie są 4x wyższe gdy kupujemy niż sprzedajemy, a większość przedmiotów zdobędziemy sami! Przed wyjściem przeczytajcie pobliską księgę, a następnie porozmawiajcie z siedzącym na ławeczce Regisem. Opowie wam on o swoich perypetiach z lokalnym bawidamkiem Valentino, kradzieży łuku Bospera i zakazie bójek. Przy okazji ważna uwaga- starajcie się zwiedzać miasto wyłącznie w ciągu dnia, albowiem w nocy cześć postaci znajduje się w innych miejscach (np. w gospodzie). Z prawej strony znajduje się dom Łucznika Bospera. Nauczy on was zdejmowania skóry ze zwierzyny i zgodzi przyjąć na czeladnika jeśli dostarczycie mu 6 wilczych futer (13). Taki sam stawia warunek na uzyskanie zgody do terminowania u innego mistrza. Wypytajcie Bospera o jego poprzedniego czeladnika Bartoka i zagadnijcie o skradziony łuk obiecajcie pomoc w jego odszukaniu zdobywając w ten sposób nowe zadanie- odnalezienie łuku Bospera (14). Podążając ulicą na północ napotkacie kolejnego z mistrzów- Thorbena (rys. 19).

Gothic II 154731,3


Niestety, nie możemy zostać jego czeladnikiem, albowiem stolarz nie ma pieniędzy na wynagrodzenie. Zgodzi się abyśmy zostali czeladnikiem i innego z mistrzów, jednak wcześniej musimy uzyskać błogosławieństwo bogów (15), od przebywających w mieście kapłanów. Z prawej strony znajduje się dom w którym mieszka Gritta. Bądźcie dla niej uprzejmi wysłuchując jej historii. Zdecydowanie zażądajcie złota, jednak ponieważ zależy nam na dobrych stosunkach z jej wujem, zaproponujcie, iż sami spłacimy jej dług. Jeśli dysponujecie odpowiednią ilością złota to zróbcie to natychmiast udając się do sklepu Mattea wręczając mu 100 monet (12K) i zapewniając sobie zgodę na zostanie czeladnikiem u wybranego mistrza. Wróćcie do Gritty w ramach wdzięczności otrzymując od niej wino i zdobywając punkty doświadczenia. Dodatkowo mistrz Thorben zechce nauczyć nas otwierania zamków- w tym celu musimy zapłacić mu 200 sztuk złota i poświęcić 5 punktów doświadczenia. Jest to niezwykle przydatna umiejętność więc skorzystajcie z nauk gdy tylko odłożycie wymaganą ilość gotówki. Porozmawiajcie z kowalem Haradem stojącym naprzeciwko. Zgodzi się on przyjąć nas na czeladnika lub wyrazić zgodę na terminowanie u innego mistrza pod jednym warunkiem- podejmiemy wielkie wyzwanie (16) pokonując Orka i jako dowód dostarczymy jego broń. Podobno widziano jednego z nich w okolicach miasta. Odbijamy w prawo wchodząc do domu alchemika Constantino (rys. 20).

Gothic II 154731,4


W trakcie rozmowy dowiecie się, że natychmiast wyrazi zgodę na zostanie czeladnikiem u innego z mistrzów, jednak chcąc zostać uczniem u niego musimy wykonać wcześniej zadanie- zdobyć wszystkie zioła (17) wymienione na wręczonej nam liście.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 | m237 » "Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
07.01.2014 | delux » Skorzenny nigdy nie był generałem majorem tylko po
16.06.2013 | Vodayo » Czysta matematyka i zapewne bliska prawdy. Słabośc
29.09.2012 | Podromca4321 » Dzięki nawet niewyobrażanie sobie jak mi to pomogł
17.04.2012 | Turel » Sejmitar: W wolnym tłumaczeniu znaczy tyle co sza
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję