Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI % procent
Cold Fear

Etap 5 – Zaprowadzić Annę do pokoju radiowego

Zabierz przedmioty i wyjdź na korytarz udając się w prawo, wprost do pokoju radiowego. Po drodze będziesz musiał wyeliminować wyłącznie dwóch Zombie, pamiętaj - Anna nie może zostać chociażby draśnięta! Po dotarciu na miejsce zapisz stan gry.

Etap 6 – Odnaleźć kod odblokowujący autopilota

Dość trudne zadanie. Dzięki kodom Anny możesz otworzyć kolejne drzwi na rufie statku, wcześniej jednak trzeba się tam dostać. Zejdź na dół, skręć za schodami w lewo i wejdź w drzwi po prawej wychodząc ponownie na dwór. Podążaj przed siebie przy burcie i po wejściu na pokład wygraj walkę z Zombie. Tym razem wybierz drzwi które znajdują się na końcu pokładu po prawej stronie (rysunek 10). Jesteś w pompowni.


Cold Fear 183621,4

rys. 10 – Wchodząc do pompowni uważaj na palącą się skrzynie która buja się tuż nad drzwiami i może cię uderzyć


Uporaj się z kilkoma mutantami, pozbieraj przedmioty i przestaw dźwignie w panelu na ścianie dzięki czemu z zalanej chłodni zostanie w końcu wypompowana woda. Zejdź schodami na dół by po raz kolejny wejść do maszynowni. Zabij 2 mutanty i idź od razu w lewo i przed siebie po schodkach, docierając w końcu do korytarza ładowni. Otwórz drzwi w głębi korytarza i zapisz grę.

Przygotuj się na ciężką walkę. Niemal 10 przeciwników do ubicia- wysadź beczki, strzelaj szybko w głowy i co najważniejsze- dopiero na koniec zabij Rosjanina który wspiera cię ogniem z górnego pomostu (rysunek 11). Zbierz amunicje i przejdź do sali obok. Jesteś ponownie w miejscu gdzie znalazłeś kartę magnetyczną, z tą różnicą, iż teraz została tu wypompowana woda i możesz otworzyć pobliskie ładownie. Pierwszej po lewej stronie znajdziesz klucz do kajuty kapitana, w kolejnych – amunicje i notatki. Podążaj schodami na górę i drzwiami w lewo ponownie przechodząc przez pomieszczenia załogi. Kajuta kapitana znajduje się po lewej stronie, w środku znajdziesz kod do autopilota co zakończy kolejne zadanie.


Cold Fear 183622,5

rys. 11 – W najtrudniejszych walkach używaj kuszy. Pocisk gazowy który wystrzela na 20 sekund unieruchamia przeciwników dając ci czas na np. wysadzenie pobliskich beczek.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 | m237 » "Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
07.01.2014 | delux » Skorzenny nigdy nie był generałem majorem tylko po
16.06.2013 | Vodayo » Czysta matematyka i zapewne bliska prawdy. Słabośc
29.09.2012 | Podromca4321 » Dzięki nawet niewyobrażanie sobie jak mi to pomogł
17.04.2012 | Turel » Sejmitar: W wolnym tłumaczeniu znaczy tyle co sza
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję