Age of Mythology

Age of Mythology
Sztab VVeteranów
Tytuł: Age of Mythology
Producent: Ensamble Studio
Dystrybutor: A.P.N. Promise
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2002-11-22
Premiera Świat:
Autor: 116
Ocena
czytelników 87 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!
Age Of Mythology
13. Tug of War.

Age of Mythology 001905,1
map 13


Artefakty: 7 Artefaktów na mapie jest aż 7, ale prawdę mówiąc nie warto ich zbierać. Lepiej od razu zająć się celem misji. A ten nie jest banalny. Musimy przejąć kontrolę nad sarkofagiem Ozyrysa i doprowadzić go do naszej bazy. Jeżeli nasze wojska "dotkną" interesujący nas wóz zyskujemy nad nim kontrolę, gdy zrobi to przeciwnik tracimy ją. Wróg o tym wie i bardzo skutecznie będzie nam przeszkadzał. Musimy się starać walczyć z nadciągającymi z południa wrogami z dala od wozu. Na początku ulepszamy wydobywanie złota (Shaft Mine) i szkolimy wojsko. W zaistniałej sytuacji liczy się przede wszystkim prędkość wojowników, dlatego szkolimy jednostki Chariot Archer i Camelry, z naciskiem na te drugie. Pierwszą produkcję kawalerii (około 30 jednostek) wysyłamy do walk w głąb mapy aby przechwycić wspomniany sarkofag. Kolejne partie bojowników umieszczamy w miejscu, gdzie będą się toczyły najbardziej zajadłe walki. Jest to wąskie przejście, niedaleko na wschód od bramy naszego miasta. Kiedy sarkofag dotrze do tego miejsca, ukażą się tam bardzo szybkie i skoczne jednostki wroga, przed którymi musimy obronić nasz wóz. Gdy przekroczy on bramy miasta - wygrywamy.

Age of Mythology 001927,1
screen 13 -Najzacieklejsze walki stoczymy tuż przed bramami miasta, już wcześniej warto się na to przygotować.


14. Isis, Hear My Plea

Age of Mythology 001939,1
map 14


Artefakty: 5

W tej misji naszą armię w większości (jeżeli nie w całości) będą stanowiły stwory mityczne, które tworzymy w świątyni. Inwestujemy w ulepszenia mitycznych stworów i zaczynamy ich produkcję.

Wysyłamy ludzi do prac przy ścinaniu drzew na północy naszej bazy, gdzie znajduje się już budynek Lubmer Camp. Niedaleko są także złoża złota - stawiamy Mining Camp i zaczynamy ich wydobycie. Po zebraniu nawet niewielkiej armii wyruszamy na zachód w celu przejęcia kontroli nad miasteczkiem zaznaczonym na mapie kolorem zielonym. Znajdują się tam ogromne ilości pól uprawnych z których będziemy mogli korzystać, oraz pokłady złota. Cenny kruszec znajduje się także w wiosce na południe od naszej bazy. Najmniej potrzebnym surowcem dla Egipcjan jest drewno, nie przesadzamy więc z jego pozyskiwaniem.

Nasze wojsko mitycznych stworów powinny być wspierane przez kapłanów leczących ich rany (Priest). Wyruszamy w stronę wrogich zabudowań, które wzniesiono wzdłuż środkowej części mapy. Już na początku natkniemy się na dość przydatny artefakt, który warto zanieść do świątyni. Ciągle tworząc nowych wojowników przemy wojskiem w głąb wrogiego miasta, niszcząc jego wszystkie zabudowania i wojowniczych mieszkańców. W końcu dotrzemy do akwenu wodnego. Aby Amanra mogła uratować więźniów musi dostać się do nich łodzią, którą znajdzie w zatoczce, w miejscu oznaczonym dwoma flagami. Płyniemy na północ do portu, w którym sympatyczni żeglarze zapewnią nam eskortę w drodze do uwięzionych przyjaciół. Z portu tego można także udać się w góry, gdzie znajdują się cztery artefakty. Ale po co nam one, kiedy za kilka chwil kończymy misję? Wystarczy bowiem, aby Amanra wtargnęła do więzienia na wyspie w północno-zachodniej części mapy.

Age of Mythology 002002,1
screen 14 - Główną siłą uderzeniową są mityczne stwory wspomagane leczącymi je kapłanami.


<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.05.2009 | Szymiii » Gra jest świetna. Jeśli chodzi o bogów mamy trzech
04.07.2008 | pachucek » Dobry poradnik, osobiście cenię sobie tę część bar
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję