Wypuszczono demo turowej strategii Warlock: Master of the Arcane

Firma Paradox Interactive opublikowała demo turowej strategii fantasy zatytułowanej Warlock: Master of the Arcane.

Do dnia premiery pozostało jeszcze trochę czasu, ale już teraz każdy może samodzielnie wypróbować grę dzięki wypuszczonej właśnie wersji demonstracyjnej.

Demo oferuje samouczek oraz pojedynczą mapę do podbicia. Możecie wcielić się w Wielkiego Maga imieniem Miralbus i stoczyć walkę z dwoma wrogimi czarodziejami. Wersję demonstracyjną pobierzecie za pośrednictwem serwisu Steam.

Przypomnijmy, że Warlock: Master of the Arcane powstaje wyłącznie z myślą o pecetach. Premiera zapowiadana jest na 8 maja tego roku. Obecnie nie wiemy czy którykolwiek z rodzimych dystrybutorów ma w planach wydanie tego tytułu w Polsce. Warto dodać, że za produkcję gry odpowiada doświadczone rosyjskie studio Ino-Co, które ma na koncie takie tytuły jak m.in. Fantasy Wars, Elven Legacy oraz przede wszystkim Majesty 2 wraz z dodatkami.

Akcja osadzona jest w znanej z serii Majesty krainie Ardania. W momencie rozpoczęcia gry w miejscu tym nie dzieje się dobrze. Ludzie, potwory i nieumarli toczą krwawe wojny o kontrolę nad największymi miastami kontynentu. Kluczową rolę we wszystkich tych konfliktach odgrywa magia. Potężni czarodzieje ze wszystkich ras nieustanie prowadzą badania nad nowymi zaklęciami, kolonizują niezagospodarowane do tej pory ziemie i tworzą potężne armie. Celem każdego z nich jest zdobycie tytułu Warlocka i tym samym podporządkowanie sobie całego świata. Właśnie w jednego z tych ambitnych magów wcielą się gracze.

W trakcie zabawy naszym zadaniem będzie rozbudowa miast, dbanie o ekonomie, gromadzenie i zarządzanie surowcami oraz werbowanie armii. Gra zaoferuje oczywiście również bardzo rozbudowany system zaklęć. Rozwijanie zdolności magicznych wymagać ma prowadzenia badań umożliwiających odblokowywanie kolejnych gałęzi na drzewku czarów. Rozgrywka toczyć się będzie na wygenerowanych losowo mapach, które podzielone zostaną na heksy. Dodatkowym urozmaiceniem powinny się okazać portale umożliwiające podróż do innych niż Ardania krain. Miejsca te będą znacznie bardziej niebezpieczne, ale jednocześnie bogatsze w surowce.

Autorzy obiecują, że w grze znajdziemy wiele różnorodnych metod osiągnięcia zwycięstwa. Oczywiście, jedną z nich ma być wymordowanie wszystkich sił wroga. Sztuka wojenna nie będzie jednak jedyną droga do sukcesu. Wśród alternatywnych ścieżek znajdziemy m.in. służenie jednemu z ośmiu bóstw.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2012-04-28 08:33:58