Premiera Pedra Crystal Caves – złożona gra logiczna debiutuje na Steamie

Niestandardowych gier logicznych nigdy za wiele.

Od Iana Weelsa (szefa jednoosobowego studia Tucasoft) wiemy, że dorastał w kreatywnych czasach ośmibitowców (VIC-20, C64 i ZX Spectrum), zanim przesiadł się na Amigę. Twórca GuardianWar i Qubixa powraca z kolejną, wymagająca i wciągającą grą logiczno-zręcznościową.

Pedra Crystal Caves wczoraj zadebiutowało na Steamie, a to oznacza, że wielbiciele gier logiczno-zręcznościowych będą mieli nad czym główkować. Przez labirynt jaskiń obserwowany w rzucie izometrycznym przedziera się pewien sześcian, którego specjalne właściwości umożliwiają barwienie płytek, po których się porusza – zadanie stawiane przed nami, to zabarwienie kafelków-kluczy i dotarcie do wyjścia. W grze czeka na nas 48 jaskiń, ale nie będzie to zabawa łatwa, dlatego być może warto skorzystać z opcji lokalnej kooperacji oraz tymczasowych ulepszeń, gwarantowanych przez niektóre z płytek rozrzuconych po labiryncie. Dodatkowe opcje dodają do naszego kanciastego bohatera możliwość barwienia płytek z wielu stron, powiększają promień rozsiewania farby (bądź dodają bomby barwiące) oraz uzupełniają rozgrywkę o pewne elementy artystyczne.

Źródło:
"Voyager" - PixelPost.pl


Klemens
2022-10-25 18:57:03