Polski Aircraft Carrier Survival zarobił na siebie. Potrzebował na to 24 godziny
W opublikowanym komunikacie możemy przeczytać, że koszt wyprodukowania gry autorstwa studia Gambit Games został „w pełni zwrócony w ciągu 24 godzin od chwili rozpoczęcia sprzedaży”.Aircraft Carrier Survival zadebiutował na Steamie 20 kwietnia i debiut ten można zaliczyć do udanych. W grze o zarządzaniu lotniskowcem z czasów II wojny światowej w szczytowym momencie na premierę bawiło się 2,2 tysiąca osób, co jest dobrym wynikiem jak na tak niszową produkcję.
W komunikacie wydawcy podsumowano również całkiem udane 72 godziny od rozpoczęcia sprzedaży (dane na 23.04):
Sprzedaż na Steam gry w wersji PC – 20 tys. sztuk
Ocena graczy na Steam – 72% (oparta na 260 recenzjach)
WishLista Steam Outstanding – 143 tys. sztuk
Liczba zakupów z WishList – 8,5 tys. sztuk
Ilość refundacji gry – 2,5 tys. sztuk
Podano też procentowy rozkład państw, w których najchętniej kupowano tytuł. Na szczycie listy znalazły się Stany Zjednoczone (27%), a następnie Chiny (15%) oraz Niemcy (13%). Transakcje polskich graczy stanowiły 2% wszystkich zakupów.
Wydawca gry zapowiedział również, że planowane są porty gry na konsole (najpewniej najnowszej generacji, choć nie zostało to sprecyzowane, oraz na Nintendo Switch).
Źródło:
"Qskan" - GRY-OnLine 2022-04-25 15:27:54