Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Zombie Driver
BARDZIEJ WYTRZYMAŁE POJAZDY:
W celu uczynienia pojazdów bardziej wytrzymałymi wejdź do katalogu Scripts, a następnie do katalogu Cars. Powinieneś tu odnaleźć siedem plików o rozszerzeniach .xml (police.xml, sports.xml, ambulance.xml i inne). Każdy z tych plików odpowiada innemu pojazdowi i możesz je otwierać z pomocą Notatnika.
Za każdym razem gdy otworzyłeś wybrany plik odszukaj linijkę health value. Przykład:
health value="400"/
Dokonaj zamiany wartości po znaku równości, na przykład na:
health value="10000000"/
Dla pewności warto w ten sposób zmodyfikować wszystkie pliki, choć możesz też wprowadzić zmiany tylko do tych pojazdów, z których zamierzasz korzystać w trakcie gry.
ZADAWANIE WIĘKSZYCH OBRAŻEŃ:
W celu zwiększenia skuteczności używanych broni wejdź do katalogu Scripts, a następnie do katalogu Weapons. Powinieneś tu odnaleźć pięć plików o rozszerzeniach .xml (railgun.xml, machinegun.xml, rocket_launcher.xml i inne). Każ
dy z tych plików odpowiada innej broni i możesz je otwierać z pomocą Notatnika.
Za każdym razem gdy otworzyłeś wybrany plik odszukaj sekcję level 1. Możesz zmienić znajdujące się tu wartości:
damage value – zadawane obrażenia
clipSize – pojemność magazynka lub zbiornika
fireFreqInOneSecond – liczba wystrzeliwanych pocisków na sekundę
range – zasięg broni
blastRadius – siła eksplozji
TAŃSZE UPGRADE’Y:
W celu obniżenia cen upgrade’ów wejdź do katalogu Scripts, a następnie do katalogu GameRules. Otwórz znajdujący się tu plik upgrade_prices.xml z pomocą Notatnika.
Możesz teraz dokonywać zmian w sekcjach price, zmniejszając domyślne wartości kredytów.
Przykładowo, dokonanie zamiany:
item name="machinegun1" price="2000" /
na:
item name="machinegun1" price="1" /
sprawi, że pierwszy upgrade karabinu maszynowego będzie kosztował Cię tylko jeden kredyt.
Autor: Klemens
W celu uczynienia pojazdów bardziej wytrzymałymi wejdź do katalogu Scripts, a następnie do katalogu Cars. Powinieneś tu odnaleźć siedem plików o rozszerzeniach .xml (police.xml, sports.xml, ambulance.xml i inne). Każdy z tych plików odpowiada innemu pojazdowi i możesz je otwierać z pomocą Notatnika.
Za każdym razem gdy otworzyłeś wybrany plik odszukaj linijkę health value. Przykład:
health value="400"/
Dokonaj zamiany wartości po znaku równości, na przykład na:
health value="10000000"/
Dla pewności warto w ten sposób zmodyfikować wszystkie pliki, choć możesz też wprowadzić zmiany tylko do tych pojazdów, z których zamierzasz korzystać w trakcie gry.
ZADAWANIE WIĘKSZYCH OBRAŻEŃ:
W celu zwiększenia skuteczności używanych broni wejdź do katalogu Scripts, a następnie do katalogu Weapons. Powinieneś tu odnaleźć pięć plików o rozszerzeniach .xml (railgun.xml, machinegun.xml, rocket_launcher.xml i inne). Każ
Za każdym razem gdy otworzyłeś wybrany plik odszukaj sekcję level 1. Możesz zmienić znajdujące się tu wartości:
damage value – zadawane obrażenia
clipSize – pojemność magazynka lub zbiornika
fireFreqInOneSecond – liczba wystrzeliwanych pocisków na sekundę
range – zasięg broni
blastRadius – siła eksplozji
TAŃSZE UPGRADE’Y:
W celu obniżenia cen upgrade’ów wejdź do katalogu Scripts, a następnie do katalogu GameRules. Otwórz znajdujący się tu plik upgrade_prices.xml z pomocą Notatnika.
Możesz teraz dokonywać zmian w sekcjach price, zmniejszając domyślne wartości kredytów.
Przykładowo, dokonanie zamiany:
item name="machinegun1" price="2000" /
na:
item name="machinegun1" price="1" /
sprawi, że pierwszy upgrade karabinu maszynowego będzie kosztował Cię tylko jeden kredyt.
Autor: Klemens
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 |
m237 »
"Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
więcej komentarzy
dodaj komentarz