Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: Klemens
King Arthur: The Saxons
Za każdym razem gdy chcesz wprowadzić jakiś kod wciskaj [CTRL] + [SHIFT] + [1]. Spowoduje to wyświetlenie na ekranie okna konsoli.
KODY OGÓLNE:
AddSkill x – bohater otrzymuje umiejętność x (należy wpisać jej nazwę)
AddUnitXP4Army – oddziały armii otrzymują punkty doświadczenia
AddXP x – dodanie głównemu bohaterowi x punktów doświadczenia
AutoBattleGodMode – nieśmiertelność w automatycznie rozgrywanych bitwach
ContractPassthroughStatement – wymuszenie na drugiej stronie zawarcia paktu
DeclareWarToHuman – druga strona konfliktu wypowiada wojnę
DisableArcheryDamage – ataki łuczników nie zadają żadnych obrażeń (EnableArcheryDamage przywraca stan początkowy)
FinishActiveQuest – ukończenie aktualnego questu (może powodować niepożądane skutki w działaniu gry!)
GetStrength – wyświetlenie współczynników siły danej jednostki
GiveFaith x – utrata lub zyskanie x punktów wiary (zamiast x wprowadź wartość z przedziału od -20 do +20)
GiveLady – podarowanie żony sterowanej postaci
GiveFood – gracz otrzymuje trochę żywności
GiveMoney x – otrzymanie x sztuk złota
GivePoints – podarowanie zdrowia lub many zaznaczonej jednostce
GiveVirtue x – utrata lub zyskanie x punktów cnoty (zamiast x wprowadź wartośc z przedziału od -20 do +20)
GiveVP – gracz otrzymuje punkty zwycięstwa (Victory Points)
GiveVPTreshold – ustalenie progu punktów zwycięstwa (Victory Points)
KillAll – zabicie wszystkich jednostek obecnych na polu bitwy
SetSpeed x y – oddział o numerze x porusza się po planszy z szybkością y
SetXP x – główny bohater ma x punktów doświadczenia
SpawnQuest x – pojawienie się na planszy miejsca rozpoczęcia questu x (należy wpisać jego nazwę)
WinBattle x – gracz o numerze x wygrywa bitwę
KOD NA JEDNOSTKI:
GiveArmyUnit x – rekrutacja jednostki x (zamiast x wpisz jej nazwę z poniższej listy)
autumnbreed
axemen
bowmen
breakshields
breakshields_elite
brigands
briton_knights
briton_riders
camelot_knights
cavalry
cavalry_elite
champions
crossbowmen
crusaders
cumbrian_archers
cumbrian_knights
deepwood_archers
finfolk
firbolg
footmen
giants
golden_gryphons
heavy_footmen
heavy_pikemen
highlanders
huscarls
katapult
kings_guards
legionaries
light_cavalry
lionhearts
longaxes
longbowmen
longshields
marauders
marksmen
master_longbowmen
pict_archers
pict_skirmishers
pikemen
ravenguards
rebels
roman_archers
roman_spearmen
roman_swordsmen
royal_guards
rust_warriors
sangreal_knights
saxon_riders
seelie_archers
seelie_warriors
sentinels
spearmen
springborn
summerborn
swordsmen
tourney_knights
unseelie_archers
unseelie_warriors
warg
wasteland_warriors
welsh_bowmen
welsh_infantry
winterbreed
yeomen
KODY NA PRZEDMIOTY:
Artifact x y – bohater o numerze x zdobywa lub traci artefakt o nazwie y (zamiast y wpisz nazwę przedmiotu z poniższej listy)
GiveArtifact x – otrzymanie artefaktu x (zamiast x wpisz nazwę przedmiotu z poniższej listy)
AT_ARMOUR_ARMOUROFGABRIEL
AT_ARMOUR_ARMOUROFPROTECTION
AT_ARMOUR_ARMOUROFPROTECTION2
AT_ARMOUR_ARMOUROFPROTECTION3
AT_ARMOUR_ARMOUROFTORN
AT_ARMOUR_ARMOUROFTORN2
AT_ARMOUR_ARMOUROFTORN3
AT_ARMOUR_BLESSEDARMOUR
AT_ARMOUR_BLESSEDARMOUR2
KODY OGÓLNE:
AddSkill x – bohater otrzymuje umiejętność x (należy wpisać jej nazwę)
AddUnitXP4Army – oddziały armii otrzymują punkty doświadczenia
AddXP x – dodanie głównemu bohaterowi x punktów doświadczenia
AutoBattleGodMode – nieśmiertelność w automatycznie rozgrywanych bitwach
ContractPassthroughStatement – wymuszenie na drugiej stronie zawarcia paktu
DeclareWarToHuman – druga strona konfliktu wypowiada wojnę
DisableArcheryDamage – ataki łuczników nie zadają żadnych obrażeń (EnableArcheryDamage przywraca stan początkowy)
FinishActiveQuest – ukończenie aktualnego questu (może powodować niepożądane skutki w działaniu gry!)
GetStrength – wyświetlenie współczynników siły danej jednostki
GiveFaith x – utrata lub zyskanie x punktów wiary (zamiast x wprowadź wartość z przedziału od -20 do +20)
GiveLady – podarowanie żony sterowanej postaci
GiveFood – gracz otrzymuje trochę żywności
GiveMoney x – otrzymanie x sztuk złota
GivePoints – podarowanie zdrowia lub many zaznaczonej jednostce
GiveVirtue x – utrata lub zyskanie x punktów cnoty (zamiast x wprowadź wartośc z przedziału od -20 do +20)
GiveVP – gracz otrzymuje punkty zwycięstwa (Victory Points)
GiveVPTreshold – ustalenie progu punktów zwycięstwa (Victory Points)
KillAll – zabicie wszystkich jednostek obecnych na polu bitwy
SetSpeed x y – oddział o numerze x porusza się po planszy z szybkością y
SetXP x – główny bohater ma x punktów doświadczenia
SpawnQuest x – pojawienie się na planszy miejsca rozpoczęcia questu x (należy wpisać jego nazwę)
WinBattle x – gracz o numerze x wygrywa bitwę
KOD NA JEDNOSTKI:
GiveArmyUnit x – rekrutacja jednostki x (zamiast x wpisz jej nazwę z poniższej listy)
autumnbreed
axemen
bowmen
breakshields
breakshields_elite
brigands
briton_knights
briton_riders
camelot_knights
cavalry
cavalry_elite
champions
crossbowmen
crusaders
cumbrian_archers
cumbrian_knights
deepwood_archers
finfolk
firbolg
footmen
giants
golden_gryphons
heavy_footmen
heavy_pikemen
highlanders
huscarls
katapult
kings_guards
legionaries
light_cavalry
lionhearts
longaxes
longbowmen
longshields
marauders
marksmen
master_longbowmen
pict_archers
pict_skirmishers
pikemen
ravenguards
rebels
roman_archers
roman_spearmen
roman_swordsmen
royal_guards
rust_warriors
sangreal_knights
saxon_riders
seelie_archers
seelie_warriors
sentinels
spearmen
springborn
summerborn
swordsmen
tourney_knights
unseelie_archers
unseelie_warriors
warg
wasteland_warriors
welsh_bowmen
welsh_infantry
winterbreed
yeomen
KODY NA PRZEDMIOTY:
Artifact x y – bohater o numerze x zdobywa lub traci artefakt o nazwie y (zamiast y wpisz nazwę przedmiotu z poniższej listy)
GiveArtifact x – otrzymanie artefaktu x (zamiast x wpisz nazwę przedmiotu z poniższej listy)
AT_ARMOUR_ARMOUROFGABRIEL
AT_ARMOUR_ARMOUROFPROTECTION
AT_ARMOUR_ARMOUROFPROTECTION2
AT_ARMOUR_ARMOUROFPROTECTION3
AT_ARMOUR_ARMOUROFTORN
AT_ARMOUR_ARMOUROFTORN2
AT_ARMOUR_ARMOUROFTORN3
AT_ARMOUR_BLESSEDARMOUR
AT_ARMOUR_BLESSEDARMOUR2
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 |
m237 »
"Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
więcej komentarzy
dodaj komentarz