StarCraft 2
Sztab VVeteranów
Tytuł: StarCraft 2
Producent: Blizzard Entertainment
Dystrybutor: Licomp Empik Multimedia
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2010-07-27
Premiera Świat:
Tytuł: StarCraft 2
Producent: Blizzard Entertainment
Dystrybutor: Licomp Empik Multimedia
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2010-07-27
Premiera Świat:
StarCraft II otrzyma wsparcie dla 3D
Aktualizacja tego typu pojawi się podobno w pierwszych miesiącach po premierze, a technologia będzie przeznaczona dla posiadaczy odpowiednich monitorów i kart grafiki.
StarCraft II to kontynuacja świetnej strategii czasu rzeczywistego, która zostanie wydana pod koniec lipca. Oprawa wizualna tytułu nie będzie rewolucją, chociaż dzięki temu wymagania sprzętowe gry nie przestraszą graczy. Sigaty zapewnił, że wsparcie dla obrazu 3D jest optymalizowane pod kątem wszystkich systemów (twórca wspomniał o kartach Nvidii).
Producent przekazał jeszcze jedną uwagę odnośnie oprawy graficznej tytułu – w dniu premiery nie będzie on wspierał anti-aliasingu, chociaż być
może w przyszłości te braki zostaną nadrobione za pomocą kolejnej łatki. Data tego typu aktualizacji jest nieznana, ale Blizzard obiecuje, że regularnie będzie poprawiał i wzbogacał grafikę gry.
Brak wygładzania krawędzi nie powinien być zbyt straszy dla osób, które zdecydują się grać w najwyższych rozdzielczościach. Trójwymiarowy obraz w strategii czasu rzeczywistego jest natomiast niewiadomą i trudno powiedzieć jak wpłynie na przyjemność czerpaną z zabawy. Na pewno jest to niezły chwyt marketingowy, bo świat rozrywki „oszalał” na punkcie 3D.
Źródło:
Szymon "Hed" Liebert - GRY-OnLine
Autor: Klemens
StarCraft II to kontynuacja świetnej strategii czasu rzeczywistego, która zostanie wydana pod koniec lipca. Oprawa wizualna tytułu nie będzie rewolucją, chociaż dzięki temu wymagania sprzętowe gry nie przestraszą graczy. Sigaty zapewnił, że wsparcie dla obrazu 3D jest optymalizowane pod kątem wszystkich systemów (twórca wspomniał o kartach Nvidii).
Producent przekazał jeszcze jedną uwagę odnośnie oprawy graficznej tytułu – w dniu premiery nie będzie on wspierał anti-aliasingu, chociaż być
Brak wygładzania krawędzi nie powinien być zbyt straszy dla osób, które zdecydują się grać w najwyższych rozdzielczościach. Trójwymiarowy obraz w strategii czasu rzeczywistego jest natomiast niewiadomą i trudno powiedzieć jak wpłynie na przyjemność czerpaną z zabawy. Na pewno jest to niezły chwyt marketingowy, bo świat rozrywki „oszalał” na punkcie 3D.
Źródło:
Szymon "Hed" Liebert - GRY-OnLine
Autor: Klemens
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
20.05.2012 |
WunderWaffel »
Mało wiesz o balansie w takim razie i warto by był
więcej komentarzy
dodaj komentarz