Star Citizen

Star Citizen
Sztab VVeteranów
Tytuł: Star Citizen
Producent: Cloud Imperium Games
Dystrybutor:
Gatunek: symulator
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Ocena
czytelników 1 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Star Citizen - nowe informacje z konwentu Comic-Con

W trakcie konwentu Comic-Con odbył się panel poświęcony Star Citizen.
Informacje z panelu zostały ujawnione przez użytkownika HPBraincase z serwisu Twitch (podajemy za użytkownikiem Bzerker01 z serwisu Reddit) oraz w notatkach zawartych na blogu Imperial News Networks. Większość czasu poświęcono kampanii dla jednego gracza, znanej jako Squadron 42, oraz historii świata przedstawionego. Według twórców uniwersum Star Citizen oparto na historii powstania i upadku Rzymu, stąd na przykład rasa Vanduul atakująca UEE (United Empire of Earth) od zachodu, na podobieństwo najeżdżającego Cesarstwo Rzymskie plemienia Wizygotów, a także napięte relacje między wchodzącymi w skład imperium planetami Ziemią a Tierrą (analogicznie do Rzymu i Konstantynopolu w starożytności).

Warto zaznaczyć, że twórcy nieco odwrócili wartości przy tworzeniu warstwy fabularnej Star Citizen: zamiast napisać historię i wokół niej budować świat gry, nacisk położono na tworzenie uniwersum i umożliwienie graczom swobodnego decydowania, gdzie pragną się udać, kim być i co robić. Nie znaczy to jednak, że fabuła kampanii będzie jedynie szczątkowa, o czym świadczy ogromny, rozpisany na 670 tysięcy stron scenariusz Squadron 42. Sami twórcy przyznają, że bliżej mu do samodzielnej gry AAA niż dodanego na siłę trybu fabularnego. Zresztą sam opis realiów świata (lore) jest niemały – jak dotąd liczy on jakieś 300 tysięcy stron. Wspomniano też o jednym z wątków fabularnych – losach szwadronu, który zaginął w systemie kalibańskim (caliban system). Przygodę rozpoczniemy na statku o załodze składają
cej się z 35 postaci, a pierwszy epizod Squadron 32 będzie zawierał 21 rozdziałów. Ponadto pojawiła się wzmianka, że przejście kampanii ma zająć od 30 do 40 godzin, choć nie sprecyzowano, czy chodzi o całą kampanię, czy też jedynie o pierwszy epizod.

Jeśli chodzi o pozostałe informacje, dowiedzieliśmy się, że nie będzie możliwości kolonizowania i czerpania zysków z odkrytych planet (poza nagrodą za odkrycie, rzecz jasna) oraz poznaliśmy środki zaradcze przeciwko graczom psującym ekonomię. Temu ostatniemu ma zapobiec fakt, że gracze mają stanowić zaledwie 10% populacji Star Citizen (wspomniano o 20 milionach agentów sterowanych przez sztuczną inteligencję). Chwilę poświęcono też na wspomnienie o statkach (które można modyfikować w ogromnym stopniu), możliwości obejmowania przez graczy ról niezwiązanych z walką oraz o producentach broni (sprzęt każdego z nich ma mieć charakterystyczny styl, który pozwoli na pierwszy rzut oka odróżniać poszczególne marki).

Kolejne informacje mają zostać ujawnione 10 października w trakcie konwentu CitizenCon oraz na nadchodzących targach Gamescom, które będą odbywać się od 5 do 9 sierpnia. Na tych ostatnich twórcy zamierzają przeprowadzić prezentację mechaniki statków wielozałogowych na Large World – nowej i zgodnie z nazwą ogromnej mapie (zresztą wkrótce po targach ma się ukazać Multicrew Arena Commander w wersji 2.0).

Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję