Sims 3: Wymarzone Podróże

Sims 3: Wymarzone Podróże
Sztab VVeteranów
Tytuł: Sims 3: Wymarzone Podróże
Producent: EA Games
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: Strategiczna
Premiera Pl:2009-11-20
Premiera Świat:
Ocena
czytelników 82 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

The Sims 3: Wymarzone Podróże - szczegóły i teaser trailer

Znamy szczegóły nowego dodatku do The Sims 3. Oferować będzie całkiem sporo rzeczy, które fani oryginału powinni docenić. A na deser obejrzycie teaser trailer The Sims 3: Wymarzone Podróże.
Poniżej znajdziecie masę informacji o nowościach w The Sims 3: Wymarzone Podróże, które pojawiły się na stronie Simoperations.

Nowe Lokacje

* Możecie odwiedzić nowe lokacje w Chinach, Francji i Egipcie:
o Al Simhara, Egipt
o Shang Simla, Chiny
o Champs les Sims, Francja
* Przygody mogą być zamawiane przez telefon lub komputer
* Simy mogą zamieszkać w nowym miejscu, ale potrzebują odpowiedniego "poziomu pobytu"
* Simy dostają możliwość rozpoczęcia nowych karier
* W Egipcie będą wydmy, piramidy i Sfinks
* W nowych lokacjach będą ukryte unikalne przedmioty
* Każda lokacja będzie miała swoja narodową potrawę
* Miejsca, które możecie odwiedzić będą zakrytę mgłą, która zniknie po odwiedzinach
* Sim musi rozpocząć podróż w Sunset Valley (albo Riverview)

Nowe umiejętności i cechy

* Nowe umiejętności:
o Sztuki walki w Chinach
o Produkcja napojów we Francji
o Fotografia w Egipcie
* Umiejętności, których nauczycie się w jednej z lokacji można wykorzystać w innej
* Nowe cechy:
o Dyscyplina - dobra dla sztuk walki
o Oko fotografa - dobra dla fotografii
o Przygoda - jak sama nazwa wskazuje dobra dla Simów pokroju Indiany Jonesa
* Na zdjęciach naprawdę będziecie mogli poznać to, co fotografujecie

Przygody

* Misje w każdej lokacji nie są obowiązkowe
* Simy mogą zwiedzać nowe miejsca i zabytki
* Gracz może wydawać polecenia simowi, np. służące otwarciu skrzyni etc., co może prowadzić do odkrycia skarbów i ukrytych przedmiotów
* Lokacje mają swoje znane budowle. Np. we Francji znajdziecie Wieżę Eiffla, a w Egipcie Piramidy
* Miejscowi mogą pomagać naszemu simowi
* Simy rozpoczynają swoje przygody w namocie, jednak mogą postawić dom, jeśli zdobędą odpowiednią reputację w okolicy i dostną pozwolenie na pobyt
* Pierwszy raz w historii serii pojawi się coś, co można nazwać scenariuszem
* Sim będzie posiadał swój dziennik, w którym znajdziecie wszystkie ważne informacje
* Punkty pobytu decydować będą o tym, jak długo Sim może pozostać w danej lokacji
* Simy mogą się wiązać z innymi poznanymi w nowych lokacjach Simami i zabrać je do domu w Sunset Valley/Riverview
* Przygody będą dostępne w obozie początkowym
* Przygody tworzone są przez łańcuch kolejnych czynności
* Przykładem czynności może być fotografowanie Sfinksa
* Ukończenie przygody odblokowuje kolejne i poprawia nasz poziom pobuty
* Simy mogą odkrywać nowe przedmioty, które następnie mogą zabrać ze sobą do domu
* Będą pułapki w trakcie przygód, np. ściany ziejące ogniem. Każdą pułapkę da się ominąć
* Jeżeli zarejestrujecie swoją kopię gry otrzymacie możliwość ściągnięcia „zestawu odkrywcy”
* Wszelkie przyciski, klucze i przedmioty będą ukryte, np. przełączniki mogą znajdować się w dziurach w ścianie
* Niektóre Simy będą się bały mumii, inne nie (prawdopodbnie nie będą się bały te, które są odważne)
* Umiejętności i przedmioty mogą być zdobywane wraz z postępami w eksploracji zabytków
* Będą uk
ryte tunele
* W głównym obozie na specjalnej tablicy znajdziecie wszystkie dostępne zadania
* W Piramidach nowe pomieszczenia będą początkowo nieoświetlone, aby zwiększyć szansę na to, że będziecie zaskoczeni wchodząc do nich
* Przełączniki będą wywoływały konretne akcje, np. rozbrojenie pułapki

Poziom pobytu

* Posiadając zerowy „poziom pobytu” możecie spędzić w lokacji tylko 2 dni

Mumie

* Będą w Egipcie
* Mogą rzucić na Sima klątwę, które sprawi, że sam stanie się mumią
* Wizyta u Sfinksa zdejmie z Was klątwę
* Mumie są silniejsze, pojawią się duchy mumii jeśli ta zginie
* Sim może walczyć z mumią. Jeśli przegra dosięgnie go klątwa. Na jej zdjęcia ma 14 dni, jeśli nie zdąży sam stanie się mumią
* Mumia, jako część rodziny Sima odblokowuje unikalne opcje

Grobowce

* Dostaniecie narzędzie do budowania grobowców, które będzie mogli udostępniać innym graczom
* Grobowiec może mieć max. 4 poziomy, można je wyposażyć w ukryte przedmioty
* Będziecie mogli tworzyć mgłę, która zakryje część lokacji
* Będzie możliwość ustawiania przełączników w podłodze, co może spowodować uruchomienie pułapek itp.
* Sim może samemu majsterkować przy pułapkach albo spróbować znaleźć coś, co je rozbroi
* Zbiorniki z wodą pozwolą Simowi uniknąć pułapek z ogniem. Na dnie można znaleźć skarby i przełączniki np. dezaktywujące pułapkę
* Będą skrzynie ze skarbami
* W sakrofagach znajdziecie skarby, ale i mumie
* Pojawią się dźwignie w kształcie pochodni, statuy, które można przesuwać i ukryte schody

Nowe opcje budownicze

* Namioty
* Pułapki i sekretne drzwi
* Podobno nie będzie opcji budowy własnych dzielnic, choć taka opcja jest przewidywana

Inne

* Nowe stroje
* Simy nie starzeją się na wakacjach
* Wróciły ekrany ładownia, w formie animacji samolotu, w momencie, kiedy bedziecie zmierzać do celu podróży
* Będziedzie mogli tworzyć własne napoje i nadawać im nazwy
* Dodane zostaną nowe sztuczki, co pozwoli Wam łatwiej tworzyć własne grobowce
* Simy będą mogły przenosić obóz, co znaczy, że możecie rozbić namiot tam, gdzie chcecie
* Mają się pojawić krokodyle
* Nowe lokacje mogą być odwiedzane przez Sima w każdym wieku
* Dzieci muszą mieć opiekę w trakcie wyprawy
* Będą publiczne toalety
* Napoje, które dojrzewają (oznacza to, że Sim będzie mógł robić wino) są lepsze

A na koniec teaser trailer dodatku:



Źródło:
Marcin Tomaszewski - Gamezilla.pl

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję