Pokemon GO
Sztab VVeteranów
Tytuł: Pokemon GO
Producent: Niantic
Dystrybutor:
Gatunek: przygodowa/akcja
Premiera Pl:2016-07-16
Premiera Świat:
Tytuł: Pokemon GO
Producent: Niantic
Dystrybutor:
Gatunek: przygodowa/akcja
Premiera Pl:2016-07-16
Premiera Świat:
Dla Pokemon GO ubiegły rok był najlepszym w historii
Oznacza to, że 2019 r. był najlepszym w historii gry, gdyż w 2016 r., kiedy produkcja zadebiutowała na rynku, wypracowała ona 832 mln dolarów. Najgorszym rokiem dla gry był 2017, gdy zanotowano duży spadek zainteresowania tytułem. Nawet wtedy jednak zarobił on 589 mln dolarów. 2018 r. był okresem renesansu produkcji, a przychody wzrosły do 816 mln dolarów.
Autorom udało się odwrócić trend spadkowy dzięki regularnemu rozwijaniu gry. Od momentu premiery produkcja zyskała masę nowych pokemonów oraz szereg wyczekiwanych rozwiązań, takich jak system wymiany stworków między graczami czy bitwy PvP przeciwko innym trenerom.
Z 894 mln dolarów zeszłorocznych przychodów 38% przypadło na Stany Zjednoczone, 32% na Japonię, a 6% na Niemcy. Jeśli
chodzi o podział na platformy, to 54% zarobków pochodziło z wersji na Androida. W sumie do tej pory gra zarobiła ponad 3,1 miliarda dolarów.
Tytuł pozostaje liderem wśród gier AR wymagających od użytkowników fizycznego podróżowania po świecie rzeczywistym. W tej kategorii na drugim miejscu w 2019 roku znalazło się Dragon Quest Walk z przychodami na poziomie 201 mln dolarów. To imponujący wynik biorąc pod uwagę fakt, że produkcja dostępna jest tylko w Japonii, ale nawet w tym kraju nie było w ubiegłym roku miesiąca, w którym pokonałaby Pokemon GO.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Autorom udało się odwrócić trend spadkowy dzięki regularnemu rozwijaniu gry. Od momentu premiery produkcja zyskała masę nowych pokemonów oraz szereg wyczekiwanych rozwiązań, takich jak system wymiany stworków między graczami czy bitwy PvP przeciwko innym trenerom.
Z 894 mln dolarów zeszłorocznych przychodów 38% przypadło na Stany Zjednoczone, 32% na Japonię, a 6% na Niemcy. Jeśli
Tytuł pozostaje liderem wśród gier AR wymagających od użytkowników fizycznego podróżowania po świecie rzeczywistym. W tej kategorii na drugim miejscu w 2019 roku znalazło się Dragon Quest Walk z przychodami na poziomie 201 mln dolarów. To imponujący wynik biorąc pod uwagę fakt, że produkcja dostępna jest tylko w Japonii, ale nawet w tym kraju nie było w ubiegłym roku miesiąca, w którym pokonałaby Pokemon GO.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
25.02.2019 |
tenshi_chan »
Nie jest najlepsza, wiele ma irytujących elementów
więcej komentarzy
dodaj komentarz