Microsoft Flight Simulator
Sztab VVeteranów
Tytuł: Microsoft Flight Simulator
Producent: Asobo Studio
Dystrybutor: Koch Media Poland
Gatunek: symulator
Premiera Pl:2020-09-01
Premiera Świat:
Tytuł: Microsoft Flight Simulator
Producent: Asobo Studio
Dystrybutor: Koch Media Poland
Gatunek: symulator
Premiera Pl:2020-09-01
Premiera Świat:
Błąd w grze może wymagać reinstalacji Windowsa
Symulator ten zwalnia tak mocno, że wskaźnik 99% FPS (patrz – niebieska ramka) wynosi zaledwie 2 klatki na sekundę. Taki „slideshow” jest możliwy nawet na bardzo mocnych komputerach, z RTX 4090 na pokładzie.
Niestety najbardziej skuteczne rozwiązanie tego problemu wydaje się polegać na reinstalacji systemu Windows. Dlatego, że symulator może używać systemu telemetrii obecnego w systemie operacyjnym. Jeśli z jakichś powodów ta funkcja jest uszkodzona, MSFS też będzie źle działał. Więc w przypadku wystąpienia tego problemu gracz ma wybór – albo zainstaluje Windows na nowo, albo wyłączy korzystanie z telemetrii geografii w symulatorze, co te
ż jest możliwe.
Funkcję, która za to odpowiada, możemy znaleźć w opcjach pod nazwą „Photogrammetry”. Jej wyłączenie powinno rozwiązać problem, za cenę mniejszej dokładności terenów miejskich. W przypadku problemów z MSFS warto też spróbować innych solucji, jak wyłączenie trybu DX12, lub zmniejszenie liczby detali terenu. Ta ostatnia opcja ma największy wpływ na szybkość animacji, więc być może warto poświęcić nieco wartości wizualnych dla lepszej grywalności.
Źródło:
Arkadiusz Strzała - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Niestety najbardziej skuteczne rozwiązanie tego problemu wydaje się polegać na reinstalacji systemu Windows. Dlatego, że symulator może używać systemu telemetrii obecnego w systemie operacyjnym. Jeśli z jakichś powodów ta funkcja jest uszkodzona, MSFS też będzie źle działał. Więc w przypadku wystąpienia tego problemu gracz ma wybór – albo zainstaluje Windows na nowo, albo wyłączy korzystanie z telemetrii geografii w symulatorze, co te
Funkcję, która za to odpowiada, możemy znaleźć w opcjach pod nazwą „Photogrammetry”. Jej wyłączenie powinno rozwiązać problem, za cenę mniejszej dokładności terenów miejskich. W przypadku problemów z MSFS warto też spróbować innych solucji, jak wyłączenie trybu DX12, lub zmniejszenie liczby detali terenu. Ta ostatnia opcja ma największy wpływ na szybkość animacji, więc być może warto poświęcić nieco wartości wizualnych dla lepszej grywalności.
Źródło:
Arkadiusz Strzała - GRY-OnLine
Autor: Klemens