Asterix and Obelix: Slap Them All 2
Sztab VVeteranów
Tytuł: Asterix and Obelix: Slap Them All 2
Producent: Mr. Nutz Studio
Dystrybutor:
Gatunek: Zręcznościowa
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Tytuł: Asterix and Obelix: Slap Them All 2
Producent: Mr. Nutz Studio
Dystrybutor:
Gatunek: Zręcznościowa
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Asterix & Obelix: Slap Them All! 2
Gra jest reprezentantem modnego ostatnimi laty beat’em upów, czyli produkcji, w których rola gracza sprowadza się do obijania twarzy (i nie tylko) dziesiątków przeciwników, dostrzegalnie słabszych od naszej postaci, a w konsekwencji próbujących ją przytłoczyć swą liczebnością. Arsenał naszych ciosów nie jest specjalnie rozbudowany, ale pozwala różnie podchodzić do niektórych wyzwań – czasami możemy się nastawiać na wykonywanie uników, niejednokrotnie to rzuty mogą nas prowadzić do sukcesu czy specjalne ciosy ładowane.
Jak każdy miłośnik opowieści o dzielnych Galach wie, Asteriks i Obeliks są postaciami o nieco odmiennych specyfikach, w związku z czym dysponują oni odmiennymi atakami specjalnymi, również nieco inaczej zachowują się, gdy uda im się złapać przeciwnika. Tak naprawdę jednak 90 procent zabawy w przypadku zabawy nimi oboma jest identyczna, jest więc przestrzeń d
o poprawy w przyszłości.
Nie da się ukryć, iż gra znacznie zyskuje na atrakcyjności w trybie kooperacji, choć raczej z uwagi na frajdę towarzyszącą wspólnej zabawie niźli odmienny rodzaj wyzwań. Przeciwnie, zabawa jest w istocie łatwiejsza, bo i musimy się podzielić przeciwnikami, a i oni już nie będą koncentrowali swej uwagi wyłącznie na nas.
Wyraźnie widać, że autorzy wzięli sobie do serca głosy krytyczne, które pojawiły się po premierze „jedynki”. Obecnie mamy do czynienia z większą liczbą typów przeciwników, wymagających nieco innego podejścia. Nie są to również głównie Rzymianie, autorzy bardziej ochoczo sięgnęli po mniej popularne albumy, w związku z czym zetkniemy się z innymi modelami, np. Normanami.
Zdecydowanym atutem gry jest oprawa, choć głównie graficzna. Autorzy „zrecyklingowali” pierwowzór, ale odniosłem wrażenie, iż wzbogacając go tak o pewne detale, jak i ubogacając detale. Na grę naprawdę chce się patrzeć – co czasami wręcz rozprasza! – trochę więc szkoda, że warstwie plastycznej nie dorównuje muzyczna, choć nie należy się na nią obrażać.
Po przeciętnym Asterix & Obelix: Slap Them All! autorzy wyraźnie postanowili odrobić lekcje, np. nieco rozbudowując plansze czy urozmaicając starcia. Jakkolwiek niektóre ich wybory mogą budzić kontrowersje (np. brak ukrytych elementów w rodzaju możliwości strącenia marynarza z bocianiego gniazda statku), to jednak większość modyfikacji niewątpliwie stanowiła krok we właściwym kierunku.
Bardzo dziękujemy serwisowi GOG za udostępnienie kodu recenzenckiego w celu umożliwienia powstania niniejszego tekstu - https://www.gog.com/pl/game/asterix_obelix_slap_them_all_2
Autor: Klemens
Jak każdy miłośnik opowieści o dzielnych Galach wie, Asteriks i Obeliks są postaciami o nieco odmiennych specyfikach, w związku z czym dysponują oni odmiennymi atakami specjalnymi, również nieco inaczej zachowują się, gdy uda im się złapać przeciwnika. Tak naprawdę jednak 90 procent zabawy w przypadku zabawy nimi oboma jest identyczna, jest więc przestrzeń d
Nie da się ukryć, iż gra znacznie zyskuje na atrakcyjności w trybie kooperacji, choć raczej z uwagi na frajdę towarzyszącą wspólnej zabawie niźli odmienny rodzaj wyzwań. Przeciwnie, zabawa jest w istocie łatwiejsza, bo i musimy się podzielić przeciwnikami, a i oni już nie będą koncentrowali swej uwagi wyłącznie na nas.
Wyraźnie widać, że autorzy wzięli sobie do serca głosy krytyczne, które pojawiły się po premierze „jedynki”. Obecnie mamy do czynienia z większą liczbą typów przeciwników, wymagających nieco innego podejścia. Nie są to również głównie Rzymianie, autorzy bardziej ochoczo sięgnęli po mniej popularne albumy, w związku z czym zetkniemy się z innymi modelami, np. Normanami.
Zdecydowanym atutem gry jest oprawa, choć głównie graficzna. Autorzy „zrecyklingowali” pierwowzór, ale odniosłem wrażenie, iż wzbogacając go tak o pewne detale, jak i ubogacając detale. Na grę naprawdę chce się patrzeć – co czasami wręcz rozprasza! – trochę więc szkoda, że warstwie plastycznej nie dorównuje muzyczna, choć nie należy się na nią obrażać.
Po przeciętnym Asterix & Obelix: Slap Them All! autorzy wyraźnie postanowili odrobić lekcje, np. nieco rozbudowując plansze czy urozmaicając starcia. Jakkolwiek niektóre ich wybory mogą budzić kontrowersje (np. brak ukrytych elementów w rodzaju możliwości strącenia marynarza z bocianiego gniazda statku), to jednak większość modyfikacji niewątpliwie stanowiła krok we właściwym kierunku.
Bardzo dziękujemy serwisowi GOG za udostępnienie kodu recenzenckiego w celu umożliwienia powstania niniejszego tekstu - https://www.gog.com/pl/game/asterix_obelix_slap_them_all_2
Autor: Klemens