Massive Chalice – turowa strategia studia Double Fine odniosła sukces na Kickstarterze

Ludzie ze studia Double Fine mają powody do zadowolenia.

Kilka dni zbiórki wystarczyło, aby Kickstarter turowej strategii Massive Chalice przekroczył cel minimalny w wysokości 725 tysięcy dolarów.

W przeciwieństwie do większości projektów kickstarterowych, po osiągnięciu kwoty minimalnej ludzie z Double Fine nie ujawnili kolejnych celów finansowych. Spowodowane jest to tym, że Massive Chalice wciąż nie znajduje się jeszcze w pełnej produkcji. Wiele rzeczy ulegnie w przyszłości zmianie i autorzy uznali, że obiecywanie teraz konkretnych elementów i funkcji nie miałoby większego sensu.

Ponadto twórcy nie chcą narzucać wyłącznie własnych rozwiązań. Zamiast tego zbierają pomysły fanów i spora część z nich zostanie zaimplementowana w grze. Wszystko to sprawia, że dodatkowe środki pozyskane do końca akcji zostaną wykorzystane po prostu na ogólne ulepszenie gry i uczynienie jej bogatszą, a nie na zrealizowanie konkretnych obietnic odnośnie elementów, które mogą nie pasować do kierunku, w jakim ostatecznie rozwinie się projekt.

Przypomnijmy, że w Massive Chalice wcielimy się w nieśmiertelnego monarchę, który poprowadzi trwającą stulecia wojnę z demonami. Tak długi okres konfliktu spowoduje, że nawet najsilniejsi bohaterowie prędzej czy później umrą ze starości. Dlatego kluczową rolę odegra nie tylko rozwijanie konkretnych postaci, ale również dbanie o odpowiednią kontynuację ich rodów. Czas pomiędzy turowymi bitwami spędzimy na zarządzaniu królestwem. Gra zostanie zaprojektowana tak, aby zachęcała do jej wielokrotnego przechodzenia. Każdą kampanię rozpoczniemy z losową grupą bohaterów, a podejmowane w trakcie zabawy decyzje skierują fabułę na różne tory.

Massive Chalice powstaje wyłącznie z myślą o pecetach. Premiera gry zaplanowana została na wrzesień przyszłego roku.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2013-06-05 18:44:01