Massive Chalice – ruszył Kickstarter turowej strategii fantasy studia Double Fine

Studio Double Fine powróciło na Kickstartera z nowym projektem zatytułowanym Massive Chalice, będącym turową strategią fantasy.

Gra powstaje wyłącznie z myślą o pecetach i w planach są wersje na systemy Windows, OSX i Linux. Aby odnieść sukces projekt musi zgromadzić minimum 725 tysięcy dolarów do 27 czerwca tego roku. Kilka godzin po rozpoczęciu akcji licznik na stronie pokazywał już ponad 400 tysięcy, więc autorzy nie powinni mieć żadnych problemów z osiągnięciem celu. Wpłacenie 20 dolarów zapewni Wam pełną wersję Massive Chalice w chwili premiery, która zaplanowana została na wrzesień przyszłego roku.

Massive Chalice osadzone będzie w mrocznym świecie fantasy. Gracze wcielą się w nieśmiertelnego Króla (lub Królową), którego ziemiom zagraża inwazja demonicznej armii. Rozgrywka podzielona zostanie na dwie warstwy. W trybie strategicznym będziemy zarządzali państwem, aranżowali małżeństwa naszych podwładnych, prowadzili badania oraz podejmowali istotne decyzje, które zaważą na kształcie całej kampanii. Natomiast w trybie taktycznym poprowadzimy niewielkie grupy bohaterów do boju przeciwko demonom.

W grze nie znajdziemy żadnego sposobu na wskrzeszenie poległych. Każda śmierć ma być ostateczna. Co ciekawe, kampania rozegra się na przestrzeni stuleci. Oznacza to, że herosi będą się starzeć. Tym samym prędzej czy później zostaniemy zmuszeni do zdecydowania, czy chcemy zachować naszych ulubieńców na polu bitwy i ryzykować ich śmierć, czy też może odesłać ich na emeryturę i zrobić tym samym miejsce dla młodszego pokolenia.

Massive Chalice projektowane jest tak, aby kampanię dało się przechodzić wielokrotnie bez uczucia nudy. Każdą rozgrywkę rozpoczniemy z losową grupą bohaterów i bohaterek, pochodzących z różnych rodów. Ponadto nasze decyzje, sukcesy oraz porażki skierują wydarzenia na zupełnie inne tory. Podczas zabawy pojawią się liczne opcjonalne zadania, a dodatkową atrakcją będą zdarzenia losowe. Istotną rolę odegra również aranżowanie małżeństw, które zapewnią kontynuację cennych linii krwi. Ponadto, dzięki wykorzystywaniu potężnych relikwii, herosów w walce wspomogą duchy ich przodków.

Bitwy rozgrywane będą na trójwymiarowych mapach pokrytych mgłą wojny. Bohaterowie otrzymają spory zasób umiejętności, które podzielone zostaną na trzy kategorie odpowiadające walce w zwarciu, atakom na dystans oraz sztukom magicznym. Zwycięstwa nagradzane będą punktami doświadczenia potrzebnymi do rozwoju postaci. W trybie strategicznym zajmiemy się konstruowaniem coraz lepszego uzbrojenia i pancerzy. Pojawi się również możliwość prowadzenia badań nad demonicznymi artefaktami. Zapewnią one potężne moce, ale ich wykorzystywanie nieść ma za sobą ryzyko skażenia rodu.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2013-05-31 11:42:35