XCOM: Enemy Unknown
Sztab VVeteranów
Tytuł: XCOM: Enemy Unknown
Producent: Firaxis Games
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RTS
Premiera Pl:2012-10-12
Premiera Świat:
Tytuł: XCOM: Enemy Unknown
Producent: Firaxis Games
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RTS
Premiera Pl:2012-10-12
Premiera Świat:
Twórca XCOM-a odpuszcza strategie turowe
Solomon zamierza otworzyć własne studio w Baltimore (Maryland, Stany Zjednoczone). Jak wynika z jego rozmowy z Simonem Parkinem – prowadzącym podcast My Perfect Console – zespół nie będzie produkował strategii turowych, z których ów deweloper zasłynął.
Po tym, jak stworzyłem Marvel's Midnight Suns, pomyślałem: „Ok, więc teraz pora na kolejną strategię turową; czy jestem tym podekscytowany?”. I odkryłem, iż nie jestem, choć nie dlatego, że ten gatunek nie jest niesamowity – w końcu poświęciłem mu całe życie – tylko ze względu na poczucie, iż nie mam w nim nic więcej do dodania.
Solomon zaczął się zastanawiać, co sprawi mu satysfakcję. Podekscytował się na myśl o stworzeniu własnego studia, w którym mógłby robi
ć nowe rzeczy. Jakie konkretnie?
Nie mogę odejść zbyt daleko od tego, w czym mam doświadczenie. Choć jestem reżyserem kreatywnym, w istocie jestem również bardzo drobiazgowym projektantem systemów. […] Nawet przy Marvel's Midnight Suns, mimo że miałem świetnych projektantów, sam stworzyłem część bohaterów, przeciwników, ich umiejętności… Projektowanie systemów jest dla mnie ważne, dlatego chcę wyprodukować opartą o nie grę. Myślę, że to nie będzie strategia turowa… Pragnę stworzyć coś w stylu symulatora życia czy po prostu symulacji. Taki jest plan.
Źródło:
"hexx0" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Po tym, jak stworzyłem Marvel's Midnight Suns, pomyślałem: „Ok, więc teraz pora na kolejną strategię turową; czy jestem tym podekscytowany?”. I odkryłem, iż nie jestem, choć nie dlatego, że ten gatunek nie jest niesamowity – w końcu poświęciłem mu całe życie – tylko ze względu na poczucie, iż nie mam w nim nic więcej do dodania.
Solomon zaczął się zastanawiać, co sprawi mu satysfakcję. Podekscytował się na myśl o stworzeniu własnego studia, w którym mógłby robi
Nie mogę odejść zbyt daleko od tego, w czym mam doświadczenie. Choć jestem reżyserem kreatywnym, w istocie jestem również bardzo drobiazgowym projektantem systemów. […] Nawet przy Marvel's Midnight Suns, mimo że miałem świetnych projektantów, sam stworzyłem część bohaterów, przeciwników, ich umiejętności… Projektowanie systemów jest dla mnie ważne, dlatego chcę wyprodukować opartą o nie grę. Myślę, że to nie będzie strategia turowa… Pragnę stworzyć coś w stylu symulatora życia czy po prostu symulacji. Taki jest plan.
Źródło:
"hexx0" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
25.02.2019 |
tenshi_chan »
Enemy Unknown - świetna na początku i nudna od śro
więcej komentarzy
dodaj komentarz