XCOM: Enemy Unknown

XCOM: Enemy Unknown
Sztab VVeteranów
Tytuł: XCOM: Enemy Unknown
Producent: Firaxis Games
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RTS
Premiera Pl:2012-10-12
Premiera Świat:
Ocena
czytelników 87 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 90% procent
Wyroznienie
Głosuj na tę grę!

Premiera Second Wave, czyli drugiego dodatku DLC do Enemy Unknown

Bez wcześniejszych zapowiedzi pojawił się właśnie drugi (po Slingshot) dodatek DLC do XCOM: Enemy Unknown. Studio Firaxis Games udostępniło Second Wave zupełnie za darmo – pobierane jest w formie patcha z platform dystrybucji cyfrowej (w zależności od posiadanego sprzętu jest to Steam, Xbox LIVE lub PlayStation Network).
Jeśli kampanię XCOM: Enemy Unknown macie już za sobą i zastanawiacie się nad kupnem ciekawego, acz zmuszającego do rozpoczynania zabawy na nowo Slingshota, Second Wave może przekonać Was do ponownego sięgnięcia po karabin. Nowe DLC skierowane jest do weteranów gry, gdyż dodaje szereg opcji znacząco modyfikujących zasady rozgrywki. Po pobraniu łatki, w menu pojawia się nowy ekran, pozwalający utrudnić sobie zabawę lub po prostu zmienić warunki panujące na polu bitwy, chociażby zwiększając zasięg broni, czy sprawiając, że nowi wojacy będą zaczynać z losowym poziomem statystyk. Fanów gry nie trzeba zapewne przekonywać, że niektóre z modyfikacji mogą wywrócić dobrze znane im strategie do góry nogami. Pełną listę opcji dostępnych w Second Wave znajdziecie poniżej:

* Damage Roulette: Broń ma większy zasięg rażenia.
* New Economy: Fundusze otrzymywane od Rady (The Council) stają się losowe.
* Not Created Equally: Nowi żołnierze zaczynają z losowy
m ustawieniem statystyk.
* Hidden Potential: Statystyki awansujących żołnierzy rosną w sposób losowy.
* Red Fog: Statystyki rannych żołnierzy spadają na czas trwania misji.
* Absolutely Critical: Strzał z flanki jest zawsze krytyczny.
* The Greater Good: Zdolności psioniczne mogą być nabyte jedynie poprzez przesłuchanie posługującego się nimi obcego.
* Marathon: Kampania trwa o wiele dłużej. Koszta są zwiększone, a czas przeprowadzania badań i leczenia ran żołnierzy wydłużony.
* Results Driven: Im większy poziom paniki w danym kraju, tym mniejsze wsparcie finansowe otrzymujemy z jego strony.
* High Stakes: Losowe nagrody za ratowanie Ziemian przed porwaniem przez obcych.
* Diminishing Returns: Koszt budowy każdej kolejnej satelity jest coraz większy.
* More Than Human: Dar psioniki jest niezwykle rzadki.

Źródło:
"luckie" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
25.02.2019 | tenshi_chan » Enemy Unknown - świetna na początku i nudna od śro
09.04.2015 | Romeus » Uwzględniając dodatek "Enemy Within" dałbym tej gr
23.07.2012 | gary_joiner » Klemens, z pierwszym zdaniem to jednak przesadziłe
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - 1 ŚREDNIA OCENA - 95%
Produkt zdecydowanie godny poleceni
Romeus - 95%
więcej recenzji dodaj recenzję