Wargame: Zimna Wojna
Sztab VVeteranów
Tytuł: Wargame: Zimna Wojna
Producent: Eugen Systems
Dystrybutor: Ubisoft
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2012-02-23
Premiera Świat:
Tytuł: Wargame: Zimna Wojna
Producent: Eugen Systems
Dystrybutor: Ubisoft
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2012-02-23
Premiera Świat:
Wiemy trochę więcej na temat Wargame: European Escalation
Akcja toczyć się będzie w czasach Zimnej wojny, w latach 1975-1985. Do wyboru będą dwie frakcje – NATO oraz siły Układu Warszawskiego. Pierwsza z nich dysponować ma bardziej zaawansowanymi jednostkami i sprzętem, natomiast druga ze stron konfliktu polegać będzie na przewadze liczebnej. Każdą bitwę zaczniemy z określoną ilością wojsk, ale w trakcie starć pojawi się możliwości dokupowania nowych oddziałów. W tym celu wykorzystamy punkty zdobyte za eliminowanie wrogów i wypełnianie zadań. Oczywiście, za zabicie kilku żołnierzy piechoty dostaniemy mniej punktów niż za zniszczenie czołgu M1 Abrams lub helikoptera Apache.
W przeciwieństwie do poprzedniej gry studia, czyli R.U.S.E., Wargame ma być w miarę realistyczne. Olbrzymią rolę w przebiegu stać odegra teren i prędkość poruszania się każdej jednostki po różnych jego rodzajach. Będziemy musieli dbać o zapasy paliwa oraz stan amunicji naszych wojsk. Pomogą nam w tym specjalne czołgi zaopatrzeniowe, które z powodu swojej kluczowej roli stanowić będą dla sił wroga idealny cel ataku.
Oddziały piechoty i zwiadu zrobią użytek z każdej możliwej osłony, takiej jak trawa, płoty
czy drzwi. Będą też mogły wchodzić do środka domów, w celu ukrycia się lub zapewnienia sobie lepszej pozycji obronnej. Co ciekawe, wprowadzony zostanie system morale. Wymusi on dbanie o stan psychiczny naszych podwładnych i jednocześnie otworzy przed nami szereg opcji taktycznych. Znajdujący się w beznadziejnej sytuacji żołnierze najczęściej po prostu wpadną w panikę i uciekną.
Wargame nie będzie posiadać tzw. Mgły Wojny. Zamiast tego, to co zobaczymy bazować będzie na zasięgu wzroku każdej jednostki. Oczywiście pojawienie się deszczu, mgły czy śniegu znacząco ograniczy widoczność i tym samym opóźni wykrycie przez nas oddziałów przeciwnika. Podobnie działać ma zastosowanie kamuflażu.
Wszystko to ukazane zostanie w pięknej oprawie graficznej, możliwej dzięki drugiej generacji silnika wykorzystanego w R.U.S.E. Gra tworzona jest wyłącznie z myślą o pecetach i jej premiera nastąpić ma w przyszłym roku. Z wypuszczonych do tej pory informacji wynika, że fani wojennych strategii mają na co czekać.
Źródło:
Wiktor "Adrian Werner" Ziółkowski - GRY-OnLine
Autor: Klemens
W przeciwieństwie do poprzedniej gry studia, czyli R.U.S.E., Wargame ma być w miarę realistyczne. Olbrzymią rolę w przebiegu stać odegra teren i prędkość poruszania się każdej jednostki po różnych jego rodzajach. Będziemy musieli dbać o zapasy paliwa oraz stan amunicji naszych wojsk. Pomogą nam w tym specjalne czołgi zaopatrzeniowe, które z powodu swojej kluczowej roli stanowić będą dla sił wroga idealny cel ataku.
Oddziały piechoty i zwiadu zrobią użytek z każdej możliwej osłony, takiej jak trawa, płoty
Wargame nie będzie posiadać tzw. Mgły Wojny. Zamiast tego, to co zobaczymy bazować będzie na zasięgu wzroku każdej jednostki. Oczywiście pojawienie się deszczu, mgły czy śniegu znacząco ograniczy widoczność i tym samym opóźni wykrycie przez nas oddziałów przeciwnika. Podobnie działać ma zastosowanie kamuflażu.
Wszystko to ukazane zostanie w pięknej oprawie graficznej, możliwej dzięki drugiej generacji silnika wykorzystanego w R.U.S.E. Gra tworzona jest wyłącznie z myślą o pecetach i jej premiera nastąpić ma w przyszłym roku. Z wypuszczonych do tej pory informacji wynika, że fani wojennych strategii mają na co czekać.
Źródło:
Wiktor "Adrian Werner" Ziółkowski - GRY-OnLine
Autor: Klemens