StarCraft 2
Sztab VVeteranów
Tytuł: StarCraft 2
Producent: Blizzard Entertainment
Dystrybutor: Licomp Empik Multimedia
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2010-07-27
Premiera Świat:
Tytuł: StarCraft 2
Producent: Blizzard Entertainment
Dystrybutor: Licomp Empik Multimedia
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2010-07-27
Premiera Świat:
StarCraft II opóźniony o rok. Przez WoW-a
StarCraft II został ogłoszony w 2007 roku. Gra znajdowała się wówczas w produkcji już od czterech (!) lat. To bardzo długo - nawet jak na Blizzard. Okazuje się jednak, że sytuacja ta ma swoje uzasadnienie. Powstawanie oczekiwanego RTS-a w jego wczesnej fazie zaliczyło roczny poślizg.
„Jedną z przyczyn, dla których StarCraft II w początkowej fazie miał opóźnienia jest fakt, że spora część załogi została przeniesiona to zespołu pracującego nad World of Warcraft. Oczywiście w celu szybszego sfinalizowania prac nad tym tytułem” - wyjawił Rob Pardo z Blizzarda.
Ekipa od WoW-a miała jego zdaniem (które podziela zresztą ponad 11 milionów abonentów) okazję zaprezentowania graczom niezwykłych doświadczeń, jednak na drodze do tego celu napotkała na dość poważne trudności. Stąd wsparcie ze strony ludzi zajmujących si
ę pierwotnie StarCraftem II.
Same prace nad RTS-em Blizzarda przebiegały już bardzo płynnie. „To może być pierwsza z naszych ostatnio wydanych gier, w tworzeniu której nie musieliśmy się cofnąć do pewnego punktu i zaczynać jeszcze raz” - powiedział Pardo. „To na pewno długi projekt, ale jeśli spojrzeć na World of Warcraft, Warcraft III czy nawet pierwszego StarCrafta - zawsze dochodziliśmy tam do momentu, w którym następował dramatyczny zwrot, w wyniku którego obieraliśmy inny kierunek. Nie zrobiliśmy tego w przypadku StarCrafta II” - dodał.
Wciąż nie znamy niestety daty premiery gry. Beta-testy powinny rozpocząć się latem.
Źródło:
Patryk "Pepsi" Purczyński - Gram.pl
Autor: Klemens
„Jedną z przyczyn, dla których StarCraft II w początkowej fazie miał opóźnienia jest fakt, że spora część załogi została przeniesiona to zespołu pracującego nad World of Warcraft. Oczywiście w celu szybszego sfinalizowania prac nad tym tytułem” - wyjawił Rob Pardo z Blizzarda.
Ekipa od WoW-a miała jego zdaniem (które podziela zresztą ponad 11 milionów abonentów) okazję zaprezentowania graczom niezwykłych doświadczeń, jednak na drodze do tego celu napotkała na dość poważne trudności. Stąd wsparcie ze strony ludzi zajmujących si
Same prace nad RTS-em Blizzarda przebiegały już bardzo płynnie. „To może być pierwsza z naszych ostatnio wydanych gier, w tworzeniu której nie musieliśmy się cofnąć do pewnego punktu i zaczynać jeszcze raz” - powiedział Pardo. „To na pewno długi projekt, ale jeśli spojrzeć na World of Warcraft, Warcraft III czy nawet pierwszego StarCrafta - zawsze dochodziliśmy tam do momentu, w którym następował dramatyczny zwrot, w wyniku którego obieraliśmy inny kierunek. Nie zrobiliśmy tego w przypadku StarCrafta II” - dodał.
Wciąż nie znamy niestety daty premiery gry. Beta-testy powinny rozpocząć się latem.
Źródło:
Patryk "Pepsi" Purczyński - Gram.pl
Autor: Klemens
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
20.05.2012 |
WunderWaffel »
Mało wiesz o balansie w takim razie i warto by był
więcej komentarzy
dodaj komentarz