Star Citizen
Sztab VVeteranów
Tytuł: Star Citizen
Producent: Cloud Imperium Games
Dystrybutor:
Gatunek: symulator
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Tytuł: Star Citizen
Producent: Cloud Imperium Games
Dystrybutor:
Gatunek: symulator
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Star Citizen - brak obiecanych wieści o Squadron 42 irytuje fanów
Gracze zainteresowani symulatorem kosmicznym Squadron 42 postanowili zwrócić uwagę deweloperom ze studia Cloud Imperium Games. Powodem ich irytacji są niewystarczające informacje na temat postępów w pracach nad wspominanym tytułem. Na forum Reddit pojawił się obszerny wątek, w którym fani wylewają swoje żale i zgłaszają różnorakie zastrzeżenia do działań deweloperów.
Podstawowym problemem jest fakt, że poza miesięcznymi raportami (ostatni został opublikowany 8 lipca), wieści na temat Squadron 42 nie pojawiają się w żadnych innych źródłach. Według niektórych graczy jest tak dlatego, że przyzwyczaili twórców do bezkrytycznego wsparcia i akceptowania ich działań.
Jest tak dlatego, że ciągle sygnalizujemy, że wszystko jest w porządku. Co drugi miesiąc pada nowy rekord w finansowaniu. Ludzie nie przestają kupować nowych statków. Nie ma powodu, żeby Cloud Imperium Games cokolwiek zmieniali. Mogą mówić i robić co chcą, a ludzie ciągle rzucają w nich pieniędzmi. Jeśli nie dojdzie do zauważalnego spadku finansowania - choćby na jakiś czas - to nie sądzę, by cokolwiek się zmieniło – stwierdza Valdenburg.
Warto odnotować, że twórcy złamali obietnicę złożoną w marcu tego roku. Zapewniono wówczas, że wieści na temat Squadron 42 będą się regularnie pojawiały w dodatkowych materiałach wideo, na sesjach AMA (ang. Ask Me Anything – pol. zapytaj o cokolwiek) i w filmach Inside Star Citizen. Niestety nic takiego nie ma miejsca.
Ze skutkiem natychmiastowym włączymy więcej zawartości związanej ze Squadron 42 do naszych regularnych Raportów Sprint w ramach ISC (Inside Star Citizen - przyp. red.), materiałów Calling All Devs, sesji AMA (Ask Me Anything) i innych materiałów. Oprócz zaplanowanych rzeczy, takich jak Raport Miesięc
zny SQ42, pragniemy przeprowadzać regularne wideorozmowy z Brianem Chambersem i różnymi członkami zespołu Squadron 42 – czytamy w notce z 13 marca.
Przypominamy, że Squadron 42 to bazująca na Star Citizenie, samodzielna produkcja, która jest tworzona z myślą o trybie single-player. Flagowy projekt Chrisa Robertsa (dewelopera odpowiedzialnego za znaną serię Wing Commander) początkowo miał obejmować zarówno tryb wieloosobowy, jak i kampanię fabularną, ale ostatecznie zdecydowano się wydzielić drugi z modułów i stworzyć z niego osobny tytuł.
Zarówno Star Citizen, jak i Squadron 42 są finansowane z pieniędzy zebranych w ramach kampanii crowdfundingowej (obecnie twórcy gromadzą dodatkowe środki sprzedając statki w pierwszej z gier, która jest już grywalna we wczesnym dostępie). Pytanie o dotrzymywanie obietnic nie jest więc bezpodstawne – ludzie mają prawo wiedzieć, na co idą ich pieniądze. Zresztą, sami deweloperzy obiecywali społeczności regularne informacje i poważne traktowanie.
My, deweloperzy, zamierzamy traktować Was z takim samym szacunkiem, jakim obdarzylibyśmy wydawcę. Będziecie regularnie otrzymywali informacje o postępach w produkcji gry... Mogą wystąpić opóźnienia i zmiany; zdajemy sobie sprawę, że takie rzeczy są nieuniknione i okłamywalibyśmy Was, gdybyśmy twierdzili inaczej. Ale kiedy to nastąpi, będziemy traktować Was z szacunkiem, na jaki zasługujecie, zamiast wydawać pieniądze na PR – czytamy w treści Zobowiązania (ang. The Pledge) podpisanego przez Chrisa Robertsa i zespół Cloud Imperium Games.
Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Podstawowym problemem jest fakt, że poza miesięcznymi raportami (ostatni został opublikowany 8 lipca), wieści na temat Squadron 42 nie pojawiają się w żadnych innych źródłach. Według niektórych graczy jest tak dlatego, że przyzwyczaili twórców do bezkrytycznego wsparcia i akceptowania ich działań.
Jest tak dlatego, że ciągle sygnalizujemy, że wszystko jest w porządku. Co drugi miesiąc pada nowy rekord w finansowaniu. Ludzie nie przestają kupować nowych statków. Nie ma powodu, żeby Cloud Imperium Games cokolwiek zmieniali. Mogą mówić i robić co chcą, a ludzie ciągle rzucają w nich pieniędzmi. Jeśli nie dojdzie do zauważalnego spadku finansowania - choćby na jakiś czas - to nie sądzę, by cokolwiek się zmieniło – stwierdza Valdenburg.
Warto odnotować, że twórcy złamali obietnicę złożoną w marcu tego roku. Zapewniono wówczas, że wieści na temat Squadron 42 będą się regularnie pojawiały w dodatkowych materiałach wideo, na sesjach AMA (ang. Ask Me Anything – pol. zapytaj o cokolwiek) i w filmach Inside Star Citizen. Niestety nic takiego nie ma miejsca.
Ze skutkiem natychmiastowym włączymy więcej zawartości związanej ze Squadron 42 do naszych regularnych Raportów Sprint w ramach ISC (Inside Star Citizen - przyp. red.), materiałów Calling All Devs, sesji AMA (Ask Me Anything) i innych materiałów. Oprócz zaplanowanych rzeczy, takich jak Raport Miesięc
Przypominamy, że Squadron 42 to bazująca na Star Citizenie, samodzielna produkcja, która jest tworzona z myślą o trybie single-player. Flagowy projekt Chrisa Robertsa (dewelopera odpowiedzialnego za znaną serię Wing Commander) początkowo miał obejmować zarówno tryb wieloosobowy, jak i kampanię fabularną, ale ostatecznie zdecydowano się wydzielić drugi z modułów i stworzyć z niego osobny tytuł.
Zarówno Star Citizen, jak i Squadron 42 są finansowane z pieniędzy zebranych w ramach kampanii crowdfundingowej (obecnie twórcy gromadzą dodatkowe środki sprzedając statki w pierwszej z gier, która jest już grywalna we wczesnym dostępie). Pytanie o dotrzymywanie obietnic nie jest więc bezpodstawne – ludzie mają prawo wiedzieć, na co idą ich pieniądze. Zresztą, sami deweloperzy obiecywali społeczności regularne informacje i poważne traktowanie.
My, deweloperzy, zamierzamy traktować Was z takim samym szacunkiem, jakim obdarzylibyśmy wydawcę. Będziecie regularnie otrzymywali informacje o postępach w produkcji gry... Mogą wystąpić opóźnienia i zmiany; zdajemy sobie sprawę, że takie rzeczy są nieuniknione i okłamywalibyśmy Was, gdybyśmy twierdzili inaczej. Ale kiedy to nastąpi, będziemy traktować Was z szacunkiem, na jaki zasługujecie, zamiast wydawać pieniądze na PR – czytamy w treści Zobowiązania (ang. The Pledge) podpisanego przez Chrisa Robertsa i zespół Cloud Imperium Games.
Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine
Autor: Klemens