Sims 2: Własny Biznes
Sztab VVeteranów
Tytuł: Sims 2: Własny Biznes
Producent: Maxis
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: sim
Premiera Pl: 2006-03-03
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Tytuł: Sims 2: Własny Biznes
Producent: Maxis
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: sim
Premiera Pl: 2006-03-03
Premiera Świat:
Autor: Klemens
GALERIA SCREENÓW
Sfera zawodowa była do tej pory jedną z ostatnich białych plam w życiu naszych podopiecznych, nad którą właściwie nie mieliśmy żadnej bezpośredniej kontroli, a która dotychczas sprowadzała się do li tylko wyboru specjalizacji i od czasu do czasu podjęcia decyzji tyczącej się ściśle tekstowo przedstawionego problemu. Dopiero po dwóch kolejnych odsłonach cyklu i dziesięciu(!) add-onach to ma się zmienić. Widać pieniądz nie wymaga pośpiechu.
Jak to w życiu bywa, nim staniemy się panem i władcą branży, nasze początki weń będą skromne. Po nabyciu niewielkiej parceli( tak typowo mieszkalnej, jak i tej stricte przeznaczonej pod działalność gospodarczą) postawić możemy nań stragan, a przy większej rozrzutności skromny sklepik. Następnie musimy zadeklarować założenie przedsiębiorstwa, co wiąże się z koniecznością podjęcia decyzji, co właściwie zamierzamy sprzedawać( otóż to – nasz biznes, jaki by nie był, sprowadza się właściwie wyłącznie do handlu, możemy więc zapomnieć o prowadzeniu firmy informatycznej czy, jak mogłyby sugerować drzewniej dostępne zawody, działalności przestępczej etc.), by następnie zaopatrzyć się w specjalnej hurtowni, oferującej różnego rodzaju dobra w cenach niższych, niż zazwyczaj. Pozostaje nam już tylko ustalenie ceny... i trwać w oczekiwaniu na pierwszego klienta.
Własny Biznes to chyba najbardziej innowacyjny z dotychczasowych dodatków. Od biedy można by go nawet uznać za prawie suwerenną grę, rozkłada on bowiem akcenty zupełnie inaczej, niż miało to miejsce do tej pory. Nowe zajęcia zaś, w odróżnieniu do studiów czy też życia towarzyskiego z poprzednich add-onów, potrafią naprawdę wciągnąć i skraść niemały okres czasu z naszego, już niewirtualnego życia.
Jak to w życiu bywa, nim staniemy się panem i władcą branży, nasze początki weń będą skromne. Po nabyciu niewielkiej parceli( tak typowo mieszkalnej, jak i tej stricte przeznaczonej pod działalność gospodarczą) postawić możemy nań stragan, a przy większej rozrzutności skromny sklepik. Następnie musimy zadeklarować założenie przedsiębiorstwa, co wiąże się z koniecznością podjęcia decyzji, co właściwie zamierzamy sprzedawać( otóż to – nasz biznes, jaki by nie był, sprowadza się właściwie wyłącznie do handlu, możemy więc zapomnieć o prowadzeniu firmy informatycznej czy, jak mogłyby sugerować drzewniej dostępne zawody, działalności przestępczej etc.), by następnie zaopatrzyć się w specjalnej hurtowni, oferującej różnego rodzaju dobra w cenach niższych, niż zazwyczaj. Pozostaje nam już tylko ustalenie ceny... i trwać w oczekiwaniu na pierwszego klienta.
Własny Biznes to chyba najbardziej innowacyjny z dotychczasowych dodatków. Od biedy można by go nawet uznać za prawie suwerenną grę, rozkłada on bowiem akcenty zupełnie inaczej, niż miało to miejsce do tej pory. Nowe zajęcia zaś, w odróżnieniu do studiów czy też życia towarzyskiego z poprzednich add-onów, potrafią naprawdę wciągnąć i skraść niemały okres czasu z naszego, już niewirtualnego życia.
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
06.08.2010 |
blazejco12345 »
To jest po prostu super.
więcej komentarzy
dodaj komentarz