Pokemon GO
Sztab VVeteranów
Tytuł: Pokemon GO
Producent: Niantic
Dystrybutor:
Gatunek: przygodowa/akcja
Premiera Pl:2016-07-16
Premiera Świat:
Tytuł: Pokemon GO
Producent: Niantic
Dystrybutor:
Gatunek: przygodowa/akcja
Premiera Pl:2016-07-16
Premiera Świat:
Pokémon GO idzie na rekord; gra zarabia coraz więcej
Według szacunków grupy analitycznej Sensor Tower, w pierwszych sześciu miesiącach tego roku przychody z Pokemon GO wyniosły 445 mln dolarów. To najlepsze pierwsze półrocze w historii tej gry. Co więcej, od 2017 r. produkcja zawsze notowała dwucyfrowe wzrosty w analogicznych okresach. W ciągu sześciu pierwszych miesięcy 2020 roku tytuł zarobił o 12% więcej niż w tym samym czasie w 2019 r.
Dziwnym może wydawać się fakt, że najlepsze pierwsze półrocze w historii Pokemon GO przypadło na okres, w którym z powodu pandemii koronawirusa zachęcano do siedzenia w domach. Tutaj zaprocentowała jednak szybka reakcja deweloperów. Studio Niantic już w połowie marca wprowadziło do gry zmiany, które ułatwiały graczom zabawę bez upuszczania swoich czterech ścian.
Dowiedzieliśmy się także, że od czasu premiery w lipcu 2016 roku gra wygenerowała 3,6 mld dolarów przychodu
i pobrano ją ponad 566 mln razy. Największą popularnością cieszy się w Stanach Zjednoczonych, gdzie zarobiła już 1,3 mld dolarów. Użytkownicy Androida stanowią 78,3% graczy, ale odpowiadają tylko za 53,6% przychodów, gdyż statystyczny gracz korzystający z tego systemu wydaje znacznie mniej niż ten z iOS.
Tytuł pozostaje liderem wśród gier AR wymagających od użytkowników fizycznego podróżowania po świecie rzeczywistym. Kategoria ta dorobiła się jednak wreszcie drugiego przeboju w postaci Dragon Quest Walk, które od premiery w zeszłym roku zarobiło ponad 540 mln dolarów. Ostatnie miejsce na podium zajmuje Jurassic World Alive, którego przychody w ciągu dwóch lat od debiutu wyniosły 76,5 mln dolarów.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Dziwnym może wydawać się fakt, że najlepsze pierwsze półrocze w historii Pokemon GO przypadło na okres, w którym z powodu pandemii koronawirusa zachęcano do siedzenia w domach. Tutaj zaprocentowała jednak szybka reakcja deweloperów. Studio Niantic już w połowie marca wprowadziło do gry zmiany, które ułatwiały graczom zabawę bez upuszczania swoich czterech ścian.
Dowiedzieliśmy się także, że od czasu premiery w lipcu 2016 roku gra wygenerowała 3,6 mld dolarów przychodu
Tytuł pozostaje liderem wśród gier AR wymagających od użytkowników fizycznego podróżowania po świecie rzeczywistym. Kategoria ta dorobiła się jednak wreszcie drugiego przeboju w postaci Dragon Quest Walk, które od premiery w zeszłym roku zarobiło ponad 540 mln dolarów. Ostatnie miejsce na podium zajmuje Jurassic World Alive, którego przychody w ciągu dwóch lat od debiutu wyniosły 76,5 mln dolarów.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
25.02.2019 |
tenshi_chan »
Nie jest najlepsza, wiele ma irytujących elementów
więcej komentarzy
dodaj komentarz