Limbo
Sztab VVeteranów
Tytuł: Limbo
Producent: PlayDead
Dystrybutor:
Gatunek: Zręcznościowa
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Tytuł: Limbo
Producent: PlayDead
Dystrybutor:
Gatunek: Zręcznościowa
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Współtwórca Limbo i Inside: pogoń za 4K jest bezcelowa
W każdym razie jeden z deweloperów obecnych na konferencji uznał za stosowne poruszyć tę kwestię. Dino Patti, współzałożyciel Playdead (Limbo, Inside) oraz Jumpship (Somerville) określił 4K jako „bezużyteczną” technologię, narzucaną przez sprzedawców w celu zachęcenia do kupna nowych konsol. Porównał to do sytuacji z Kinectem Microsoftu, który – jak stwierdził – wymusił na twórcach zrobienie wielu kiepskich gier (delikatnie rzecz ujmując) pod to urządzenie:
Uważam to [4k w grach wideo – przyp. autora] za bezużyteczne. To coś narzucane przez sprzedawców technologicznych w celu wypromowania nowych konsol. […] [Producenci sprzętu] nie szanują naturalnej ewolucji gier i narzucają Ci technologię. [Tak jak] Microsoft z Kinectem, płacili studiom za robienie masy g****anych gier.
Jego słowa wsparli inni niezależni twórcy obecni na konferencji, tacy jak Chet Faliszek, były pracownik Valve (w którym pracował jak scenarzysta Portala, Left 4 Dead oraz Half-Life&
#8217;a 2). Dla niego wierne odwzorowanie świata nie zmienia gier w istotny sposób. Większe znaczenie mają już nowe modele biznesowe, na przykład Apple Arcade, wedle słów twórcy pozwalający na „tworzenie gier single player tam, gdzie wcześniej nie było to możliwe”. Z kolei Guomundur Hallgrímsson ze studia Klang Games stwierdził, że jego zespół zrezygnował z wiarygodnej grafiki na rzecz prostszej oprawy wizualnej w nadchodzącym Seed i jest zadowolony, że inni twórcy niezależni przekonują się do jego podejścia:
Zdecydowaliśmy się na bardzo prosty styl artystyczny, bo walka o super szczegółową oprawę wizualną to coś, co powinniśmy zostawić garści największych studiów. […] Co się tyczy grafiki, gdy naprawdę zależy Ci na grze, zwykle obniżasz wszystkie ustawienia, by uzyskać maksymalną wydajność. Koniec końców, to rozgrywka jest kluczowym elementem.
Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Uważam to [4k w grach wideo – przyp. autora] za bezużyteczne. To coś narzucane przez sprzedawców technologicznych w celu wypromowania nowych konsol. […] [Producenci sprzętu] nie szanują naturalnej ewolucji gier i narzucają Ci technologię. [Tak jak] Microsoft z Kinectem, płacili studiom za robienie masy g****anych gier.
Jego słowa wsparli inni niezależni twórcy obecni na konferencji, tacy jak Chet Faliszek, były pracownik Valve (w którym pracował jak scenarzysta Portala, Left 4 Dead oraz Half-Life&
Zdecydowaliśmy się na bardzo prosty styl artystyczny, bo walka o super szczegółową oprawę wizualną to coś, co powinniśmy zostawić garści największych studiów. […] Co się tyczy grafiki, gdy naprawdę zależy Ci na grze, zwykle obniżasz wszystkie ustawienia, by uzyskać maksymalną wydajność. Koniec końców, to rozgrywka jest kluczowym elementem.
Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
Autor: Klemens