Black and White 2
Sztab VVeteranów
Tytuł: Black and White 2
Producent: LionHead Studios
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl: 2005-10-14
Premiera Świat:
Autor: Tigikamil
Tytuł: Black and White 2
Producent: LionHead Studios
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl: 2005-10-14
Premiera Świat:
Autor: Tigikamil
GALERIA SCREENÓW
Czy też bogiem miłosiernym, przeznaczając swą moc na rozbudowę miast i zapewnienie naszemu ludowi bezpiecznego bytu pełnego szczęścia i harmonii? Wybór należy tylko do nas i będzie miał kolosalne znaczenie na przebieg rozgrywki.
By lud nas kochał, będziemy pomagać mu w zapewnieniu dostatku i bezpieczeństwa. Oznacza to budowę miast, tworzenie jednostek wojskowych i szeroko pojęty rozwój infrastruktury znany z innych RTS-ów. Przy okazji warto dodać, iż do znanych z części pierwszej surowców jedzenia i drewna, doszedł trzeci- ruda, niezbędna do działań militarnych. Wraz ze wzrostem naszej siły będziemy mogli dokonywać cudów, od typowego uderzenia błyskawicą w heretyka poczynając, na spektakularnych kataklizmach kończąc. Bo nic tak nie zachęca do gorących modłów jak strach przed boskim gniewem!
Trzeba powiedzieć to jasno- esencją i celem gry jest walka. Ponieważ archipelag wysp zamieszkany jest przez inne nacje wyznające swoich bogów, konflikt jest nieunikniony. To właśnie ten element gry uległ największej zmianie w porównaniu z częścią pierwszą. W bitwach jednocześnie brać będą udział tysiące jednostek
Podobnie jak w części pierwszej będziemy hodować pupilka- wierne nam stworzenie posiadające specjalne moce. Tu również nastąpią zmiany, albowiem cytując słowa Petera Molyneuxa „Nie będziemy go już uczyć gdzie ma robić kupkę, lecz tego co ma atakować, bronić, a co budować”. W ten sposób nasze stworzenie awansuje do rangi generała, który podczas bitwy będzie kontrolował taktyczne ustawienie naszych wojsk, pamiętając, iż uczyliśmy go np. tego, aby łucznicy zawsze przebywali na szczycie wzniesienia.
By lud nas kochał, będziemy pomagać mu w zapewnieniu dostatku i bezpieczeństwa. Oznacza to budowę miast, tworzenie jednostek wojskowych i szeroko pojęty rozwój infrastruktury znany z innych RTS-ów. Przy okazji warto dodać, iż do znanych z części pierwszej surowców jedzenia i drewna, doszedł trzeci- ruda, niezbędna do działań militarnych. Wraz ze wzrostem naszej siły będziemy mogli dokonywać cudów, od typowego uderzenia błyskawicą w heretyka poczynając, na spektakularnych kataklizmach kończąc. Bo nic tak nie zachęca do gorących modłów jak strach przed boskim gniewem!
Trzeba powiedzieć to jasno- esencją i celem gry jest walka. Ponieważ archipelag wysp zamieszkany jest przez inne nacje wyznające swoich bogów, konflikt jest nieunikniony. To właśnie ten element gry uległ największej zmianie w porównaniu z częścią pierwszą. W bitwach jednocześnie brać będą udział tysiące jednostek
Podobnie jak w części pierwszej będziemy hodować pupilka- wierne nam stworzenie posiadające specjalne moce. Tu również nastąpią zmiany, albowiem cytując słowa Petera Molyneuxa „Nie będziemy go już uczyć gdzie ma robić kupkę, lecz tego co ma atakować, bronić, a co budować”. W ten sposób nasze stworzenie awansuje do rangi generała, który podczas bitwy będzie kontrolował taktyczne ustawienie naszych wojsk, pamiętając, iż uczyliśmy go np. tego, aby łucznicy zawsze przebywali na szczycie wzniesienia.