Heroes of Might and Magic V
Sztab VVeteranów
Tytuł: Heroes of Might and Magic V
Producent: Nival Interactive
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2006-06-08
Premiera Świat:
Autor: 5915
Tytuł: Heroes of Might and Magic V
Producent: Nival Interactive
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2006-06-08
Premiera Świat:
Autor: 5915
Heroes of Might and Magic V | ||
Artefakty
Artefakty to jeden z najistotniejszych elementów rozgrywki, pomogą w krytycznych sytuacjach i dadzą dostęp do unikalnych umiejętności bojowych lub podróżnych, których bohater z różnych przyczyn nie zdążył się jeszcze nauczyć. Artefakty przede wszystkim bohater znajduje na mapie przygód. Prawie wszystkie znacznie zwiększają zdolności bojowe bohatera podczas bitew, niektóre z nich wspomagają bohaterów podczas podróży po mapie przygód jak na przykład Buty Szybkości. Każdy bohater ma dziewięć miejsc na różne artefakty są to między innymi: szyja, głowa, miejsce na zbroję, nogi itp, posiada też torbę (ekwipunek), w której może przechowywać aktualnie nieużywane artefakty, torba ma nieograniczoną liczbę miejsc. Podsumowując, jeśli bohater znajdzie miecz, topór i magiczną różdżkę, nie będzie mógł używać ich wszystkich naraz, gracz będzie musiał wybrać, w które z nich należy wyposażyć bohatera, a które mają pozostać w torbie. Zawsze można zmienić aktualnie używany artefakt, ale można to zrobić tylko na mapie przygód lub w mieście, nigdy podczas walki.
Magia Magia Ciemności jest ulubioną formą Magii Nekromantów i Mrocznych Elfów. Większość czarów z tej szkoły jest przeznaczona do osłabienia, spowolnienia, przejęcia kontroli lub zarażenia wrogich jednostek. Najpotężniejszymi czarami są Przeklęte Słowo i Hipnoza. Przeklęte słowo to odpowiedź sił ciemności i zła na Święte Słowo Magii Światła. Jednak to zaklęcie jest stosunkowo słabsze od swego dobrego odpowiednika i wywołuje więcej obaw wśród przeciwników niż obrażeń. Magia Destrukcji emanuje zamętem, chaosem i czystym, niezmąconym, można by rzec radosnym zniszczeniem. Większość czarów skierowana jest przeciwko przeciwnikowi by zadać mu jak najwięcej obrażeń jak najmniejszym kosztem. Czary Magii Destrukcji opierają się przede wszystkim na chłodzie i ogniu, ale też i ziemi. Magia Inwokacji skoncentrowana jest na posiłkowaniu własnych oddziałów na polu bitwy na przykład przez zwiększenie jej liczebności, poprzez tworzenie fantomów, przyzywanie lub wskrzeszanie. Tylko kilka czarów jest skierowanych przeciwko wrogim oddziałom, by zadać obrażenia lub obniżyć ich efektywność na polu bitwy. Magia Światła przede wszystkim ma chronić i wspomagać jednostki. Tylko kilka czarów z tej szkoły ma za zadanie niszczyć i wpływać na oddziały wroga. Najpotężniejszym i zarazem najbardziej znanym zaklęciem ze szkoły Magii Światła jest „Święte Słowo”. Przed tym zaklęciem drżą zastępy Demonów i Nieumarli. Umiejętne wykorzystanie czarów Magii Światła podczas bitwy przez bohatera to klucz do szybkiego zwycięstwa. Zagramy online Twórcy nie zapomnieli oczywiście o możliwości rozgrywki online. Kiedy tylko zechcemy zmierzyć się z żywym przeciwnikiem, będziemy mogli dokonać tego zarówno grając w sieci lokalnej, w Internecie, jak i w trybie "Hot Seat", umożliwiającym grę wielu graczy przy jednym komputerze. Krok w stronę starego, dobrego Heroes of Might and Magic 2 czy 3 wydaje się słuszną decyzją, a jak na dzień dzisiejszy gra prezentuje się naprawdę doskonale! W jakim stopniu zapewnienia autorów zostaną zrealizowane, odpowie nam tylko czas - tym nie mniej, zapowiada się godna kontynuacja wyśmienitej serii. Podane w tekście nazwy mogą różnić się od tych które spotkamy w grze. Heroes of Might and Magic V - zapowiedź | ||
Autor: 5915 | ||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 |
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 |
blazejco12345 »
Grałę w tą grę. Jest to nie złą gra strategiczna.K
więcej komentarzy
dodaj komentarz