Astrox Imperium
Sztab VVeteranów
Tytuł: Astrox Imperium
Producent: Jace Masula
Dystrybutor:
Gatunek: sim
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Autor: Wojman
Tytuł: Astrox Imperium
Producent: Jace Masula
Dystrybutor:
Gatunek: sim
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Autor: Wojman
Astrox Imperium
Założenia Astrox Imperium na papierze brzmią wręcz fantastycznie. Ma to być gra w otwartym świecie z wciągającą i nieliniową fabułą, dostępne ma być ponad 100 map, 12 różnych surowców do zebrania i wykorzystania, ponad 100 różnych umiejętności, rozbudowany crafting, świetna sztuczna inteligencja przeciwników i tak dalej, mógłbym jeszcze wiele, wiele rzeczy wypisać z opisu gry na stronie wydawcy…
Problem w tym, że od samego początku w grze jest po prostu nudno. Nawiązanie fabuły jest - moim zdaniem - sztampowe i mało ciekawe, ot po prostu gdzieś tam wydarzyła się jakaś katastrofa, a nasz protagonista jest jedynym ocalałym. Można to jeszcze jakoś przełknąć, ale w miejscu, w którym zaczynamy grę nie ma żadnych wskazówek co należy zrobić i jak sterować postacią. Na szczęście doświadczenie z i
nnych gier mówiło mi, że nieśmiertelny zestaw klawiszy WSAD powinien działać i tak też rzeczywiście było. Kiedy podszedłem do pierwszego hologramu ten… wyjaśnił podstawowe sterowanie. „Ciekawe” rozwiązanie…
No nic, pochodziłem trochę po stacji i, cóż, ani fabuła, ani rozwiązania gemplay`owe mnie nie wciągnęły. Po prostu póki co w tej grze nie za bardzo jest co robić, najzwyczajniej jest nudno. I choć nie mam żalu, że tekst trzeba czytać, nie ma bowiem póki co jakiegokolwiek dubbingu, to jednak no po prostu mam wrażenie, że wszystko co gra oferuje już gdzieś wcześniej widziałem i to na dodatek lepiej zrobione.
Na korzyść Astrox Imperium przemawia za to oprawa graficzna. Może nie jest to poziom Assassin`s Creed: Odyssey, ale dobrze spełnia swoją rolę. Co więcej już teraz we wczesnym dostępie wymagania sprzętowe gry są na tyle niskie, że gra bez problemu odpali się nawet na starszych komputerach. Wiem, bo produkcję ogrywałem na przedpotopowych zabytkach. Muzyka - póki co - praktycznie nie istnieje, podobnie jak dźwięk.
Pomimo narzekań uważam, że grę warto we wczesnym dostępie kupić. Nie dlatego, że jest supergrywalna. Widać, że autor wkłada dużo pracy i wysiłku w ten projekt. Regularnie pojawiają się łatki i kolejne usprawnienia. Warto więc grę potraktować jako ciekawostkę i wspomóc autora poprzez zakup dostępu do wczesnej wersji. Nie wykluczam, że w okolicy premiery może to być ciekawa produkcja.
Bardzo dziękujemy serwisowi GOG.com za udostępnienie kodu prasowego w celu umożliwienia powstania niniejszego tekstu - https://www.gog.com/game/astrox_imperium
Autor: Wojman
Problem w tym, że od samego początku w grze jest po prostu nudno. Nawiązanie fabuły jest - moim zdaniem - sztampowe i mało ciekawe, ot po prostu gdzieś tam wydarzyła się jakaś katastrofa, a nasz protagonista jest jedynym ocalałym. Można to jeszcze jakoś przełknąć, ale w miejscu, w którym zaczynamy grę nie ma żadnych wskazówek co należy zrobić i jak sterować postacią. Na szczęście doświadczenie z i
No nic, pochodziłem trochę po stacji i, cóż, ani fabuła, ani rozwiązania gemplay`owe mnie nie wciągnęły. Po prostu póki co w tej grze nie za bardzo jest co robić, najzwyczajniej jest nudno. I choć nie mam żalu, że tekst trzeba czytać, nie ma bowiem póki co jakiegokolwiek dubbingu, to jednak no po prostu mam wrażenie, że wszystko co gra oferuje już gdzieś wcześniej widziałem i to na dodatek lepiej zrobione.
Na korzyść Astrox Imperium przemawia za to oprawa graficzna. Może nie jest to poziom Assassin`s Creed: Odyssey, ale dobrze spełnia swoją rolę. Co więcej już teraz we wczesnym dostępie wymagania sprzętowe gry są na tyle niskie, że gra bez problemu odpali się nawet na starszych komputerach. Wiem, bo produkcję ogrywałem na przedpotopowych zabytkach. Muzyka - póki co - praktycznie nie istnieje, podobnie jak dźwięk.
Pomimo narzekań uważam, że grę warto we wczesnym dostępie kupić. Nie dlatego, że jest supergrywalna. Widać, że autor wkłada dużo pracy i wysiłku w ten projekt. Regularnie pojawiają się łatki i kolejne usprawnienia. Warto więc grę potraktować jako ciekawostkę i wspomóc autora poprzez zakup dostępu do wczesnej wersji. Nie wykluczam, że w okolicy premiery może to być ciekawa produkcja.
Bardzo dziękujemy serwisowi GOG.com za udostępnienie kodu prasowego w celu umożliwienia powstania niniejszego tekstu - https://www.gog.com/game/astrox_imperium
Autor: Wojman