Imperial Glory
Tytuł: Imperial Glory
Producent: Pyro Studio
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RTS
Premiera Pl:2005-07-08
Premiera świat:
Autor: 5913
Imperial Glory | ||||||
Imperial GloryNazwa gry : Imperial Glory Gatunek: Strategiczne Oficjalna strona : http://www.imperialglory.com/ Skrócony opis gry: Gra twórców „Preatorians”, osadzona w realiach historycznych, pozwalająca graczom stanąć na czele jednego z wielkich imperiów: Wielkiej Brytanii, Francji, Rosji, Prusów lub Austrowęgier. Program nawiązuje rozmachem i techniką wykonania do znanej serii Total War. Jestem kapral John Stark. Piszę swój pamiętnik a raczej opis moich przygód i zdrowo przez kartacze poharatanego życia. Może to jest dla potomnych, nawet nie dla upamiętnienia moich sławetnych i niezliczonych bitew w których miałem wątpliwe szczęście brać udział, ale dla upamiętnienia moich kamratów poległych na polach Austerlitz... Moich braci!
„Imperial Glory” jest typowym RTSem osadzonym w realiach wojen napoleońskich. Jest mieszanką dobrze znanych nam Kozaków, ale raczej pierwszej części, jak i również posiada elementy zapożyczone od gier serii Total War. Gra rozpoczyna się lekko przed czasami Wielkiego Cesarza i nie jest zgodna z realiami historycznymi. Mamy takie oto tryby rozgrywki: „Kampanię”, „Bitwy Historyczne”, „Stwórz Bitwę” oraz „Grę Sieciową” no i rzecz jasna „Samouczek”. Kampania jest głównym elementem gry. Mogła być wspaniała, jednakże duże niedociągnięcia pozwalają jedynie na zadowalające wrażania. Państwa, którymi dowodzimy to Rosja, Francja, Austria, Prusy i Wielka Brytania. Są to w tym okresie największe i najsilniejsze kraje, które zdołały podporządkować sobie wielkie połacie ówczesnej Europy. Istnieją też inne państwa, jednak nimi nie możemy kierować. Bardzo nad tym ubolewam, ponieważ jednym z tych „zapomnianych landów” jest Polska. Co więcej mapa podzielona jest na prowincje tak duże oraz niedobrze wydzielone, że zniechęca sam ich widok. Bo jak dobrze się bawić gdy twoje państwo i to niby mocarstwo posiada jedną, dwie bądĽ trzy prowincje? To jest żałosne kiedy za jednym zamachem możemy podbić jedną drugą Imperium Osmańskiego. Z racji takiego rozplanowania mapy droga do zwycięstwa jest dość krótka co pogłębia niezadowolenie z rozgrywki. System wznoszenia budynków i rozwijania ulepszeń w porównaniu nawet do przeciętnego RTSa jest symboliczny i kiepsko się prezentuje. Ot kilkanaście technologii podzielone na trzy lub cztery rozgałęzienia rozwoju. Gra która miała być szumnie zapowiadaną wielką konkurencją dla Kozaków 2. Nie porywa i nie ciągnie do komputera tak jak jej przeciwnik. W „Historycznych Bitwach” mamy okazję uczestniczyć w kilku wybranych starciach, przeważnie tyczących szlak Napoleona w drodze do władzy. Możemy poprzeć w nich „Boga Wojny” lub zniweczyć jego plany. „Stwórz Bitwę” jest opcją przeze mnie zwaną pół-edytorem. Pozwala ona na wykreowanie dowolnego starcia w dowolnie wybranej prowincji dostępnej w kampanii. Imperial Glory
|
| | 1 | 2 | nastpna >>
| |