Warlords: Battlecry II

Warlords: Battlecry II
Sztab VVeteranów
Tytuł: Warlords: Battlecry II
Producent: Strategic Studies Group
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2002-06-12
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników 86 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!
Warlords Battlecry 2

Nazwa: Drak-Dum (23)
Cel: Zniszczyć niebieską flagę umieszczoną w forcie wroga (3).
Bonus: Pozwala dowodzić armią Krasnoludów.
Danina: 2 korony
Punkty wzmocnień: 16 (zalecany zakup 10 dodatkowych)
Poziom trudności: 2
Szacowany czas: 5
Wielkość mapy: Olbrzymia

Warlord Battlecry 2 195427,1


Informacje topograficzne: Zaczynamy (1) na północy w centrum mapy. W pobliżu standardowo znajdują się cztery kopalnie. Podążając na południe natrafimy na kopalnie węgla 2 i kryształu 3. Na wschód od naszej bazy kopalnia Rudy 2, idąc dalej złoto 2 i wreszcie węgiel 3, Zadanie i wejście na wzgórze (X). Jest to kluczowe miejsce albowiem tylko tędy dostaniemy się do bazy zielonych. Pod żadnym pozorem nie zapuszczajcie się w zachodnie rejony mapy albowiem okupują je olbrzymie ilości jednostek wroga! Na mapie znajduje się trzech przeciwników. Orki na zachodzie (2) niebieskie Krasnoludy w centrum (3) i zielone Krasnoludy na wschodzie (4). Na szczęście tylko ostatni z nich jest aktywny, pozostałą dwójką możemy się chwilowo nie przejmować. Nie trzeba się spieszyć z rozbudową bazy. Planujemy błyskawiczny atak, wiec kopalnie przejmujmy za pomocą Strażnicy marzeń.
Wytyczne taktyczne: Heros nie przejmuje kopalni tylko natychmiast przechodzi do ofensywy niszcząc bazę zielonych. Jest ona stosunkowo bezbronna więc nie powinno być problemów. Uważajcie szczególnie na Bohatera przeciwnika, albowiem jest on bardzo potężny i jedynym celnym ciosem jest w stanie unicestwić naszego Herosa! Gdy zieloni wybiorą się do krainy wiecznych łowów spokojnie i bez pośpiechu przygotowujemy się do wykonania głównego zadania. Flaga (3) którą mamy zniszczyć jest znakomicie chroniona, dlatego musimy wystawić potężną armię-na maksa rozbudowujemy nasz zamek wynajdując wszelkie możliwe usprawnienia. Zapowiada się niezła jatka, dlatego na wszelki wypadek lepiej nie rzucać w wir walki naszego Herosa i ważniejszych generałów. Przeciwnik dysponuje ograniczonymi siłami zwycięstwo jest tylko kwestią czasu. Bądźcie więc cierpliwi!

Warlord Battlecry 2 195427,2


Warlord Battlecry 2 195427,3


Nazwa: Bane’s Citadel (25)
Cel: Zniszczyć wszystkie jednostki i budynki przeciwnika.
Bonus: Pozwala dowodzić armią Nieumarłych
Danina: 2 korony
Punkty wzmocnień: 10 (niezbędny zakup 10 dodatkowych)
Poziom trudności: 2
Szacowany czas: 2
Wielkość mapy: Olbrzymia

Warlord Battlecry 2 195427,4


Informacje topograficzne: Uwaga- mapa na której przyjdzie się wam zmagać, być może różnić się będzie od tej którą opisze. Jeśli sceneria nie jest zimowa, niestety będziecie zmuszeni poradzić sobie bez moich porad ;(. Zaczynamy (1) w południowo wschodnim narożniku mapy. W pobliżu znajduje się aż 6 kopalń (dodatkowo Węgiel 3 i Kryształ 2). Podążając na zachód natrafimy na pokłady Węgla 2, a udając się na północ od naszej bazy- Kryształ 2. W dalszej części mapy znajdują się kolejne kopalnie jednak moim zdaniem nie warto zawracać sobie nimi głowy i tracić czasu na ich przejęcie. Do unicestwienia mamy tylko jednego wroga (2) którego baza znajduje się w północno zachodnim narożniku. W zachodniej części wyspy można natrafić na kilka skarbów (X).
Wytyczne taktyczne: Automatycznie przejmujemy kopalnie za pomocą Strażnicy Marzeń (Dreamhold) podczas gdy nasz Bohater natychmiast wyrusza z ofensywą na bazę wroga. Każda sekunda jest cenna nie ma więc co tracić czasu na ociąganie. Droga do przebycia jest dość długa- w tym czasie na wszelki wypadek budujemy naszą bazę i staramy się wynaleźć jak najwięcej ulepszeń naszego wojska w Kręgu Wróżek (Faerie Ring). Nacieramy na bazę wroga niszcząc bądź przejmując wszystkie budynki. Pod żadnym pozorem nie wdawajcie się w walkę z Herosem przeciwnika (teoretycznie nie powinniście go tam spotkać) albowiem jest z niego mały Terminator i w mgnieniu oka wybije do nogi nasze skromne oddziały. Po zniszczeniu (całkowitym lub kompletnym) bazy wroga uzyskujemy olbrzymią przewagę ekonomiczną- wystarczy teraz w jak najkrótszym czasie wytrenować kolejną grupę jednostek (tylko bez przesady- np. 6 Jednorożców powinno wystarczyć), odnaleźć Bohatera przeciwnika (prawdopodobnie będzie gdzieś w pobliżu zniszczonej bazy) i ostatecznie posłać nieumarlaka do domu ;). Po wygranej bitwie, być może będziecie zmuszeni natychmiast rozegrać kolejną i stawić czoła inwazji Nieumarłych. Jest ona stosunkowo prosta i składa się wyłącznie z części militarnej. Wszystkie punkty wzmocnienia przeznaczamy na jednostki ofensywne (nie można budować bazy), grupujemy armię i podążamy do centrum mapy. Siły wroga są mniej liczne i dowodzone przez stosunkowo słabego Bohatera, dlatego nie powinno być większych problemów z ich unicestwieniem. Nagrodą za odparcie ataku jest podwójna danina za zdobycie Cytadeli Bane.

Warlord Battlecry 2 195427,5


Warlord Battlecry 2 195427,6


Nazwa: Khaz-Tor (28)
Cel: Zniszczyć wszystkie jednostki i budynki przeciwników.
Bonus: Pozwala dowodzić armią Ciemnych Krasnoludów.
Danina: 2 korony.
Punkty wzmocnień: 8 (niezbędny zakup 10 dodatkowych)
Poziom trudności: 5
Szacowany czas: 5
Wielkość mapy: Duża

Warlord Battlecry 2 195518,1


Informacje topograficzne: Zakładamy bazę (1) w centrum mapy na wschodzie. Szybko wyruszamy na południe i przejmujemy kopalnie Kryształu 2, i dalej Kryształu 2, Złota 2, a także wagony z surowcami. Na północ od naszej bazy znajduje się źródło Złota 2, i w narożniku mapy Rudy 2 + wagony z surowcami. Uważacie albowiem każda kopalnia broniona jest przez Wyverny, a wagony dodatkowo przez Żywiołaka Ziemi! Najlepsza taktyką (acz czasochłonną) jest sprowokowanie Wyvern, odciągnięcie ich od kopalń i sprowadzenie pod naszą bazę gdzie zostaną zestrzelone przez wieże strażnicze. Do wyeliminowania mamy dwóch przeciwników działających jako drużyna. Baza Niebieskich (2) znajduje się w centrum mapy, natomiast Zieloni (3) oczekują biernie w na dalekim zachodzie.
Wytyczne taktyczne: Mogą być problemy. W pierwszym etapie czeka nas najtrudniejsze zadanie- przeżyć! Już od samego początku grożą nam zmasowane ataki Niebieskich których odparcie będzie wymagało wystawienia znacznych sił. Obronę naszej bazy oprzemy na 6-8 wieżach strzelniczych z pełną załogą wybudowanych bardzo blisko siebie. Pospieszcie się z ich budową! Przeciwnik będzie atakował z wykorzystaniem dużej ilości machin oblężniczych, dlatego szybko musimy stworzyć armię jednostek zdolnych je skutecznie niszczyć- same wieże sobie z nimi nie poradzą. Jeśli uda się wam przetrwać pierwsze trzy ataki bez większych strat, to już praktycznie wygraliście. Teraz wystarczy kontynuować pełną rozbudowę naszej bazy i po rozbiciu kolejnego natarcia nieprzyjaciela przejść do kontrofensywy. Niszczymy serce jego bazy i przejmujemy cztery znajdujące się tam kopalnie (X). Postarajcie się ich bronić za wszelką cenę! To jednak nie koniec, albowiem baza nieprzyjaciela jest dość rozległa- pomalutku niszczcie kolejne budynki równocześnie nie zapominając o produkcji nowych jednostek które zajmą miejsce swoich poległych kompanów. O ile będzie to możliwe starajcie się unikać Herosa wroga albowiem tradycyjnie jest on bardzo silny. Atakujemy łobuza dość liczną grupą (minimum 8 Jednorożców). Kiedy ostatecznie rozprawimy się z Niebieskimi i otrzymamy informację o ich rezygnacji spokojnie kończymy rozbudowę naszej bazy i wystawiamy potężną armie zdolną zniszczyć znakomicie bronioną bazę Zielonych. Czas działa już na naszą korzyść więc możecie np. stworzyć Tytana i z zachwytem przyglądać się masowej zagładzie jednostek nieprzyjaciela!
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.05.2009 | Szymiii » Gra b,dobra. Chciałbym dać poradę jak przejść Demo
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję