Warhammer 40000: Dawn of War
Sztab VVeteranów
Tytuł: Warhammer 40000: Dawn of War
Producent: Relic Entertainment
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2004-10-22
Premiera świat:
Autor: Dr_Acula
Tytuł: Warhammer 40000: Dawn of War
Producent: Relic Entertainment
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2004-10-22
Premiera świat:
Autor: Dr_Acula
Warhammer 40k: Dawn Of War
Warhammer 40k: Dawn Of War
Warhammer 40k: Dawn of War jest dość standardowym RTSem, zatem jeśli przeszedłeś już niejedną grę z tego gatunku, nie powinieneś mieć problemów także i z tym tytułem. Gdyby jednak było inaczej, ten poradnik pomoże ci odnieść kolejne zwycięstwo.
Misja 1 (Planet Fall)
Bardzo prosta misja. RTS-owy standard. Wykonuj po kolei to, co zostaje tobie polecone. Gdy rozbudujesz bazę, wyszkolisz kilka grup marinesów i upgrade'ujesz ich różnymi rodzajami broni nie powinieneś mieć problemu z oczyszczeniem planszy.
Misja 2 (Infiltration)
Jedyną trudnością w tej misji może być jej sam początek. Podążaj grupą Scoutów z włączoną zdolnością Infiltration do zaznaczonego celu. Orków po drodze mijaj bez walki. U celu dołączy druga grupa Scoutów. Możesz nią teraz zaatakować Orków znajdujących się przed tobą, ponieważ ta grupa Scoutów ma na stanie snajperki. Następnie należy uważać na grupę Orków z przywódcą, ponieważ może on wykryć twoich Scoutów. Załatw go ze snajperek, albo poczekaj na dogodny moment, aby po prostu tę grupę ominąć. Następnie będziesz musiał wykończyć przywódcę Orków, który znajduje się na podwyższeniu. Snajperki bardzo się przydadzą. Gdy usuniesz go ze swojej drogi przybędą posiłki i od tej chwili misja przestaje być problematyczna. Musisz po kolei oczyszczać planszę. Rozbuduj bazę, upgrade'uj wszystko co możesz i twórz Marinesów. Przyda się trochę wyrzutni rakiet dla niektórych żołnierzy. Dzięki nim będziesz mógł bezproblemowo i w miarę łatwo niszczyć obozy wroga. Należy tylko uważać na Killa Cany - roboty Orków. Są dość skuteczne w sianiu zniszczenia, więc jeśli natkniesz się na jakiegoś, skup swój ogień na nim. Kontynuuj oczyszczanie planszy.
Misja 3 (Under Siege)
Dość skomplikowane misja, co nie znaczy, że bardzo trudna. Będziesz potrzebował wszystkiego co dostaniesz na początku. Rozbudowuj bazę i zajmuj punkty strategiczne. Przyda się trochę wieżyczek, aby broni
y ufortyfikowane punkty strategiczne. Kiedy tego dokonasz, będzie można zacząć myśleć o ofensywie. Nie rozpoczynaj jej bez kilku grup Marinesów podzielonych na dwa oddzielne zespoły. Jeden pójdzie na bazę na środkowym zachodzie, drugi na północ od punktu strategicznego w pobliżu którego zaczynałeś. Gdy zlokalizujesz Kult Maszyn, będziesz mógł tworzyć Drednaughty. Odpowiednio duża liczba Marinsów w połączeniu z Drednaughtami powinna pozwolić ci wyczyścić mapę.
Misja 4 (Destroy the Xenos)
Misja tak wymaga od ciebie sporej siły ognia, ale raczej nie należy do trudnych. Niech Whirlwindy bombardują rakietami pobliskie budynki. Powinno to oczyścić teren, do którego teraz wyślesz Assault Marinesów. Bardzo uważnie musisz rozplanować swoją bazę. Orkowie mogę cię atakować przez drzewa na górze bazy. Ufortyfikuj tam punkt strategiczny i wyślij jakiegoś bohatera. Gdy zbierzesz znaczniejsze siły zacznij oczyszczać planszę. Do ataków na bazy wroga zabieraj ze sobą Whirlwindy. Trzymaj swoje oddziały w pogotowiu, ale nie wchodĽ w zasięg budynków. Whirlwindy skutecznie czyszczą bazy. Upgrade'uj w międzyczasie co tylko możesz. Do głównej walki będziesz potrzebował sporo Whirlwindów i kilkanaście drużyn Marinesów. Uzupełniaj skład każdej drużyny na bieżąco, dopóki nie padnie Orkowa bestia. Po tej walce wyczyszczenie reszty planszy pozostaje już tylko formalnością.
Misja 5 (A New Lead)
Misja nie jest szczególnie ciężka, ale zabiera trochę czasu. Zdobądź punkt strategiczny, ponieważ nie masz żadnego. Trenuj Marinesów . Przyda się też Infiltracja dla Scoutów. Rozbudowuj bazę, upgrade'uj wszystko - standard. Buduj Rhino Transports. Pomogą one przetrwać twoim żołnierzom w dotarciu do stworzeń zwanych Dark Reaperami. Rozpraw się z nimi. Możesz teraz zniszczyć swoje transportowce. Wytrenuj jak najwięcej Marinesów i pojazdy, najlepiej Hell Drednaughty. Używaj stref, w których twoi żołnierze pozostaną w ukryciu, a wyczyszczenie mapy znowu nie będzie trudne.
Misja 1 (Planet Fall)
Bardzo prosta misja. RTS-owy standard. Wykonuj po kolei to, co zostaje tobie polecone. Gdy rozbudujesz bazę, wyszkolisz kilka grup marinesów i upgrade'ujesz ich różnymi rodzajami broni nie powinieneś mieć problemu z oczyszczeniem planszy.
Misja 2 (Infiltration)
Jedyną trudnością w tej misji może być jej sam początek. Podążaj grupą Scoutów z włączoną zdolnością Infiltration do zaznaczonego celu. Orków po drodze mijaj bez walki. U celu dołączy druga grupa Scoutów. Możesz nią teraz zaatakować Orków znajdujących się przed tobą, ponieważ ta grupa Scoutów ma na stanie snajperki. Następnie należy uważać na grupę Orków z przywódcą, ponieważ może on wykryć twoich Scoutów. Załatw go ze snajperek, albo poczekaj na dogodny moment, aby po prostu tę grupę ominąć. Następnie będziesz musiał wykończyć przywódcę Orków, który znajduje się na podwyższeniu. Snajperki bardzo się przydadzą. Gdy usuniesz go ze swojej drogi przybędą posiłki i od tej chwili misja przestaje być problematyczna. Musisz po kolei oczyszczać planszę. Rozbuduj bazę, upgrade'uj wszystko co możesz i twórz Marinesów. Przyda się trochę wyrzutni rakiet dla niektórych żołnierzy. Dzięki nim będziesz mógł bezproblemowo i w miarę łatwo niszczyć obozy wroga. Należy tylko uważać na Killa Cany - roboty Orków. Są dość skuteczne w sianiu zniszczenia, więc jeśli natkniesz się na jakiegoś, skup swój ogień na nim. Kontynuuj oczyszczanie planszy.
Misja 3 (Under Siege)
Dość skomplikowane misja, co nie znaczy, że bardzo trudna. Będziesz potrzebował wszystkiego co dostaniesz na początku. Rozbudowuj bazę i zajmuj punkty strategiczne. Przyda się trochę wieżyczek, aby broni
Misja 4 (Destroy the Xenos)
Misja tak wymaga od ciebie sporej siły ognia, ale raczej nie należy do trudnych. Niech Whirlwindy bombardują rakietami pobliskie budynki. Powinno to oczyścić teren, do którego teraz wyślesz Assault Marinesów. Bardzo uważnie musisz rozplanować swoją bazę. Orkowie mogę cię atakować przez drzewa na górze bazy. Ufortyfikuj tam punkt strategiczny i wyślij jakiegoś bohatera. Gdy zbierzesz znaczniejsze siły zacznij oczyszczać planszę. Do ataków na bazy wroga zabieraj ze sobą Whirlwindy. Trzymaj swoje oddziały w pogotowiu, ale nie wchodĽ w zasięg budynków. Whirlwindy skutecznie czyszczą bazy. Upgrade'uj w międzyczasie co tylko możesz. Do głównej walki będziesz potrzebował sporo Whirlwindów i kilkanaście drużyn Marinesów. Uzupełniaj skład każdej drużyny na bieżąco, dopóki nie padnie Orkowa bestia. Po tej walce wyczyszczenie reszty planszy pozostaje już tylko formalnością.
Misja 5 (A New Lead)
Misja nie jest szczególnie ciężka, ale zabiera trochę czasu. Zdobądź punkt strategiczny, ponieważ nie masz żadnego. Trenuj Marinesów . Przyda się też Infiltracja dla Scoutów. Rozbudowuj bazę, upgrade'uj wszystko - standard. Buduj Rhino Transports. Pomogą one przetrwać twoim żołnierzom w dotarciu do stworzeń zwanych Dark Reaperami. Rozpraw się z nimi. Możesz teraz zniszczyć swoje transportowce. Wytrenuj jak najwięcej Marinesów i pojazdy, najlepiej Hell Drednaughty. Używaj stref, w których twoi żołnierze pozostaną w ukryciu, a wyczyszczenie mapy znowu nie będzie trudne.
Warhammer 40k: Dawn Of War
| 1 | 2 | nastpna >>
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 |
blazejco12345 »
To jest po prostu super.
więcej komentarzy
dodaj komentarz