War Front: Turning Point
Sztab VVeteranów
Tytuł: War Front: Turning Point
Producent: Digital Reality
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2007-03-09
Premiera świat:
Autor: 2711
Tytuł: War Front: Turning Point
Producent: Digital Reality
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2007-03-09
Premiera świat:
Autor: 2711
War Front: Punkt Zwrotny | |||||||||
War Front: Punkt Zwrotny - poradnik
Opis budynków: Ze względu na fakt, że większość budynków dla każdej ze stron jest taka sama (różnią się praktycznie tylko nazwą i wyglądem, czasem dodatkowymi technologiami) opiszę dokładnie jedynie budynki amerykańskie, a także budynki specjalne pozostałych nacji (budynki takie oznaczone są „*”). Warto przy tym zaznaczyć, że Amerykanie jako jedyni nie potrzebują budowy elektrowni, aby zapewnić zasilanie dla budynków. 1. Amerykanie: Sztab – główny budynek, w którym produkuje się jednostki inżynieryjne, transportowe, zbieraczy surowców i pojazdy do budowy mostów. W nim wynajduje się także poziomy technologiczne oraz ustala się strategie walki. Magazyn zaopatrzenia – w to właśnie miejsce dowożone są ciężarówkami surowce z kopalń lub składowisk. Warto, aby budynek ten znajdował się jak najbliżej surowców, aby skrócić czas między kolejnymi dostawami. Pozwala także wynaleźć ulepszenie dla zbieraczy. Koszary – w nich szkoli się wszelkiego rodzaju żołnierzy. Pozwala wynaleźć stosowne dla nich ulepszenia, jak choćby zajmowanie budynków. Fabryka broni – pozwala na produkcję wszelkich typów pojazdów. Lotnisko – buduje się na nim samoloty, a także zapewnia możliwość użycia nalotów bombowych i desantu spadochroniarzy. Możliwe jest poszerzenie lotniska o dwa dodatkowe miejsca. Stacja radarowa – odkrywa minimapę oraz pozwala na wykorzystanie specjalnych technologii. *Placówka badań lotniczych – w niej wynajdywane są wszelkie technologie dla lotnictwa. Po ulepszeniu dostarcza co jakiś czas dodatkowe pieniądze. Lekki bunkier – wyposażono go w karabin, dzięki czemu nadaje się idealnie do zwalczania piechoty. Wieżyczka przeciwpancerna – stacjonarne działo przeznaczone do niszczenia pojazdów. Działko przeciwlotnicze – służy do strącania samolotów wroga. 2. Niemcy: *Bunkier z miotaczem ognia – znakomicie radzi sobie z piechotą, lecz ma niewielki zasięg. *Akademia wojskowa – zwiększa z czasem poziom doświadczenie wszystkim jednostkom niemieckim znajdującym się w pobliżu tej struktury. Po ulepszeniu zwiększa także szybkostrzelność pobliskim wojskom. *Laboratorium badawcze – główne centrum wynajdywania nowych technologii dla pojazdów, a po ulepszeniu także dodatkowe źródło dochodu. *Wyrzutnia V1 – wystrzeliwuje pociski V-1 na określonym dystansie. Ulepszenie zmienia V-1 na pociski o dalszym zasięgu V-2. 3. Sowieci: *Gułag – zapewnia dodatkowy dochód z pojmanych przeciwników. Ulepszenie zwiększa dochód o 25%. *Wieża propagandowa – umożliwia wynajdywanie technologii odpowiedzialnych za propagandę. Ulepszenie obniża szybkość strzelania pobliskich jednostek wroga o 30%. *Placówka badawcza – pozwala na wynajdywanie ulepszeń dla pojazdów. *Czarny rynek – dzięki niemu można zakupić za znaczną kwotę jednostki nieprzyjaciela. Po ulepszeniu zapewnia dodatkowy dochód. War Front: Punkt Zwrotny - poradnik
|
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | nastpna >>
| |