Twierdza 2
Sztab VVeteranów
Tytuł: Twierdza 2
Producent: FireFly Studios
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2006-03-08
Premiera Świat:
Autor: 116
Tytuł: Twierdza 2
Producent: FireFly Studios
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2006-03-08
Premiera Świat:
Autor: 116
Twierdza 2 | ||
Ciężkie początki.
Aby szybko dorobić się potężnej armii i silnej gospodarki, musimy bardzo rozważnie przemyśleć pierwsze inwestycje. Spichlerz (Granary) stawiamy w pustym polu, dookoła niego będziemy budować typowo rolnicze zabudowania. Na dobry początek warto zaopatrzyć się w nawet pięć sadów (Apple Farm), jedzenia nigdy nie mało. Przepełniony spichlerz pozwala na zwiększenie racji żywnościowych, co z kolei umożliwia zwiększenie podatków. Obszary rolnicze wytwarzaj dużo zanieczyszczeń, nie można więc zapominać o budowie większej ilości dołów z odchodami (Gong Pit) w rejonach agrarnych. Magazyn (Stockpile) ustawiamy jak najbliżej zasobów naturalnych: drewna, żelaza, kamieni (patrz [tabela.1]). Magazyn to najważniejszy budynek, który koordynuje ekonomię naszego miasta. To właśnie do niego znoszone są materiały tworzone przez naszych poddanych. Do magazynu będą przychodzić także rzemieślnicy z zakładów tworzących broń, po niezbędne im materiały. Magazyny to centrum dzielnicy przemysłowej, są więc częstym celem ataków wroga. Dobrze przemyśleć należy też ulokowanie budynków militarnych. Zakłady produkujące oręż, jak już wiemy powinny znajdować się blisko magazynów. Po stworzeniu przykładowego miecza, prosto z zakładu produkującego broń białą, zostaje on przeniesiony do zbrojowni (Armoury). Niezbędne jest więc budowanie owych struktur w niewielkich odległościach od siebie. Lokalizacja samych koszarów (Barracks) nie ma większego znaczenia. Przy rekrutacji wojska, nasi bezrobotni poddani momentalnie zostaje uzbrojeni i nie muszą przechodzić żadnego szkolenia, czy iść po broń do magazynu. Baraki są przydatne jako zabudowanie mogące służyć za wieże strażniczą w środku miasta. Na ich dachu można ulokować łuczników. Aby stworzyć potężną armię trzeba jednak uruchomić ogromną machinę przemysłową. Przesadą nie będzie nawet zbudowanie około ośmiu (często już w początkowej fazie gry) budynków do produkcji uzbrojenia. Porady ogólne.
Daniel "KULL" Sodkiewicz | ||
Autor: 116 | ||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
03.03.2012 |
techaround »
szkoda ze nie da sie sciagnać tej twiedzy ona jest
więcej komentarzy
dodaj komentarz