Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI % procent
Might And Magic IX

Poradnik do Might And Magic IX



We wtorek 5 lipca b.r. w kioskach pojawił się nowy numer CD Action. Oprócz wielu ciekawych artykułów w czasopismie znajdziemy aż cztery pełne wersje gier. Jedną z nich jest omawiany tu Might and Magic IX. Tak więc z CD Action macie pełną wersję gry, a od nas dostajecie poradnik do niej. :) Zapraszamy do odwiedzenia strony WWW czasopisma CD Action.

Kiedy blisko dwa lata temu (!) pisałem solucje do ósmej odsłony Might and Magic we wstępie ostrzegałem, że trzeba pospieszyć się z jej ukończeniem albowiem panowie z 3DO pracują już nad częścią dziewiąta. Hm, troszkę się pomyliłem ;-)! Koniec końców, po długim oczekiwaniu w moje rączki trafiła wreszcie upragniona Might and Magic 9 pora więc ją rozłożyć na czynniki pierwsze by móc wycisnąć jak najwięcej przyjemności i delektować się rozgrywką!

Stare? Nowe!!!



Fani i pasjonaci poprzednich części Might and Magic mogą przeżyć mały szok. W najnowszej odsłownie zmieniło się bowiem bardzo wiele zarówno pod względem graficznym jak i zasadach prowadzenia rozgrywki. Dlatego przestrzegam- nie dajcie się ponieść starym przyzwyczajeniom i nawykom! Dokładnie przestudiujcie instrukcję, no i oczywiście zapoznajcie się z poniższym poradnikiem.

Drużyna



Już na samym początku gry stajemy przed najważniejszym dla całej rozgrywki wyborem- skompletowaniem drużyny. W odróżnieniu od np. części VIII gdzie wybieraliśmy wyłącznie jednego bohatera, w MM9 tworzymy cała drużynę. Zły wybór postaci, nietrafny dobór ras i cech znacznie skomplikuje, czy też nawet uniemożliwi ukończenie gry! Co ciekawe instrukcja dołączona do gry wcale nam tego wyboru nie ułatwia pomijając najistotniejsze kwestie! W ten oto sposób dochodzimy do pewnego paradoksu- wiedzę o tym jak powinna optymalnie być zestawiona nasza drużyna zyskujemy po kilkunastu godzinach gry gdy już za późno jest na zmiany....i trzeba zaczynać od początku! Oczywiście nie mogę do tego dopuścić- specjalnie dla was opracowałem kilka zestawień niezwykle pomocnych w trafnym wyborze odpowiedniej ekipy i dalszym rozwoju naszych bohaterów. Pierwszym pytaniem na które trzeba znaleźć odpowiedź jest: jakie profesje będą posiadać nasi Herosi?. Teoretycznie wielkiego wyboru nie mamy, albowiem na początku dostępne są dwie możliwości: Wojownik i Nowicjusz.

Nic bardziej mylnego! Nasi bohaterzy z wraz z rozwojem gry będą mogli awansować na kolejne stopnie wtajemniczenia dzięki czemu wojownik będzie mógł zostać: Najemnikiem, Zabójca, Gladiatorem, Krzyżowcem, Paladynem bądź Łowca. Natomiast dla nowicjusza dostępna jest kariera jako: Uczony, Mag, Lisz, Uzdrowiciel, Kapłan czy też Druid. Wprawdzie szczegółowy wybór profesji podejmujemy dopiero w trakcie rozgrywki, jednak chcąc stworzyć idealną drużynę, należy podjąć go już na samym początku i konsekwentnie go realizować.

Poradnik do Might And Magic IX

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 | m237 » "Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
07.01.2014 | delux » Skorzenny nigdy nie był generałem majorem tylko po
16.06.2013 | Vodayo » Czysta matematyka i zapewne bliska prawdy. Słabośc
29.09.2012 | Podromca4321 » Dzięki nawet niewyobrażanie sobie jak mi to pomogł
17.04.2012 | Turel » Sejmitar: W wolnym tłumaczeniu znaczy tyle co sza
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję